Szkolenia otwarte:
- Perfekcjonizm w pracy lidera
- SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta
- SZKOLENIE ON-LINE: Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją. Jak wdrożyć system EZD w Podmiocie?
- Zwinny lider. Rozwój umiejętności lidera, zgodnych z filozofią agile
- Od NIE do TAK w procesie sprzedaży
- Treasury management i cash management: zarządzanie skarbem i przepływami gotówki w trakcie budowania trwałej wartości przedsiębiorstwa
- SZKOLENIE ON-LINE: Prawo własności intelektualnej w praktyce
- SZKOLENIE ON-LINE: Proaktywne zarządzanie zmianą 3D w życiu zawodowym i prywatnym
- Umowy handlowe - praktyczny warsztat sporządzania umów
- Buyer Persona. Jak rozpoznać decyzje zakupowe klientów
- Menedżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami
- Windykacja i egzekucja. Jak skutecznie odzyskać należności
- Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności
- Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta
- SZKOLENIE ON-LINE: Finanse dla niefinansistów
- SZKOLENIE ON-LINE: Zarządzanie stresem. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych oraz prywatnych i nie tracić motywacji do działania
- SZKOLENIE ON-LINE: Składanie i kontrola oświadczeń majątkowych (termin składania do 30 kwietnia 2025 r.).
- Budowanie zespołu i komunikacja w grupie
- Negocjacyjne wywieranie wpływu
- FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów
- Narzędzia AI na drodze do poprawy organizacji pracy i efektywności podejmowanych działań
- ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych
- Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?
- SZKOLENIE ON-LINE: Składanie i kontrola oświadczeń majątkowych (termin składania do 31 marca 2025 r.).
- Zarządzanie reklamacjami w praktyce - REWOLUCYJNE ZMIANY
- Jak stosować techniki kreatywne w biznesie
- SZKOLENIE ON-LINE: Ochrona poufności w firmie i zakaz konkurencji
- Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem
- SZKOLENIE ON-LINE: Prawo dla menedżerów: co menedżer powinien wiedzieć o prawie?
- Ocena kontrahenta na podstawie sprawozdań finansowych
- Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta
- Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka
- Nowoczesne formy marketingu
- SZKOLENIE ON-LINE: Mobbing, dyskryminacja, nierówne traktowanie w zatrudnieniu
- Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności
- Blefy i triki w negocjacjach handlowych
- AI w biznesie. Wprowadzenie do praktycznych zagadnień wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju Twojej firmy
- SZKOLENIE ON-LINE: Trening budowania pewności siebie i własnego wizerunku w życiu zawodowym i prywatnym
- Odważna liderka - Budowanie poczucia własnej wartości i pewności siebie
- Project Manager - skuteczna komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
- SZKOLENIE ON-LINE: Budżetowanie kapitałowe: Analiza opłacalności i ryzyka projektów inwestycyjnych. Finansowa część studium wykonalności i biznesplanu
- SZKOLENIE ON-LINE: USTAWA O OCHRONIE SYGNALISTÓW – rewolucyjne przepisy w zakresie zgłaszania, weryfikacji i rejestrowania naruszeń prawa
- Rozwiązywanie konfliktów w organizacji
- Skuteczne negocjacje handlowe
- SZKOLENIE ON-LINE: Kodeks postępowania administracyjnego w praktyce
- Prezentacja i autoprezentacja - wystąpienia publiczne
- SZKOLENIE ON-LINE: Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie
- Zarządzanie przepływami gotówki i gospodarowanie gotówką (Cash-flows management i cash management) w trakcie budowania trwałej wartości przedsiębiorstwa
- SZKOLENIE ON-LINE: Narzędzia AI w pracy handlowca
- Zarządzanie stresem. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych oraz prywatnych i nie tracić motywacji do działania
- Prawo dla Działu Zakupów. Skuteczne i bezpieczne zawieranie umów
- Merchandising czyli jak bez kosztów podnieść sprzedaż w punkcie detalicznym czy placówce usługowej
- Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z Klientami
- SZKOLENIE ON-LINE: Instrukcja kancelaryjna i archiwizacja dokumentacji w systemie Tradycyjnym i EZD
- Zarządzanie płynnością finansową
- Storytelling. Jak budować wizerunek marki przez jej historię
- Perfekcjonizm w pracy lidera
- Windykacja i egzekucja. Jak skutecznie odzyskać należności
- SZKOLENIE ON-LINE: Zarządzanie czasem - work - life balance
- Pokonaj stres na zawsze
- Budowanie pożądanych nawyków w biznesie i życiu prywatnym
- Nowoczesny Key Account Management
- SZKOLENIE ON-LINE: Dostęp do informacji publicznej w kontekście najnowszych nowelizacji przepisów oraz RODO
- Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem
- Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności
- Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej - świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem
- Prowadzenie Archiwum Zakładowego/Składnicy akt w podmiocie, w którym stosuje się EZD i w podmiocie tradycyjnym
- SZKOLENIE ON-LINE: Wczoraj kolega, dzisiaj szef
- Personal branding - budowanie marki osobistej
- Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem
- Skuteczny negocjator w dziale zakupów
- Finanse dla niefinansistów
- Intensywny trening dla trenerów
- SZKOLENIE ON-LINE: Zarządzanie przepływami gotówki i gospodarowanie gotówką (Cash-flows management i cash management) w trakcie budowania trwałej wartości przedsiębiorstwa
- SZKOLENIE ON-LINE: Mobbing, dyskryminacja, nierówne traktowanie w zatrudnieniu
- Narzędzia AI na drodze do poprawy organizacji pracy i efektywności podejmowanych działań
- Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja
- Zarządzanie reklamacjami w praktyce - REWOLUCYJNE ZMIANY
- ASERTYWNOŚĆ W PRAKTYCE. Twoja droga do lepszych relacji i osiągnięć.
- Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikami
- Media Relations - warsztat PR Managera
- Treasury management i cash management: zarządzanie skarbem i przepływami gotówki w trakcie budowania trwałej wartości przedsiębiorstwa
- Menedżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami
- Negocjacyjne wywieranie wpływu
- Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie
- FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów
- Ocena kontrahenta na podstawie sprawozdań finansowych
- SZKOLENIE ON-LINE: Intensywny trening umiejętności menedżerskich
- Sztuczna inteligencja (AI), nadludzie i prawo nowych technologii
- Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta
- Umowy handlowe - praktyczny warsztat sporządzania umów
- SZKOLENIE ON-LINE: Proaktywne zarządzanie zmianą 3D w życiu zawodowym i prywatnym
- Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności
- Prezentacje i wystąpienia publiczne w sytuacjach zawodowych
- SZKOLENIE ON-LINE: Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją. Jak wdrożyć system EZD w Podmiocie?
- SZKOLENIE ON-LINE: Ochrona poufności w firmie i zakaz konkurencji
- SZKOLENIE ON-LINE: USTAWA O OCHRONIE SYGNALISTÓW – rewolucyjne przepisy w zakresie zgłaszania, weryfikacji i rejestrowania naruszeń prawa
- Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje
- Jak stosować techniki kreatywne w biznesie
- Prawo dla menedżerów: co menedżer powinien wiedzieć o prawie?
- Budowanie zespołu i komunikacja w grupie
- Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta
- Nowoczesne formy marketingu
- ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych
- Od NIE do TAK w procesie sprzedaży
- Prezentacja i autoprezentacja - wystąpienia publiczne
- AI w biznesie. Wprowadzenie do praktycznych zagadnień wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju Twojej firmy
- Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?
- Zarządzanie przepływami gotówki i gospodarowanie gotówką (Cash-flows management i cash management) w trakcie budowania trwałej wartości przedsiębiorstwa
- Skuteczne negocjacje handlowe
- Instrukcja kancelaryjna i archiwizacja dokumentacji w systemie Tradycyjnym i EZD
- Prawo autorskie w praktyce
- Narzędzia AI w pracy handlowca
- Odważna liderka - Budowanie poczucia własnej wartości i pewności siebie
- Prawo dla Działu Zakupów. Skuteczne i bezpieczne zawieranie umów
- Finanse dla niefinansistów
- Zarządzanie stresem. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych oraz prywatnych i nie tracić motywacji do działania
- Nowoczesne narzędzia i techniki rekrutacji i selekcji
- Project Manager - skuteczna komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
- Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności
- Blefy i triki w negocjacjach handlowych
- Trening budowania pewności siebie i własnego wizerunku w życiu zawodowym i prywatnym
- Zarządzanie płynnością finansową
- Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej - świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem
- SZKOLENIE ON-LINE: Zarządzanie czasem - work - life balance
- Storytelling. Jak budować wizerunek marki przez jej historię
- Budowanie pożądanych nawyków w biznesie i życiu prywatnym
- Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem
- Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem
- Zarządzanie reklamacjami w praktyce - REWOLUCYJNE ZMIANY
- Skuteczny negocjator w dziale zakupów
- SZKOLENIE ON-LINE: Wczoraj kolega, dzisiaj szef
- Budżetowanie kapitałowe: Analiza opłacalności i ryzyka projektów inwestycyjnych. Finansowa część studium wykonalności i biznesplanu
- Windykacja i egzekucja. Jak skutecznie odzyskać należności
- Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności
- Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z Klientami
- Ocena kontrahenta na podstawie sprawozdań finansowych
- Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja
- Pokonaj stres na zawsze
- Intensywny trening dla trenerów
- Budowanie zespołu i komunikacja w grupie
- SZKOLENIE ON-LINE: USTAWA O OCHRONIE SYGNALISTÓW – rewolucyjne przepisy w zakresie zgłaszania, weryfikacji i rejestrowania naruszeń prawa
- Negocjacyjne wywieranie wpływu
- Prezentacje i wystąpienia publiczne w sytuacjach zawodowych
- SZKOLENIE ON-LINE: Treasury management i cash management: zarządzanie skarbem i przepływami gotówki w trakcie budowania trwałej wartości przedsiębiorstwa
- ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych
- Od NIE do TAK w procesie sprzedaży
- Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie
- Zwinny lider. Rozwój umiejętności lidera, zgodnych z filozofią agile
- Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności
- Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?
Szkolenia zamknięte:
- SZKOLENIE ON-LINE: Praktyczny warsztat języka angielskiego - Mówmy o przyszłości
- SZKOLENIE ON-LINE: Rewolucja w zamówieniach publicznych - kompendium wiedzy o nowej ustawie PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- Utrzymanie efektywności działu sprzedaży usług finansowych w czasie recesji gospodarczej
- SZKOLENIE ON-LINE: Praktyczny warsztat języka angielskiego - Co i jak się zmienia?
- SZKOLENIE ON-LINE: Praktyczny warsztat języka angielskiego - Co zrobiłem, a co udało mi się?
- SZKOLENIE ON-LINE: Praktyczny warsztat języka angielskiego - Emocje, kłótnia, czyli “... bo ty zawsze…!”
- OdWAŻNE rozmowy prowadzące do rozwoju pracownika
- Praca zdalna a ochrona własności intelektualnej
- Autoprezentacja czyli jak zrobić dobre wrażenie
- Zarządzanie zespołem zdalnym
- Przywództwo z elementami coachingu
- Zarządzanie projektami
- Trening budowania pewności siebie i własnego wizerunku w życiu zawodowym i prywatnym
- Understanding and embracing cultural differences
- Feedback on-line i F2F
- Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie
- Working and communicating across the cultural divide
- TAJNIKI BYCIA MENEDŻEREM - kluczowe kompetencje współczesnego lidera
- „Jeden na jeden” czyli praca inspirującego menedżera z pracownikiem
- Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej - świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem
- Sekretariat i recepcja w organizacji. Projekt treningu dla osób obsługujących sekretariat i recepcję.
- Project Manager - skuteczna komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
- Techniki perswazji i wywierania wpływu
- Menedżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami
- Zarządzanie zespołem w zmianie
- Kodeks postępowania administracyjnego
- Umowy szkoleniowe w urzędzie - podnoszenie kwalifikacji zawodowych w świetle Prawa Pracy
- Konflikt? Sprawa do rozwiązania
- RODO - jak właściwie zabezpieczyć firmę - specjalistyczne szkolenie w zakresie ochrony danych osobowych i przepisów krajowych
- Efektywność osobista i zarządzanie czasem w pracy urzędnika
- Skuteczność w realizacji zadań – zarządzanie własną pracą
- Klasyfiakcja taryfowa towarów – zasady korzystania z taryfy celnej w praktyce
- Obsługa klienta w urzędzie
- Zarządzanie konfliktem w zespole
- Reguły pochodzenia towarów i zasady jego potwierdzania
- Efektywna komunikacja z elementami inteligencji emocjonalnej
- Techniki prowadzenia spotkań - Sztuka przekazywania informacji
- Dostęp do informacji publicznej a ochrona danych osobowych
- Rozwijanie kompetencji pracowników poprzez coaching i delegowanie zadań
- Urzędnik XXI wieku w asertywnej komunikacji z otoczeniem
- Rozpoznawanie i przeciwdziałanie transakcjom prania brudnych pieniędzy oraz służącym finansowaniu terroryzmu
- Nowe prawo upadłościowe i restrukturyzacyjne (Prawo insolwencyjne)
- Audyt podatkowy
- Controlling personalny w administracji publicznej
- Akademia synergetycznej efektywności
- Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Zadowolony klient - efektywny proces obsługi na odległość
- Inwentaryzacja w praktyce
- Zarządzanie kryzysowe, czyli jak zapobiec chaosowi w organizacji
- Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej
- Specjalista ds. kadr i płac
- Negocjacje międzykulturowe w biznesie
- Zarządzanie zespołami na liniach produkcyjnych w sytuacji kryzysu wywołanego pandemią
- Od petenta do klienta- nowoczesna obsługa klienta w urzędzie
- Środki trwałe w sektorze finansów publicznych
- Jak zarządzać pracą zdalną zespołu?
- Efektywny kierownik w urzędzie
- Finanse i rachunkowość szkoły wyższej w kontekście zarządzania uczelnią
- Efektywna praca zdalna
- Auto-motywacja i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu w urzędzie
- Team work w czasie pracy zdalnej
- Kompetencje menedżera w czasach kryzysu
- Sztuka podejmowania decyzji
- Asertywność - cenna umiejętność w komunikacji
- Zarządzanie projektem budowlanym według PRINCE2
- Auto-motywacja
- Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w dobie pandemii koronawirusa
- Trening twórczego myślenia
- Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji
- Rewolucja w zamówieniach publicznych - zmiany w ustawie Prawo Zamówień Publicznych
- Negocjacyjne wywieranie wpływu
- Zamówienia w projektach unijnych z uwzględnieniem "specustawy funduszowej" oraz wytycznych i rekomendacji instytucji
- Zarządzanie w służbie cywilnej. Najważniejsze funkcje kierownika w instytucji publicznej
- Od NIE do TAK w procesie sprzedaży
- Tworzenie analizy finansowej i studium wykonalności
- Pozyskiwanie lub rozszerzanie współpracy z kluczowymi/strategicznymi klientami
- Jak skutecznie radzić sobie ze stresem. Sztuka zarządzania emocjami własnymi i w zespole.
- Praca w zespole rozproszonym
- Różnice międzykulturowe we wspólnej pracy zespołowej
- Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie
- Obsługa i efektywna komunikacja interpersonalna z klientem trudnym w urzędzie
- Jak dobrze rozmawiać przez telefon, aby odnieść sukces w pracy i w biznesie?
- Instrukcja Kancelaryjna - papierowa i elektroniczna (EZD)
- Komunikacja i praca zespołowa
- Skrypt - czyli, jak opracować dobry schemat efektywnej rozmowy telefonicznej
- Podatkowa księga przychodów i rozchodów
- Prezentacje biznesowe i wystąpienie publiczne
- Kreowanie dobrych relacji przez telefon
- Podatek dochodowy od osób fizycznych - aktualne zagadnienia
- Skuteczna komunikacja XXI wieku
- Zarządzanie konfliktem - trudne rozmowy i wyzwania dla HR
- Skuteczna rekrutacja
- Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
- Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej
- Zatrudnianie cudzoziemców 2024 r. warsztat na wzorach dokumentów i wyliczeniach
- Skuteczna sprzedaż
- Świadectwa pracy oraz najważniejsze zmiany prawa pracy i kadrowe.
- Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności czyli o tym, jak organizować sobie pracę i radzić sobie z relacjami
- Skuteczna współpraca biznesowa
- Wypalenie zawodowe - przeciwdziałanie i zapobieganie
- Profesjonalne techniki sprzedaży
- Skuteczne motywowanie i przywództwo
- USTAWA O OCHRONIE SYGNALISTÓW – rewolucyjne przepisy w zakresie zgłaszania, weryfikacji i rejestrowania naruszeń prawa
- Skuteczne negocjacje biznesowe
- Praca z zespołem X, Y, Z - budowanie wielopokoleniowego zespołu wysokiej wydajności
- Delegowanie pracowników w ramach Unii Europejskiej oraz zmiany w zakresie delegowania pracowników do Niemiec.
- Prawo pracy po zmianach w 2022 r.
- Równe traktowanie w zatrudnieniu
- Zasiłki oraz ubezpieczenia społeczne - zmiany w 2022 roku
- Delegacje krajowe i zagraniczne
- Motywująca rozmowa oceniająca i ewaluacja pracowników
- Zarządzanie zespołem rozproszonym
- Prawidłowe konstruowanie umów przedsiębiorcy z konsumentem, problematyka niedozwolnych kluazul umownych
- Jak zdalnie kreować dobre relacje z Klientami (wewnętrznymi i zewnętrznymi) w czasie homeoffice?
- Savoir-vivre w biznesie
- Budowanie zespołu i komunikacja w grupie
- Narzędziowa sprzedaż relacyjna. Jak odejść od wciskania Klientom na rzecz kupowania przez nich?
- Odkryj siebie zawodowo! Warsztat rozwoju kariery
- Relacyjna obsługa klienta dla działów serwisu i obsługi
- Jak wypłynąć na błękitny ocean możliwości, czyli sposoby na segmentację klientów i dopasowanie oferty bez wielkich budżetów marketingowych
- Trening przywództwa i budowania zespołu wysokiej wydajności
- Manager zarządzający zmianą i „sytuacjami kryzysowymi”
- Zmotywowany i realizujący cele biznesowe zespół
- Rozmowy z pracownikami - Feedback menedżerski
- Presentations in English
- Sztuka argumentacji
- Media Relations - warsztat PR managera
- Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji
- Radzenie sobie ze stresem z elementami integracji zespołu
- Marketing partyzancki
- Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
- Zespół znowu w biurze
- Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
- Jak kreować dobre relacje - tak aby Klient nie stawał się trudnym?
- Obsługa klienta i sprzedaż usług medycznych
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta - praktyczne warsztaty z elementami telefonicznego umawiania spotkań
- Work-life balance
- Zarządzanie szkoleniami
- Social media w służbie zdrowia
- Optymalizacja wyniku negocjacji przy braku równowagi sił - zaawansowane negocjacje dla praktyków
- Blefy i triki w negocjacjach handlowych
- Promocja i marketing usług medycznych
- Podnoszenie efektywności pracy handlowców - warsztat z zarządzania czasem z elementami efektywności osobistej
- Merchandising, czyli jak bez kosztów podnieść sprzedaż w punkcie detalicznym czy placówce usługowej
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (ZZL) - praktyczny przewodnik
- Warsztat pracy menedżera
- Warsztaty relaksacyjne
- Doskonalenie umiejętności menedżerskich
- Myślenie strategiczne lidera, czyli krótko i długoterminowe zarządzanie procesami, celami i wynikami
- Motywowanie pracowników poprzez ocenianie i zarządzanie sytuacyjne
- Chcę i mogę więcej - praktyczny warsztat z negocjacji biznesowych
- Komunikacja lidera z pracownikami – motywowanie, korekta zachowań, udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
- Podatek od towarów i usług - VAT - z uwzględnieniem najnowszych zmian
- Współpraca z Influencerem - co zrobić, aby była legalna
- Profesjonalna Asystentka / Sekretarka
- Trening efektywnej komunikacji w biznesie
- Efektywna komunikacja biznesowa po angielsku - Effective interpersonal communication
- Odwaga menedżerska w zarządzaniu zespołem
- Perfekcjonizm w pracy lidera
- Przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO oraz najnowszymi przepisami prawa krajowego
- Praca z odwagą - odwaga w pracy
- Komunikacja kryzysowa
- Myślenie wizualne w biznesie i edukacji
- Zasady organizacji i funkcjonowania ochrony ludności
- Dobór i opis kryteriów oceny ofert innych niż cena po nowelizacji ustawy Prawo zamówień publicznych
- Planowanie, przygotowanie, organizowanie i prowadzenie ćwiczeń obronnych na szczeblu powiatu i gminy
- Mobbing w miejscu pracy
- Prawo pracy w praktyce
- Praktyczne wykorzystanie metodyki PRINCE 2 w zarządzaniu projektami
- Zarządzanie szkoleniami i umowy szkoleniowe w praktyce urzędu
- Zabłyśnij w mediach
- Stres w miejscu pracy i w życiu prywatnym - wzajemne zależności, przyczyny, przebieg i skutki dla organizacji oraz ludzkiego zdrowia
- Skuteczny lider
- Sztuka asertywności
- Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu - specjalistyczne szkolenie dla służb mundurowych
- Proces realizacji usług szkoleniowych w urzędzie – aspekt praktyczny
- Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu - specjalistyczne szkolenie dla pracowników bezpośredniej obsługi klienta
- „Filozofia” zarządzania projektami - kiedy intuicja nas zawodzi? - czyli co zarząd i rada nadzorcza powinny o tym wiedzieć?
- Zarządzanie szkoleniami i rozwojem pracowników - czyli trening mistrzów rozwoju
- Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu - specjalistyczne szkolenie dla nauczycieli
- Skuteczne zarządzanie projektami
- Trening efektywnej sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem proaktywnej postawy Handlowców przy zastosowaniu nowoczesnych technik i taktyk sprzedażowych
- Stres w miejscu pracy i w życiu prywatnym
- Zatrudnianie Ukraińców na podstawie specustawy oraz zatrudnianie cudzoziemców – zmiany od 2022 r.
- Spółki handlowe – z uwzględnieniem regulacji dotyczących prawidłowego zawierania umów handlowych
- MS Excel - poziom podstawowy
- Przeciwdziałanie mobbigowi i dyskryminacji w zatrudnieniu
- MS Excel - programowanie w VBA
- Planowanie i rozliczanie czasu pracy w 2024 r.
- FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów
- Umowy cywilnoprawne
- MS Excel - poziom średnio-zaawansowany
- Zarządzanie reklamacjami w praktyce - REWOLUCYJNE ZMIANY W 2023 r.
- MS Excel - poziom zaawansowany
- Praktyczne aspekty wdrożenia w podmiotach zobowiązanych rozporządzenia w sprawie operacyjnej odporności cyfrowej sektora finansowego - rozporządzenie DORA
- MS Outlook
- Zasady skutecznej komunikacji z klientem wewnętrznym
- Analiza oświadczeń majątkowych - jak skutecznie uświadamiać zobowiązanych oraz korygować i kontrolować oświadczenia majątkowe?
- MS PowerPoint - poziom podstawowy
- Obsługa klienta ukierunkowana na jego satysfakcję i realizację celów firmy
- MS Project - poziom podstawowy
- Trening efektywnej obsługi trudnego klienta w kontakcie telefonicznym
- Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem
- Współpraca i komunikacja w zespole
- Sponsoring sportowy dla marek. Jak budować skuteczne strategie i oferty sponsorskie
- Nie taki diabeł straszny, czyli profesjonalne wystąpienia publiczne
- Storytelling. Jak budować wizerunek marki przez jej historię
- Wspomaganie osób z niepełnosprawnością sprzężoną
- Rozmowa handlowa z trudnym klientem
- MS Access - poziom podstawowy
- Zarządzanie sobą w czasie drogą do efektywności podejmowanych zadań
- Trening uważności – Odkryj swój potencjał
- Obrona ceny oraz techniki jej prezentowania
- Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?
- Ekonomia behawioralna dla managerów - narzędzia zwiększania własnej efektywności
- Prezentacja sprzedażowa. Minimum słów maksimum efektów
- Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności
- Model odporności psychicznej w pracy managera
- Skuteczna komunikacja z elementami inteligencji emocjonalnej w pracy kontrolera
- Prospecting - jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów na rynku ubezpieczeniowym
- Komunikacja interpersonalna na stanowiskach menedżerskich
- Skuteczne zarządzanie sobą w czasie
- Zarządzanie zespołem
- Efektywna i asertywna komunikacja w zespole
- Techniki perswazji w praktyce sprzedażowej
- Zarządzanie pracownikami pokolenia Y
- Rozwój kompetencji managerskich - jak stawać się skutecznym szefem
- Automotywacja i radzenie sobie ze stresem
- Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności
- Sposoby pozyskiwania klienta
- Storytelling w biznesie
- Prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy
- Wystąpienia publiczne i prezentacje
- Praca zdalna - jak zwiększyć efektywność zawodową?
- Tworzenie filmów do mediów społecznościowych
- Zwinny lider. Rozwój umiejętności lidera, zgodnych z filozofią agile
- Kurs filmowy i fotograficzny
- Buyer Persona. Jak rozpoznać decyzje zakupowe klientów
- Sztuka przewodzenia i prowadzenia zebrań czyli jak sprawić, by pracownicy chętnie przychodzili na spotkania i efektywnie realizowali założone cele
- Koszmar handlowca - pisanie maili do Klientów
- Negocjacje w branży Automotive
- Skuteczne public relations czyli jak kontaktować się z mediami i dbać o dobry wizerunek firmy
- Skuteczna komunikacja mailowa w organizacji
- Prosty język w komunikacji publicznej
- Tworzenie profesjonalnych pism do Klientów (reklamacje, windykacja, odmowy, oferty)
- Obsługa trudnego klienta
- Poprawne pisanie i tworzenie treści na firmowy fanpage
- Doskonała obsługa klienta
- Efektywna obsługa klientów w sytuacjach trudnych i konfliktowych
- Efektywne techniki NEGOCJACJI
- Pewność siebie i skuteczność w realizacji zadań
- Skuteczne techniki sprzedaży - jak sprzedawać więcej, efektywniej i skuteczniej
- Prawo celne w praktyce
- Team Coaching
- KOMPLEKSOWE WARSZTATY DLA INSPEKTORÓW OCHRONY DANYCH (IOD)
- Asertywność w praktyce zawodowej
- Wdrażanie innowacji
- Lean Foundations
- Poprawa efektywności komunikacji i współpracy poprzez uwspólnianie wartości
- Zarządzanie logistyką w firmie produkcyjnej
- Nowoczesny Key Account Management
- Zadania Administratorów oraz Inspektorów Ochrony Danych w kontekście europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Wszystko co powinieneś wiedzieć na temat RODO
- Narzędzia AI na drodze do poprawy organizacji pracy i efektywności podejmowanych działań
- Egzekucja z nieruchomości
- Zarządzanie projektem innowacyjnym
- Sztuczna inteligencja (AI), nadludzie i prawo nowych technologii
- AI w biznesie. Wprowadzenie do praktycznych zagadnień wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju Twojej firmy
- Praktyczne aspekty zarządzania projektami innowacyjnymi
- Narzędzia AI w pracy handlowca
- Zarządzanie Projektami – B+R
- Przetwarzanie danych osobowych pracowników - nowelizacja przepisów RODO i wytyczne UODO dla pracodawców
- Prawo pracy - zmiany w 2024 r.
- Prawo pracy - kompendium zmian w 2024 r.
- Profesjonalna obsługa gościa w hotelu
- Standardy obsługi gości hotelu w wymiarze międzykulturowym
- Dostęp do informacji publicznej
- Skuteczna windykacja i egzekucja
- Etykieta z elementami protokołu dyplomatycznego w działalności hotelu
- Menedżer coachem - czyli wykorzystanie metod coachingowych w efektywnym zarządzaniu
- Profesjonalny hauskeeping jako jeden z podstawowych elementów budowania wizerunku hotelu
- Umowy handlowe - praktyczny warsztat sporządzania umów
- Zapobieganie rotacji personelu obiektowego - podejście podmiotowe
- Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja
- Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej
- Profesjonalne utrzymanie czystości w obiekcie hotelowym
- Leadership - narzędzia współczesnego przywództwa i motywowania pracowników
- Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz prorozwojowe środowisko pracy
- Profesjonalna sprzedaż i obsługa gościa w hotelu, podnoszenie skuteczności poprzez techniki sprzedaży komplementarnej z elementami specyfiki negocjacji z gościem
- Trener wewnętrzny
- Inteligencja emocjonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
- Diagnoza i potencjał zespołu, czyli jak zbudować, naprawić lub rozwijać KONKRETNY zespół pracowników
- Skuteczne zarządzanie zespołem pracowników hotelu - jak być efektywnym liderem w branży hotelarskiej?
- Trening dla trenerów. Poziom zaawansowany
- „ELASTYCZNY” savoir-vivre - czyli magia naturalności. Jak budować relacje międzyludzkie, które przynoszą satysfakcję i sukces
- Budowanie efektywnego zespołu jako ważnego czynnika budowania jakości obsługi gości w branży hotelarskiej
- Zarządzanie przepływami gotówki i gospodarowanie gotówką (Cash-flows management i cash management) w trakcie budowania trwałej wartości przedsiębiorstwa
- Zwiększenie promocji usług hotelowych na portalach społecznościowych z elementami trade marketingu. Jak lepiej wypromować swój hotel?
- Finanse dla niefinansistów
- Etykieta biznesowa i biznesowy savoir-vivre - wersja 2 dniowa
- Praktyczne sposoby zabezpieczenia wierzytelności w obrocie gospodarczym
- Zarządzanie płynnością finansową
- Etykieta biznesowa i biznesowy savoir-vivre - wersja 1 dniowa
- Ocena kontrahenta na podstawie sprawozdań finansowych
- Proaktywne zarządzanie zmianą 3D w życiu zawodowym i prywatnym
- Budżetowanie i zarządzanie kosztami w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa
- Ryzyko korupcji i konfliktu interesów w pracy radnego, czyli jak nie złamać swojej kariery przez nieświadomość prawa i zasad
- Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu
- Treasury management i cash management: zarządzanie skarbem i przepływami gotówki w trakcie budowania trwałej wartości przedsiębiorstwa
- Radzenie sobie ze stresem - bycie Radnym to nie zawsze "łatwy kawałek chleba". Jak poradzić sobie z wypaleniem i stresem.
- From business planning to project management – how to be/become an effective manager in the face of today’s business challenges
- Autoprezentacja oraz sztuka wystąpień publicznych - jak się Radny powinien wysławiać i prezentować
- KURS JĘZYKOWY: Komunikacja funkcjonalna w biznesie - poziom B1/B2/C1
- ABC skutecznego Radnego - szkolenia dla samorządów
- Intensywny trening umiejętności menadżerskich
- KURS JĘZYKOWY: Komunikacja funkcjonalna z pacjentem w języku angielskim w pielęgniarstwie - poziom B1/B2
- Customer Experience jako działanie marketingowe budujące przewagę na rynku
- KURS JĘZYKOWY: Komunikacja funkcjonalna z pacjentem w języku angielskim w gabinecie stomatologicznym- poziom B1/B2/C1
- Automatyzacja marketingu i Data Driven Marketing – oszczędności i wzrost efektywności sprzedaży dzięki danym i technologii
- KURS JĘZYKOWY: Komunikacja funkcjonalna w języku angielskim w biznesie turystycznym - POZIOM B2/C1
- Prawo dla menedżerów: co menedżer powinien wiedzieć o prawie?
- 3 kroki do szczęścia
- SZKOLENIE ON-LINE: Ochrona poufności w firmie i zakaz konkurencji
- Audyt wewnętrzny - tworzenie, prowadzenie, praktyka działania
- Kontrola, nieprawidłowości i nadużycia - wykrywanie oszustw w projektach unijnych
- Dostęp do informacji publicznej w urzędzie
- FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na budowie
- Psychologia obsługi klienta
- Instrumenty finansowe - kontrole i nieprawidłowości u Pośredników finansowych oraz Menedżera Funduszu Funduszy
- System doręczeń elektronicznych
- Zamówienia publiczne dla wykonawców, czyli jak skutecznie ubiegać się o zamówienia publiczne
- Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie
- Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych (WS)
- Zabezpieczenia wierzytelności
- Postępowanie egzekucyjne w administracji
- Zamówienia publiczne poniżej 30 tys.€ oraz inne wyłączone z obowiązku stosowania ustawy Pzp z uwzględnieniem zasad konkurencyjnego udzielania zamówień w projektach unijnych
- Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne (K.S.)
- Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta
- Budowanie relacji z klientem oraz aktywna sprzedaż usług zdrowotnych i wyrobów medycznych
- Miękkie umiejętności zarządzania projektem
- Prawo wodne - regulacje prawne i zastosowanie
- Współpraca z agencją reklamową
- Kodeks postępowania administracyjnego w praktyce wraz z omówieniem orzecznictwa
- „Techniczni” na rynku pracy - mój potencjał, moja kariera
- Zarządzanie talentami, czyli jak poszukiwać, pozyskiwać, rozwijać i praktycznie korzystać z programu rozwoju talentów w Organizacji
- Prawo autorskie w praktyce
- Zarządzanie sobą i zadaniami w czasie oraz asertywne radzenie sobie z presją otoczenia
- Proszę powiadomić rodzinę o śmierci ... Jak przekazać tragiczną wiadomość o śmierci osobom bliskim w sposób godny i profesjonalny
- Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn
- Trade marketing
- Prawo budowlane po nowelizacji - zasady i procedury przygotowania i realizacji inwestycji budowlanej
- Specjalista zarządzania kryzysowego
- Zorganizowana i świadoma sekretarka / asystentka w firmie - szkolenie podstawowe
- Umowy o roboty budowlane – analiza, przygotowanie i interpretacja w praktyce
- Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznych
- Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników
- Zarządzanie ryzykiem w działalności leczniczej z elementami controllingu
- Komunikowanie zmian
- Trening asertywności
- Komunikacja i budowanie relacji z pacjentem
- Prawne aspekty rekrutacji, selekcji i zatrudnienia
- Jak budować efektywne przywództwo i rozwijać umiejętności menedżerskie w jednostce leczniczej
- Podatek VAT po zmianach od 1 stycznia 2016 r. od 1 kwietnia 2016 r. oraz od 1 czerwca 2016 r.
- Strategie rozwoju podmiotu leczniczego
- Obowiązki Gmin oraz jednostek budżetowych związane z wdrożeniem od 1 stycznia 2016r. predefiniowanego VAT oraz konsolidacja rozliczeń VAT Gminy z jej jednostkami i zakładami budżetowymi
- Zarządzanie stresem. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych oraz prywatnych i nie tracić motywacji do działania
- Sztuka autoprezentacji i wystapień publicznych (AC)
- Prawo dla Działu Zakupów. Skuteczne i bezpieczne zawieranie umów
- Agile Project Management - efektywne zarządzanie projektami
- Nowoczesne zarządzanie produkcją i optymalizacja procesów
- Profesjonalny recepcjonista hotelowy
- Lean Manufacturing i 5S – nowoczesna produkcja
- Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem
- Prezentacje i wystąpienia publiczne w sytuacjach zawodowych
- Kompetencje menedżera marketingu i sprzedaży
- Life - work balance
- Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami
- Rozpoczęcie działalności gospodarczej - aspekty prawne
- Zarządzanie przez cele – Menagement by Objectives – MBO
- Kodeks postępowania administracyjnego w praktyce
- Kaizen i normowanie czasu produkcji
- Zaawansowane techniki sprzedaży
- Doradca Klienta w Powiatowych Urzędach Pracy
- Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji
- Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Pokonaj stres na zawsze
- Rozwiązywanie konfliktów w organizacji
- Zarządzanie poprzez motywację - Reiss Motivation Profile
- Trening nowoczesnej retoryki perswazyjnej
- Prawo własności intelektualnej w praktyce
- SZKOLENIE ON-LINE: Praca w zespole zdalnym - narzędzia strategii marketingu i sprzedaży
- Jak sprzedawać zdalnie do klientów z którymi wcześniej mieliśmy kontakt bezpośredni?
- ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych
- SZKOLENIE ON-LINE: Praca w zespole zdalnym - narzędzia zarządzania projektami w pracy zdalnej
- Archiwizacja Dokumentacji - warsztaty dla prowadzących archiwa zakładowe / składnice akt
- Umowy handlowe w praktyce
- Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją
- Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikami
- Zarządzanie projektami w oparciu o PMI-PMBOK
- Rola i pozycja wykonawcy w kontrakcie budowlanym wg procedury FIDIC
- Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem w kontakcie telefonicznym
- Umiejętności pracy w zespole
- Psychologia negocjacji windykacyjnych
- Znakomita organizacja czasu pracy
- SZKOLENIE ON-LINE: Security Awareness – czyli budowanie świadomości pracowników w zakresie cyberzagrożeń
- Zarządzanie a przywództwo, czyli droga rozwoju szefa doskonałego
- Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
- Poprawność językowa pism urzędowych
- Train The Trainer – szkolenie trenerów wewnętrznych
- Zasady dotyczące realizacji inwestycji w oparciu o polskie prawo budowlane
- Managing across cultures
- MŁODY MENEDŻER - motywowanie zespołu do realizacji stawianych celów biznesowych
- Skuteczne negocjacje handlowe
- Zarządzanie logistyką i łańcuchem dostaw (Supply Chain Management)
- Skuteczny negocjator w dziale zakupów
- Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje
- Merchandising - skuteczna ekspozycja towaru
- Podatek VAT
- Facylitacja spotkań biznesowych
- Jak stosować techniki kreatywne w biznesie
- Podatek dochodowy od osób fizycznych po zmianach w 2016 roku
- Jak zarządzać gabinetem stomatologicznym w dobie koronawirusa
- Zarządzanie zmianą (AC)
- Podatek dochodowy od osób prawnych w 2016r
- Negocjacje zakupowe w praktyce
- ABC pracy zdalnej dla menedżera
- Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie
- Psychologia obsługi klienta (KPJ)
- Coachingowy styl zarządzania jako skuteczne narzędzie zarządzania personelem (coaching biznesowy) (KPJ)
- Pisma urzędowe – jasno, zrozumiale i skutecznie
- Mentoring biznesowy
- Zarządzanie strategiczne
- Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne (EG)
- Fakturowanie w obrocie międzynarodowym
- Nowoczesna obsługa Klienta
- Autoprezentacja i kreowanie własnego wizerunku osób 50+
- Faktura VAT - najważniejszy dokument księgowo-podatkowy
- Profesjonalna obsługa Klienta w hotelu
- Zarządzanie ryzykiem w administracji publicznej w procesach związanych z projektami unijnymi
- Zarządzanie stresem i kontrola emocji
- FIDIC - punkt widzenia wykonawcy kontraktu - dla średnio zaawansowanych
- Zarządzanie zespołem - trening przywództwa i budowania zespołu
- Zdalna obsługa trudnego klienta
- Kompendium wiedzy dotyczące projektów badawczo-rozwojowych ( uniwersalne)
- Rozpatrywanie skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Praktyczne aspekty przygotowania i rozstrzygania roszczeń
- Praktyczne aspekty zarządzania projektami innowacyjnymi - wprowadzające
- Autoprezentacja i wystąpienia publiczne na żywo i on-line
- Zwiększenie konkurencyjności projektów badawczo-rozwojowych w kontekście budowy organizacji typu RTO, metody i dobre praktyki
- Budowanie wizerunku instytucji
- Biznesowy savoir-vivr’e i budowanie relacji zawodowych – bezpośrednich i on-line
- Personal branding
- Nowoczesne narzędzia i techniki rekrutacji i selekcji
- Umowy handlowe – warsztaty dla zaawansowanych
- Nowoczesne formy marketingu
- Podnoszenie kompetencji poza salą szkoleniową. Sesje indywidualne - coaching, mentoring, trening
- Szesnaście zasad Visual Merchandisingu
- Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka
- Zmiany w VAT 2017r.
- Praktyczne warsztaty sporządzania tzw. pierwszej deklaracji „cząstkowej” dla celów VAT przez jednostki budżetowe
Artykuły:
- Zarządzanie reklamacjami w praktyce - rewolucyjne zmiany w 2025 roku
- Jak rozmawiać z Klientami: Klucz do budowania trwałych relacji i sukcesu biznesowego
- Intensywny trening umiejętności menedżerskich - klucz do efektywnego przywództwa
- Umowy handlowe - praktyczny warsztat sporządzania umów
- Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem.
- Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności
- Wczoraj kolega, dzisiaj szef - jak odnaleźć się w nowej roli?
- Jak powinna wyglądać obsługa hotelowa?
- USTAWA O OCHRONIE SYGNALISTÓW
- Project Manager: Skuteczna Komunikacja, Przywództwo, Negocjacje i Rozwiązywanie Konfliktów
- Radzenie sobie ze stresem jako radny: Wyzwania i Strategie
- Prawo dla Działu Zakupów. Skuteczne i bezpieczne zawieranie umów.
- Ryzyko korupcji i konfliktu interesów w pracy radnego: Jak nie złamać swojej kariery przez nieświadomość prawa i zasad
- Jak skutecznie przemawiać publicznie? Zasady wystąpień publicznych
- Co robi recepcjonistka w hotelu? Zakres obowiązków
- Praca Radnych w Urzędzie: Obowiązki, Przywileje i Odpowiedzialność
- Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja
- Menedżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami
- Wpływ technologii na społeczeństwo
- Rozwój zawodowy: odkrywanie korzyści płynących ze szkoleń biznesowych AVENHANSEN
- Dofinansowanie z KPO dla muzeów w 2024
- Dofinansowanie z KPO dla branży hotelarskiej w 2024
- Szkolenia dla personelu w branży HoReCa
- Profesjonalne szkolenia dla branży HoReCa
- Jak przygotować się do służbowej rozmowy telefonicznej? Podpowiadamy
- Techniki sprzedaży - czym są? 9 skutecznych technik sprzedaży, które zwiększą Twoją sprzedaż
- Czy myślenie krytyczne to kompetencja przyszłości? Jak się go nauczyć?
- Syndrom oszusta a kariera zawodowa. Jak sobie radzić z tym problemem?
- Jeszcze trema czy już glassofobia? Jakie są przyczyny paraliżującego strachu przed wystąpieniami publicznymi?
- Komunikacja interpersonalna - co to i na czym polega?
- Quiet quitting - na czym polega i jak przeciwdziałać zjawisku cichej rezygnacji?
- Czym jest Candidate Experience? Dlaczego warto zadbać o pozytywne doświadczenia kandydata?
- Jaki błędów wystrzegać się pierwszego dnia w nowej pracy? Wyjaśniamy
- Syndrom Kopciuszka w pracy - czym się objawia i jak go uniknąć?
- Jak poradzić sobie z chronicznym zmęczeniem w pracy? Wskazówki i porady
- Employee experience - czym jest? Jak zarządzać doświadczeniami pracowników?
- Jakich cech u pracownika odpowiedzialnego za kontakt z klientem poszukują pracodawcy?
- Pokolenie Zoomerów na rynku pracy. Co jest najważniejsze dla generacji Z?
- Co zrobić, gdy pracownik odmawia wykonania polecenia? Wyjaśniamy
- Rodzaje osobowości narcystycznej w pracy - jak je rozpoznać?
- Co to jest i jak działa autosabotaż w pracy?
- Na czym polega syndrom gotującej się żaby w pracy? Jak sobie z nim radzić?
- Czym jest komunikacja empatyczna? Jak rozwijać tę umiejętność?
- Jak stawiać granice w pracy? Dlaczego warto je wyznaczać?
- Na czym polega nepotyzm w pracy i jakie są jego konsekwencje?
- Jak wygląda mediacja w środowisku pracy? Kiedy należy z niej skorzystać?
- Czym jest eustres i jak go wykorzystać w pracy?
- Pokolenie baby boomer na rynku pracy. Czego boomersi oczekują od pracodawców?
- Technika win-win w negocjacjach biznesowych. Jakie są jej zalety?
- Czy warto przeprowadzać badania satysfakcji pracowników?
- Jak zminimalizować rotację pracowników w firmie?
- Jak radzić sobie ze złą atmosferą w pracy? 5 skutecznych sposobów
- Perfekcjonizm - pomaga czy przeszkadza w pracy?
- Nadgorliwość w pracy - wada czy zaleta? Skutki nadgorliwości
- Jak zachować równowagę między pracą a życiem osobistym? 6 skutecznych kroków
- Jak nie odkładać spraw na później? 6 skutecznych sposobów na walkę z prokrastynacją
- Introwertyk a ekstrawertyk - jak osobowość wpływa na karierę zawodową?
- Wielozadaniowość w pracy. Czy multitasking zawsze jest korzystny dla firmy?
- HR miękki a HR twardy. Jakie firmy potrzebują miękkiego HR-u?
- Jak zbudować i utrzymać zaufanie w pracy? 6 sposobów
- Jak przetrwać w nudnej pracy? 6 sposobów na radzenie sobie z monotonią w pracy
- Jak mówić o słabych stronach podczas rozmowy kwalifikacyjnej?
- Ambiwertyk - nowy typ osobowości. Czym się wyróżnia?
- Korporacyjny wyścig szczurów - jak sobie z nim radzić?
- Uzależnienie od pracy. Przyczyny i objawy pracoholizmu
- Czym jest bierna agresja w pracy? Wyjaśniamy, jak sobie z nią radzić
- Ambicja - pomaga czy przeszkadza w pracy?
- Jak radzić sobie z nadmiarem obowiązków w pracy? 7 skutecznych metod
- Trudny Klient? Doceńmy go, bo jest na wagę złota!
- Efekt Zeigarnik a Trudny Klient
- Jak kreować dobre relacje - tak, aby Klient nie stawał się trudnym?
- Czym jest technika odzwierciedlania w komunikacji? Wyjaśniamy
- Co Cię motywuje do pracy - jak odpowiedzieć na pytanie o motywację podczas rozmowy kwalifikacyjnej
- Jak powiedzieć coś o sobie podczas rozmowy o pracę, czyli autoprezentacja na rozmowie kwalifikacyjnej
- SEO - czyli jak pisać, żeby Cię czytano?
- Marketing - komunikacja z odbiorcami
- TYTUŁ
- Trzy miesiące pandemii. Wirus, wirus … i co dalej?
- Trzynasty dzień …
- Czas koronawirusa!
- Koronawirus (COVID-19) - szaleństwo czy ostrożność? Czas apokalipsy czy reformy światopoglądu?
- Lojalność pracowników - wyzwaniem menedżera XXI wieku
- Bezrobocie w Polsce rośnie od dwóch miesięcy. Czy mamy powody do obaw?
- Warren Buffett - złote myśli
- Sukces w nauce języków obcych
- Jak nie być szczęśliwą / szczęśliwym?
- Jak zarządzać zespołem rozproszonym
- Stres Twoim wrogiem, czy … przyjacielem! Jak radzić sobie ze stresem i przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu?
- Jak zorganizować i skutecznie przeprowadzić spotkanie z pracownikami
- Jak rozpocząć rozmowę biznesową?
- 7 sztuczek najlepszych negocjatorów oraz 7 grzechów głównych… czyli co warto wiedzieć na temat negocjacji
- W pracy rysujesz przewagę zyskujesz! Czyli myślenie wizualne w biznesie i edukacji.
- Jak polepszyć wizerunek firmy w oczach klienta?
- Najbardziej pożądane szkolenia w oczach pracodawcy - kursy i szkolenia, które zagwarantują Ci pracę
- Szkolenie grupowe i indywidualne - które wybrać dla siebie?
- Marketing mobilny - czym jest i jakich narzędzi używać by był skuteczny?
- Polubić konflikty
- Kontrola powierzonych zadań jako niezbędny element delegowania
- Rysunki biznesowe zamiast tekstu? Poradnik o myśleniu wizualnym
- WELLNESS w pracy, czyli … BHP XXI wieku
- Jak tworzyć storytelling? Kroki do sukcesu narracji marketingowej
- 4 etapy rozwoju mówców wg Berta Deckera
- 5 żelaznych zasad udzielania efektywnego feedbacku pracownikom
- Mówcy staromodni i mówcy nowocześni – do kogo ci bliżej?
- SELFCOACHING - samopomoc w sytuacjach stresowych
- Jak negocjować wynagrodzenie? Podpowiedzi i najczęstsze błędy
- Doradztwo zawodowe - dlaczego warto inwestować w nie na każdym etapie życia?
- Programowanie neurolingwistyczne (NLP) - czym jest i jak je wykorzystać we właściwy sposób?
- 7 zasad zarządzania finansami - zastosuj je w biznesie lub w domu
- Miejsce pracy szyte na miarę - czyli o benefitach w pracy
- CO 2 GŁOWY TO NIE JEDNA kontra GDZIE KUCHAREK 6 TAM NIE MA CO JEŚĆ – czyli o zespołach
- CSR - społeczna odpowiedzialność biznesu sposobem na budowanie marki
- Ściąga z perfekcyjnego wystąpienia
- Mózg w służbie naszej efektywności
- Znaczenie słuchania
- Głos budzący zaufanie
- Prosemika, czyli zarządzanie dystansem
- Inteligencja płci - czyli komunikacja damsko-męska w pracy
- Po co rozwijać potencjał pracowników, czyli zainwestujmy w szkolenia
- Chwal ...
- 10 najdziwniejszych pytań zadawanych podczas rozmów o pracę. Poznaj odpowiedzi
- Reguła 72 godzin. Tyle masz czasu, żeby odnieść sukces
- Konektywizm - zasady skutecznej nauki w epoce cyfrowej
- Role zespołowe, czyli po co specjaliście łącznik i lokomotywa?
- "SPRÓBUJ" - słowo skazane na porażkę
- 11 reguł inspirującej komunikacji przywódców
- PLANOWANIE KARIERY – rzeczywistość jest taka, jaką ją stworzymy
- Żyjemy dzięki porozumiewaniu się
- Słowa „OKNA” i słowa „MURY”, czyli o języku szakala i języku żyrafy
- 5 aspektów rozmowy coachingowej - czego powinieneś się spodziewać na profesjonalnej sesji coachingowej
- Walt Disney - Ojciec naszego sukcesu
- Pułapki pamięci
- Zmiana - Jedna z najpopularniejszych „stałych” współczesnego świata
- ABC Zarządzania sobą w określonym czasie - Zacznij od A ...
- Uniwersalne symptomy kłamstwa
- Zasada Pareto w zarządzaniu sobą w czasie, diecie i …nauce języka angielskiego
- Idealny trener, idealne szkolenie …
- Masz zdolność uczenia się przez całe życie – JAK „ODMŁADZAĆ” MÓZG
- Techniki negocjacji, o których nie słyszałeś
- Jak wykorzystać zasoby pracowników?
- Czy asertywność to NIE?
- SPOŁECZNY DOWÓD SŁUSZNOŚCI … czy większość wie lepiej?
- Jak być szczęśliwym :-)
- Nadchodzi praca 2.0
- Jak osiągnąć sukces w sprzedaży? Co na niego wpływa?
- Idealny sprzedawca - co powinien umieć? Cechy, kompetencje, kwalifikacje handlowca
- „WITAJ NA POKŁADZIE”, czyli o onboardingu nowego pracownika
- HEURYSTYCZNE METODY ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW – czyli kreatywność zbiorowa
- Jak motywować pozafinansowo?
- Jak stworzyć firmę, która będzie zarządzana i będzie funkcjonowała zgodnie ze standardami turkusowych organizacji?
- KALENDARZ POZYTYWNEGO MYŚLENIA na wiosnę :-)
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy
- AVENHANSEN - organizacja w barwach turkusu
- MBWA CZYLI ZARZĄDZANIE PRZEZ „OBCHÓD”
- 14 KROKÓW DO SKUTECZNEGO ZARZĄDZANIA SOBĄ W CZASIE
- CYBER-CHOROBY – sprawdź czy cierpisz na którąś z nich
- Nowelizacja przepisów kodeksu postępowania administracyjnego od 1 czerwca 2017 r.
- TESTY PODCZAS REKRUTACJI – jak zostać mistrzem w rozwiązywaniu testów osobowościowych?
- Ochrona własności intelektualnej nie taka prosta…
- 20 "ZŁODZIEI" CZASU
- Prawo spółek handlowych: Czy w świetle obowiązujących przepisów i orzecznictwa wspólnika mniejszościowego sprowadza się do roli wspólnika papierowego?
- HR BUSINESS PARTNER, czyli transformacja działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi
- Karmienie piersią a zaświadczenie od lekarza - czy pracodawca może go wymagać?
- Asertywność w biznesie, czyli kiedy powiedzieć ,,nie” w sytuacjach biznesowych
- Jak motywować pracowników do efektywnej pracy? Poznaj zasady i przykłady
- Turkusowa firma szkoleniowa
- Rola komunikacji niewerbalnej w budowaniu pierwszego wrażenia. W jaki sposób wykorzystać ją na swoją korzyść
- Jak dobrze wybrać szkolenie dla swojej firmy, by nie stracić pieniędzy?
- Jak zakomunikować zmianę pracownikom? Wprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie
- Czy cel uświęca środki?
- Szkolenia to najlepsze, co możesz dać swojej firmie i swoim pracownikom
- Jak być bardziej asertywnym? Ćwiczenia, sprawdzone sposoby i techniki asertywności
- Wyznaczniki skutecznej perswazji - Cz. II
- Jak dogadać się z księgową?
- Optymalizacja zakupów w organizacji - w poszukiwaniu oszczędności dla firmy
- Słyszysz ale czy słuchasz? Aktywne słuchanie w biznesie
- Zalety (nie)doskonałej obsługi klienta
- Potęga kolorów
- Pierwsze szkolenia otwarte AVENHANSEN na Śląsku
- Podążaj za tym, który wie - czyli siła autorytetu
- Trener Drużyny AVENHANSEN zaprasza na praktyczne szkolenia
- Wyznaczniki skutecznej perswazji - Cz. I
- „Podstępny” merchandising
- Aperitif, digestif i … inne „trudne” napoje
- Mnemotechniki - czyli jak skuteczniej zapamiętywać
- „Magia” słów - czyli kilka słów o nieświadomym języku wpływu
- Postanowienia noworoczne - co zrobić by się spełniły…
- Savoir - vivre na święta
- Cechy prawdziwego lidera do skutecznego zarządzania zespołem
- Dlaczego zmieniliśmy logo?
- Burza o „Burzę mózgów”
- Komunikacja niewerbalna ważniejsza od słów
- Efektywny zespół - jak go zbudować? Wyjaśniamy
- Reguła wzajemności – najbardziej niebezpieczna technika wpływu na innych
- Zdolni, ambitni, ale nielojalni? Jakie jest pokolenie Y na rynku pracy?
- Efektywne zarządzanie czasem pracy. Jak robić to skutecznie?
- Jak dotrzeć do umysłu potencjalnego klienta?
- Jak efektywnie zarządzać szkoleniami w firmie?
- Sztuka mówienia „nie” bez poczucia winy. Poznaj przydatne wskazówki
- Przeszkody w komunikacji międzykulturowej - co wpływa na zakłócenia w procesie komunikacji?
- Angielski w biznesie - przyjdź na szkolenie otwarte!
- O tajemnicach marketingu internetowego
- Ogólnopolskie Forum Biznesu - Strategiczne zarządzanie firmą - wyzwania XXI wieku.
- Poziom zaangażowania pracowników leci na łeb na szyję. Lekarstwo? Szkolenia.
- Znikające wynagrodzenia członków rad nadzorczych
- Jak wygląda rozwój zawodowy w administracji publicznej? Ścieżki kariery
- Strategia sukcesu w social media
- Szkolenia dla zapracowanych: 1 trener + 1 uczestnik
- Persona w marketingu, czyli jak prawidłowo dopasować content do grupy odbiorców?
- Rola pytań w sprzedaży
- Dział HR jako strategiczny partner biznesowy
- Przepis na …. Wypalenie zawodowe
- Wesołych Świąt
- Już dostępne, już możliwe - szkolenia otwarte AVENHANSEN w Gdańsku!
- Zapraszamy na Mundial do Krakowa
- Efektywna komunikacja
- Szef doskonały
- ZUS czy OFE?
- Skuteczna sprzedaż
- Zarządzanie zasobami ludzkimi (ZZL) – strategie i wskazówki dla przedsiębiorstwa i nie tylko
- Zarządzanie zmianą - definicja, etapy i praktyczne aspekty
- Trener wewnętrzny
- Kandydat IDEALNY?
- Jak być idealną sekretarką? Poznaj cechy dobrej sekretarki/asystentki!
- Nie napinaj się tak…
- Prawda prawda i tylko prawda
- Mentoring - czym jest? Jak skutecznie stosować mentoring w firmie?
- Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
- Pamięć
- Jak zatrzymać pracownika, który chce odejść z firmy?
- Staże
- Jak pisać w Internecie?
- Lean Management
- Pieniądze szczęścia nie dają, ale szkolenia….!
- Oczekiwania innych sprawiają, że....
- Błędy w pracy - jak radzić sobie z porażkami w pracy?
- Najgorsze typy szefów, czyli cechy najgorszego pracodawcy
- Jak wybrać właściwą firmę szkoleniową
- Powrót do korzeni, a zatem: “wiem, że nic nie wiem”.
- Jak skutecznie zarządzać zespołem produkcyjnym?
- Tym razem nie pracodawcy a pracownicy pod lupą ... Zajrzyj a nie pożałujesz ...
- Stetryczały tetryk, to Ty? Jak przestać narzekać?
- Praca
- Jak ułatwić sobie powrót do pracy po urlopie?
- Umiejętności osobiste
- Negocjacje płacowe - jak prowadzić rozmowy o podwyżkę?
- New age dziś
- Pokieruj swoim tokiem rozumowania
- Czym jest sztuka?
- Polowanie na pracodawców, czyli jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?
- Rodźcie dzieci!
- Wirtualny świat i my
- Konflikt interesów
- Moda na open space w biurach
- Niekończące się, nudne, jałowe zebrania to już przeszłość!
- Innowacyjny projekt: Twój i nasz Konsultant!
- Mechanizm obronny - dehumanizacja
- 6 powodów, dlaczego pracownik nie chce się szkolić
- Naucz się wyznaczać granice
- Wielcy inwestorzy - książka dla tych, którzy chcą „mieć a nie tylko być”.
- Dyskryminacja w miejscu pracy ze względu na płeć. Czy płeć w biznesie ma znacznie?
- Jak odnaleźć się w nowej pracy?
- Zgodnie z prawem
- Kto ty jesteś? Polak mały, czyli dzisiejsze podejście do patriotyzmu
- Sztuka negocjacji - zasady negocjacji skuteczne w biznesie i w życiu codziennym
- Efekt domina
- Optymistyczny Nowy Rok
- Reklamacje
- Tożsamość w cenie
- Jaki jest twój kolor
- Zamówienia publiczne od podstaw
- Jak poprawić komunikację w urzędach? Komunikacja urzędnik-petent
- Pytanie DOSKONAŁE podczas rozmowy rekrutacyjnej
- Awans na menedżera - nowe obowiązki, zadania, wyzwania
- Pokonywanie obiekcji klienta
- Inteligencja emocjonalna a komunikacja
- Zdrada
- DUE DILIGENCE w procesach biznesowych - teoria i praktyka
- Młody menedżer - jak stworzyć zwycięski zespół ?
- Co powinna zawierać skuteczna strategia marketingowa firmy?
- Inwestycja w siebie
- Prawo pracy dla managerów
- Skuteczne negocjacje zakupowe - strategie i porady
- Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych - dlaczego jest aż tak ważna?
- Co to jest merchandising? Jakie korzyści przynosi efektywna ekspozycja towaru?
- Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu zespołem, czyli EQ w pracy menadżera
- Legal English - angielski dla prawników
- Prowadzenie rekrutacji – wskazówki, jak znaleźć odpowiedniego pracownika
- Coaching w zarządzaniu, czyli kierowanie zasobami ludzkimi na miarę XXI wieku
- Kwintesencja negocjacji
- Skuteczna sprzedaż produktów i usług – sprawdzone techniki i praktyczne porady
- Kultura żywego słowa z elementami retoryki i mowy ciała
- Zatrudnianie cudzoziemców
- Gra handlowa GO FAST
- Inwestuj w siebie i uprawiaj sport
- Asertywność w konflikcie
- Zmiana pracy - jak nie spalić za sobą wszystkich mostów?
- Jak być liderem każdego dnia?
- Fizjonomika-pseudonauka, czy jednak coś jest na rzeczy?
- Mistrzostwa Euro 2012
- Dzisiejszy ekshibicjonizm
- Jakim typem przeszkadżacza jesteś?
- Złość racjonalna i destruktywna. Czy złość może być zdrowa?
- ACTA - wolność internetu zagrożona?
- Komunikacja niewerbalna - dlaczego interpretacja mowy ciała jest ważna?
- Jak znaleźć odpowiedni rytm pracy?
- Co to jest i na czym polega relatywizm? Rodzaje, przykłady
- Jak osiągnąć kompromis w negocjacjach biznesowych?
- Noworoczne postanowienia
- Świąteczne zakupy przez internet - uniknięcie koszmaru?
- Jak odkryć i doskonalić swój talent?
- Czytanie ze zrozumieniem. Oferty pracy.
- Nowomowa: czyli feedback na start- upie, z back-upu.
- Nowa technologia osiągania sukcesu
- Społeczeństwo post-postmodernistyczne?
- Wędka zamiast ryby?
- Świat własnych wartości
- Wielkie „O”, czyli o oszczędzaniu słów kilka.
- Kto ze mną pracuje, czyli jak sprawdzić potencjalnego pracownika?
- Człowiek wśród szefów - mit?
- Co to jest perswazja? Typy, techniki, przykłady perswazji
- Międzynarodowe certyfikaty
- Czym jest systematyczność i jak ją trenować?
- Kim jest klient idealny i jak go znaleźć?
- Niestandardowe metody promocji
- Negatywne skutki rekrutacji kandydatów
- Tworzenie stanowiska pracy
- Walking managment
- Inteligencja społeczna - czym jest i jak ją rozwijać?
- Absurdy polskiego stanu zatrudnienia
- Jak badać i zwiększyć efektywność pracowników? Co wpływa na ich zaangażowanie?
- Internet – sposoby wykorzystania w marketingu
- Miękkie i twarde techniki zarządzania – definicje, podstawy typologii i przykłady
- Jak pokonać nieśmiałość i dostać wymarzoną pracę?
- Team briefing - czym jest, dlaczego jest ważny, jakie ma zalety?
- Telefoniczny savoir-vivre, czyli jak podnieść skuteczność służbowych rozmów telefonicznych
- Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa - na czym polega i jak je przeprowadzić?
- Kilka dobrych rad od starszych kolegów z pracy
- Jak nie stracić zapału do pracy
- Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie na rozmowie o pracę?
- Inteligencja emocjonalna a przywództwo, czyli rola EQ u lidera
- Zasady skutecznej komunikacji. W jaki sposób efektywnie komunikować się w zespole?
- Jak rozpoznać zamiar manipulacji w pracy i negocjacjach biznesowych?
- Koniec tradycyjnej reklamy?
- Kwadrat Eisenhowera - sposób na efektywne zarządzanie sobą w czasie
- Umiejętność zarządzania projektami – na czym polega i jak ją rozwijać?
- Strach przed wystąpieniami publicznymi. Jak się go pozbyć i zmniejszyć stres?
- Inteligencja finansowa - co to jest i jak ją rozwijać?
- Czym zajmuje się dział personalny? Rola działu HR w organizacji
- Jaki wpływ mają relacje w marketingu?
- Nowa moda na zakupy w Internecie - zakupy grupowe
- Jak radzić sobie z nerwami? 7 sposobów opanowania stresu i emocji
- Jak wytrzymać z samym sobą
- Poznaj powody, przez które kobiety rzadziej awansują niż mężczyźni
- FIDIC – podstawowe zagadnienia
- RACHUNKOWOŚĆ
- Marketing małych firm - jak prowadzić działania marketingowe w małym przedsiębiorstwie?
- Co dwie głowy to nie jedna - job-sharing.
- Jak kreować swój pozytywny wizerunek w biznesie?
- Nasza rzeczywistość po zmianie podatku VAT w 2011 roku
- Coaching - po co i dla kogo?
- Podatek dochodowy od osób fizycznych
- Bezpłatne wersje testowe - czy warto je oferować?
- Konwenanse
- Mój własny sukces
- Jak poznać swoich pracowników? Typy i rodzaje pracowników
- Samospełniająca się przepowiednia
- Cechy dobrego menedżera. Jak być skutecznym przywódcą zespołu?
- Jak ocenić i obliczyć rentowność firmy? Wskaźniki rentowności
- Tajniki spotkania z klientem
- Remedium na stres
- Wielkanocna gorączka, z jakich kredytów możemy skorzystać.
- Czy jesteśmy kreatywni?
- Przedsiębiorstwa uczące się
- Pieniądz rodzi pieniądz, czyli skąd się biorą takie ceny.
- Demonstracja działania systemu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
- Jak przekonać pracowników do zaakceptowana i wdrożenia w życie kultury przedsiębiorstwa
- Jak przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną krok po kroku?
- Jakie są stereotypy zawodowe? Jak z nimi walczyć?
- Brand – relacja, reputacja, obraz
- Ocena projektów inwestycyjnych
- Zdążyć do pracy na czas. Typowe przyczyny spóźniania się pracowników
- Po czym poznać, że szef nas nie lubi? Co robić w takiej sytuacji?
- Zasady savoir-vivre w pracy, biznesie i życiu codziennym
- Artykuł: Kreatywne wykorzystanie internetu
- Doskonały sprzedawca
- Czy Internet zostanie ocenzurowany?
- Czym jest mobilność zawodowa? Co powoduje, że pracownicy są coraz bardziej mobilni na rynku pracy?
- Wiosna, wiosna, nowa / nowy Ty!
- Stres w pracy - objawy, przyczyny. Najskuteczniejsze techniki relaksacyjne łagodzące stres w pracy
- Kariera a dziecko - jak pogodzić pracę z wychowaniem dziecka?
- Znajomość własnego języka i ćwiczenia mowy
- Trudna rozmowa z szefem - jak sobie poradzić?
- Artykuł: Uff, ale ulga!
- Artykuł: Zmiana na lepsze – praca a życie osobiste
- Metoda Prince 2 w zarządzaniu projektami
- Artykuł: Siła kreatywnego umysłu
- Czy warto stosować controlling personalny?
- Jak najlepiej się uczyć?
- Praca zespołowa - zalety, co daje i czy zawsze jest lepsza od indywidualnej?
- Artykuł: Pięć umiejętności kluczowych
- Czym jest inteligencja emocjonalna?
- Rodzaje inteligencji - jakie są i jak sprawdzić nasze predyspozycje?
- Artykuł: Potęga podświadomości
- Artykuł: Moralność w społeczeństwie
- Artykuł: Twój osobisty doradca, pomoże ci wybrać właściwe szkolenia!
- 3Nasze prawa w 2011: zobacz co się zmieni w nadchodzącym roku
- Fotowoltaika
- Osoba przedsiębiorcza - co to znaczy i jak się nią stać?
- Motywacja w pracy - 7 czynników, które motywują nas do działania
- Artykuł: Kultura w przedsiębiorstwie
- Na czym polega prowadzenie rachunkowości w firmie?
- Jak oceniać pracowników? Podstawowe zasady i błędy oceny pracowniczej
- Dlaczego warto szkolić pracowników? Korzyści z podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Jak zrobić dobre wystąpienie lub prezentację?
- Co kryje się pod pojęciem kompetencje pracownika?
- Szkolenia pomagają poszukującym pracy
- Artykuł: Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji
- Artykuł: Finanse dla nie finansistów
- Asertywność w komunikacji - znaczenie i wskazówki
- Rekrutacja wewnętrzna czy zewnętrzna - jak skutecznie pozyskiwać pracowników?
- Dział zarządzania zasobami ludzkimi - funkcje i modele organizacyjne
- Bariery komunikacyjne uniemożliwiające skuteczne porozumiewanie się. Czym są, rodzaje, przykłady
- Strategiczne Zarządzanie Firmą
- Artykuł: 7 nawyków skutecznego działania
- Artykuł: Pracować z pasją i nie wypalić się
- 6 zasad skutecznej komunikacji interpersonalnej w biznesie
- Artykuł: Rękojmia za wady prawne rzeczy sprzedanej
- Zespół zadaniowy wśród pracowników. Jak stworzyć team, który sprosta różnym wyzwaniom?
- Narzędzia ułatwiające kontrolę projektu
- Wady i zalety handlu elektronicznego - e-commerce
- Jak mówić, żeby inni słuchali? Różnice pomiędzy dobrym a słabym mówcą
- Metody szkoleń - przegląd tradycyjnych i nowoczesnych technik szkoleniowych
- Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem - istota, etapy i praktyczne wskazówki marketingu personalnego
- Prawo własności intelektualnej
- Kilka faktów o inflacji
- Strategiczne zarządzanie firmą – jak określić wizję i misję przedsiębiorstwa?
- Jak efektywnie delegować zadania? 7 zasad przekazywania obowiązków i uprawnień pracowniczych
- Psychologiczne aspekty konfliktów
- Czym jest trade marketing i jakie ma zalety? Marketing w rękach handlowców
- Tendencje zmian zachodzących w społeczeństwie
- Artykuł: Ustawa prawo sportowe - droga do nowej jakości polskiego sportu?
- Artykuł: Błędy w zarządzaniu projektami
- 12 powodów upadku firm
- Najnowsze trendy w marketingu i reklamie online.
- Jak to jest z pracownikami?
- Czym jest coaching
- Cel - droga do sukcesu
- Dotacje UE na inwestycje przedsiębiorstw a procedury przetargowe
- Jak badać efektywność szkoleń miękkich
- Terapie ekspresyjne – wyrażanie siebie poprzez sztukę
- Po co są szkolenia miękkie?
- Artykuł o książce: 'Bogaty Ojciec, Biedny Ojciec'
- Artykuł: Sprzedaż i charakter
- Artykuł o książce: 'POTĘGA PODŚWIADOMOŚCI'
- Artykuł o książce: 'PLAN LOTU' - Brian Tracy
- Inwestowanie w pracownika - dlaczego warto stawiać na szkolenia i wyjazdy integracyjne?
- Artykuł o książce: 'MAKSIMUM OSIĄGNIĘĆ'
- Jak zdobyć certyfikat Project Management Insitute w Polsce? Wyjaśniamy
- Sekrety telemarketingu (PMA)
- Co wyróżnia człowieka sukcesu? Jakie cechy pomagają w osiągnięciu sukcesu?
- Filozofia zarządzania projektami
- Artykuł o książce: 'Dlaczego chcemy żebyś był bogaty'
- Autoprezentacja - czym jest i jak ją przygotować, aby dobrze wypaść
- Priorytet: godność
- Proaktywność a reaktywność w karierze zawodowej. Zalety postawy proaktywnej w pracy
- Elektroniczne postępowanie upominawcze - nowoczesne technologie informatyczne w służbie wymiaru sprawiedliwości
- I jak to dalej będzie wyglądać? Czyli: „Co z tą Polską?”
- E-administracja - szansa i wyzwanie
- Uzus językowy - między normą a praktyką mówienia
- Jak ekonomicznie organizować szkolenia w firmie
- Umowy w obrocie gospodarczym
- Czym jest trudny klient i jak sobie z nim radzić?
- Aktywne słuchanie - na czym polega, zasady, techniki, najczęstsze błędy
- Dzielnica Kazimierz
- Prorodzinne zmiany w kodeksie pracy
- Moje wystąpienie publiczne - mówię z pamięci czy czytam z kartki
- Nowy rok, nowe prawo dla przedsiębiorców i nie tylko
- Zarządzanie przez cele – co to jest ZPC i jak je wdrożyć?
Aktualności:
- Podsumowanie roku 2024 w AVENHANSEN
- Firma AVENHANSEN Sp. z o.o. - tu honorujemy „KARTĘ KRAKOWSKĄ"
- Firma AVENHANSEN Sp. z o.o. - tu honorujemy „KARTĘ WARSZAWIAKA” i „KARTĘ MŁODEGO WARSZAWIAKA
- Konferencja "Szkolenie jutra - MSUES 3.0"
- „Szansa - nowe możliwości dla dorosłych"
- Seminarium „Jak i dlaczego warto zostać Instytucją Certyfikującą?”
- AVENHANSEN na warsztatach pt.: „Podnieś kwalifikacje z Funduszami Europejskimi”
- Spotkanie dotyczące rozwoju MSUES!
- Radosnych Świąt Wielkanocnych
- AVENHANSEN uzyskał tytuł Gepard Biznesu 2018
- Imieniny Prezesa
- SZKOLENIA SĄ FAJNE
- Święta tuż tuż ...
- Przeszkoliliśmy już ponad 30 tysięcy osób
- AVENHANSEN sponsorem książki Anny Zielińskiej-Stecyna (rysowAnka)
- 11. urodziny AVENHANSEN!!!
- Szkolenia dofinansowane - Małopolskie Bony Rozwojowe
- Trochę statystyk
- Zapraszamy do zapisu na Studia Podyplomowe "WELLBEING W ORGANIZACJI"
- Uczestnik Trenerowi Inspiracją
- Baza Usług Rozwojowych - szkolenia z dofinansowaniem
- Szkolenia w Zakopanem z AVENHANSEN!
- Zapraszamy do współpracy z Naszą Fundacją
- Zespół Trenerów AVENHANSEN stale się powiększa!
- Szkolenia dla branży górniczej
- Specjalista ds. sprzedaży szkoleń otwartych
- Powołaliśmy Fundację AVENHANSEN - Szkolenia dla rozwoju
- Zaplanuj wakacje z AVENHANSEN
- Dołącz do Drużyny AVENHANSEN! :-)
- Dzień Otwarty AVENHANSEN - Warszawa 21.06.2017 rok
- Jubileusz - 10 lat AVENHANSEN
- Kartka z kalendarza: 24.04.2017 - Urodziny Prezesa
- Dni Otwarte AVENHANSEN!
- Podziękowania od WOŚP
- Wiosna z AVENHANSEN !!!
- Ogólnopolska Konferencja: Turkusowa Firma i Turkusowy Styl Zarządzania
- Dzielimy się z Państwem wiedzą! :)
- Znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych dla AVENHANSEN
- Jakość w AVENHANSEN zawsze na I miejscu!
- Realizujemy szkolenia dofinansowane ze środków KFS
- Nowy Rok, pierwsze szkolenia otwarte za nami !
- Wspieramy WOŚP!!!
- Kończymy z sukcesem!
- Pozdrawiamy Świątecznie!
- Szkolenia dla Ministerstwa Finansów
- Kolejne szkolenia otwarte za nami
- Ostatni, ostatni, ostatni.... :)
- Ruszyliśmy z impetem w 2017 r.
- Sampling w Warszawie
- Zaczynamy pisać!
Dla prasy:
- AVENHANSEN® Sp. z o.o. w gronie znaków prawnie chronionych
- WSPIERAMY inicjatywę studentów Uniwersytetu Ekonomicznego „Manage-In 2008"
- AVENHANSEN Sponsorem
- Uniwersytet Jagielloński - Konferencja pt. „Czy warto zostać w Polsce?"
- Dni Kariery z AIESEC Polska
- Sztuka Handlu Efektywnego z Organizacją Studencką PANEUROPA
- "Manage-In 2010"
- Święto Służby Cywilnej
- Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy - 2011
- Konferencja LATO HR
- Ogólnopolski Ranking Firm Szkoleniowych
- Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 12 w Krakowie
- Światowy Tydzień Przedsiębiorczości
- Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy - 2012
- AVENHANSEN Sp. z o.o. partnerem II Charytatywnego Balu Błękitnego
- Dni Kariery AIESEC 2012 z udziałem firmy AVENHANSEN Sp. z o.o.
- AVENHANSEN Sp. z o.o. partnerem merytorycznym projektu Drogowskazy Kariery - Wrocław 2012.
- AVENHANSEN wraz z fundacją "O ZDROWIE DZIECKA" zachęca do przekazania 1% podatku na potrzeby Uniwers
- BOSS 2012 czyli Bardzo Odpowiedzialny Start w Samodzielność z AVENHANSEN
- Drużyna AVENHANSEN® Sp. z o.o. lata balonem
- Targi organizowane wraz z firmą Kefirek
- Wigilia dla dzieci z rodzin ubogich i zagrożonych wykluczeniem społecznym.
- Wielka Orkiestra Świątecnzej Pomocy - 2013
- Niepełnosprawni w górę!
- Niesiony wiatrem
- Gramy po raz czwarty z Wielką Orkiestrą Świątecnzej Pomocy
- AVENHANSEN Sp. z o.o. jako sponsor wystawy
- AVENHANSEN sponsorem Turnieju tańca Cracow Open.
- AVENHANSEN sponsorem biegu AGH.
- Kraków Business Run
- AVENHANSEN - Partner Ogólnopolskiego Badania Benchmarków Efektywności i Jakości Szkoleń
- Konferencja własna AVENHANSEN.
- AVENHANSEN po raz kolejny wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
- AVENHANSEN znowu występuje w roli sponsora.
Trenerzy:
- Małgorzata Cużytek
- Łukasz Miętkowski
- Andrzej Zabawa
- Małgorzata Sanecka
- Agnieszka Pilińska - Kępowicz
- Adrianna Zbińska
- Piotr Fojtik
- Wojciech Szymczak
- Ewa Gadomska
- Agnieszka Nowicka-Przyborska
- Krzysztof Tyl
- Katarzyna Magiera
- Katarzyna Poleszak-Jakubowska
- Małgorzata Bieda
- Anna Gogół
- Jarosław Stankiewicz
- Marta Pawlak-Dobrzańska
- Krzysztof Kałucki
- Iwona Sługocka
- Tomasz Kowalewski
- Patrycja Zazulak
- Marcin Banasik
- Rafał Andrzejewski
- Agnieszka Olejnik
- Anita Chmara
- Krzysztof Sobieraj
- Michał Dziekoński
- Zygmunt Dolata
- Włodzimierz Gawroński
- Aleksandra Chrapko
- Izabela Krzyszycha
- Magdalena Kuba
- dr hab. Aleksandra Nowak-Gruca, Prof. UEK
- Halina Wałaszewska - Sienkiewicz
- Marzena Tyl
- Piotr Rybicki
- Michał Marona
- Krzysztof Puchacz
- Łukasz Kaliciński
- Danuta Kaźmierczak
- Roman Cieśla
- AVENHANSEN
- Robert Staszkiewicz
- Aleksandra Grzelak
- Grzegorz Opolka
- Rafał Błachowski
- Maciej Leszczyński
- Teresa Konarska
- Adrian Tomaszewski
- Grażyna Główczyk
- Paulina Sołtys
- Tomasz Witek
- Mateusz Pacak
- Krzysztof Stucke
- Michał Szczypiór
- Robert Głos
- Anna Zielińska-Stecyna
- Przemysław Kutnyj
- Leszek Wejcman
- Agnieszka Milczarczyk-Woźniak
- Tadeusz Kołecki
- Szymon Krawczyk
- Dr Maciej Rogala
- dr hab. Grzegorz Michalski prof. UEW
- Dr Maciej Rogala (wersja angielska)
- Łukasz Troszczyński
- Ewa Piasecka
- Dr Rafał Solecki
- Agnieszka Masłowska-Gądek
- Dagmara Rutkowska
- Dariusz Krzysztofik
- Dr Maciej Rogala - ekspert i trener w biznesie
- Małgorzata Dziubała
- Sylwia Kwaśniewska
- Maciej Gnela
- Barbara Popławska
- Paweł Nowak
- Monika Skrodzka
- Anna-Maria Sobczak
- Anna Stokłosa
- Wiktoria Czarnecka
- Izabela Bohdan-Talmont
- dr Michał Wiśnicki
- Dorota Dwernicka
- Dorota Reflińska
- Maciej Wnuk
- Beata Martynowicz-Kot
- Piotr Nogal
- Michał Jagodziński
- Małgorzata Czartoryska
- Marcin Owsianka
- Marcin Rzucidło
- Maciej Gajda
- Robert Mierzejewski
- Anna Międlarz
- Łukasz Blitek
- Adam Mistela
- Lech Jaszowski
- Wojciech Szewczykowski
Pozostałe podstrony:
- AVENHANSEN - strona główna
- Szkolenia otwarte - AVENHANSEN.pl
- Szkolenia zamknięte
- Projekty szkoleniowe
- Konferencje
- Doradztwo
- Trenerzy
- Firma
- Referencje
- Kontakt
- Dla prasy
- Oferty pracy
- Partnerzy
- Newsletter
- Historia
- Artykuły
- Mapa strony
- Ochrona danych osobowych
- Regulamin konferencji
- Informacje o szkoleniach otwartych
- Forum HR | 2016-09-12
- Nagrody
- Rekomendacje
- Polityka Najwyższa Jakość
- Szkolenia zamknięte w całej Polsce
- Polityka Cenowa
- Wywiad Tomasz Sucheta
- O szkoleniach otwartych
- 2012-09-17 Szkolenie: Akademia Nowoczesnego Kierownika
- Jak szkolimy?
- Polityka Prywatności
- Polityka Pomagamy
- Filmy / Porady
- Partnerzy
- Polityka Tajemnicy
- Szkolenia Katowice
- Wiadomości ekonomiczne
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną
- Szkolenia Szczecin
- Referencje od Administracji Publicznej
- Imprezy integracyjne
- Szkolenia Kraków - Kazimierz
- Euro-2012
- Szkolenia Gdańsk
- Prezent - szkolenie za 50% ceny
- Maciej Firlit
- Zegar
- Szkolenia Łódź
- Szkolenia Wrocław
- Podczas przerwy
- Klienci AVENHANSEN
- Limitowana Edycja
- xx__Pliki3 social media
- Szkolenia otwarte bez daty
- Szkolenia pół-otwarte
- Wiersz: Trzy piękne lata
- Wycieczki po Krakowie
- Laur Konsumenta
- System bezstresowych rat
- Szkolenia Poznań
- Szkolenia Zakopane
- Nie kopiuj
- Firma szkoleniowa
- Więcej niż szkolenie
- Klienci
- Program doradczy
- Gramy w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy
- Szkolenia dofinansowane z EFS
- Gwarancja Praktycznych Umiejętności
- Szkolenia - miasta
- Aleksandra Pomykaj
- Elżbieta Zwolak
- Katarzyna Szypowska
- Czytelnia zewnętrzna
- Regulamin szkoleń otwartych
- Tomasz Sucheta - Blog
- Szkolenia Gliwice
- Szkolenia Częstochowa
- Dorota Pawelska
- zdjęcia-Zespół
- CALL-BACK
- SUKCES
- Szkolenia Warszawa
- Projekty szkoleniowe
- WordPress
- ETYKA
- Ludzie AVENHANSEN
- Licencjonowany Trener AVENHANSEN
- Znaczki na stronę
- Miej wpływ na cenę szkolenia
- Szkolenia Bełchatów
- Szkolenia miasta
- Szkolenia Częstochowa
- Szkolenia Gliwice
- Szkolenia Łódź
- Szkolenia Gdańsk
- Szkolenia Szczecin
- Szkolenia Katowice
- Gramy w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy po raz drugi
- Ważne
- Szkolenia Kielce
- Szkolenia Sosnowiec
- Zdjęcia miast
- Szkolenia Wrocław
- Szkolenia Bydgoszcz
- Szkolenia Lublin
- Szkolenia Białystok
- Szkolenia Gdynia
- prasa
- Szkolenia Radom
- Szkolenia Toruń
- Szkolenia Zabrze
- Szkolenie - 2012.01.23
- Szkolenia Bytom
- Szkolenia Rzeszów
- Szkolenia Olsztyn
- Zdjęcia osób z biura
- Kontakt-zdj
- Dla prasy - zdjęcia
- 2012-03-19 Budowanie marki
- Zdjęcia ze szkoleń i konferencji
- 2012-02-24 Szkolenie FIDIC
- 2012-03-15 Zarządzanie płynnością finansową
- Kalendarz
- 2012-03-15 Szkolenie: Analiza SWOT
- 2012-03-28 Szkolenie BOSS
- 2012-04-19 Szkolenie: Komunikacja biznesowa po angielsku
- Akademia
- 2012-05-31 Szkolenie: Skuteczny przedstawiciel handlowy - poziom zaawansowany
- Propozycje_zdjęcia
- 2012-04-16 Szkolenie: Zarządzanie czasem z elementami asertywności
- Projekt: Praktyczne zarządzanie firmą. Badania ankietowe.
- Projekt: Praktyczne zarządzanie firmą
- 2012-03-26 Szkolenie: Merchandising
- 2012-03-26 Szkolenie: Merchandising_zdjęcia
- Szkolenia: Marketing
- Szkolenia: Zarządzanie
- Konkursy
- Konkurs: ,,Cała Polska pisze AVENHANSEN !"
- Szkolenia Kraków - Atrakcje Krakowa
- Dla prasy: Targi Kefirka
- COACHING
- Audyt organizacyjny
- Telewizorek - pliki
- Ranking Firm Szkoleniowych
- Promocja szkoleń otwartych na 2013
- Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji Niejawnych
- Szkolenia administracji w całej Polsce
- Szkolenia dla administracji Dolnośląskie
- Miejsca szkoleniowe
- Szkolenia otwarte w PROMOCJI
- PLIKI - Oferty pracy
- Zmiany w obszarze zasobów ludzkich
- Rodźcie dzieci!
- Sukces przez wysoką jakość i wytrwałość w dążeniu do wyznaczonych celów
- Referencje od Asystentek
- Techniki menadżerskie
- Referencje od Administracji Publicznej
- Szkolenia dla administracji rządowej
- Szkolenia dla samorządów
- Szkolenia dla pracowników służby zdrowia, oświaty, administracji biurowej
- Szkolenia dla administracji Wrocław
- Szkolenia dla Administracji Publicznej - dla Urzędników
- Grafika AP
- Szkolenia Gdańsk
- Regulamin szkoleń otwartych dla Administracji Publicznej
- Szkolenia dla kadry kierowniczej
- Szkolenia dla pracowników firm
- Szkolenia dla pracowników urzędu miasta, gminy i urzędów wojewódzkich
- Szkolenia zamknięte w miastach
- SAP
- Szkolenia dla pracowników urzędów pracy
- Szkolenia dla Administracji Publicznej - dla Urzędników
- Szkolenia dla urzędników sądowych
- Szkolenia dla urzędników skarbowych
- Szkolenia Dla Administracji Jelenia Góra
- HRD Innovations Expo 2014
- Szkolenia dla administracji Kujawsko-Pomorskie
- Szkolenia dla administracji Lubelskie
- Szkolenia dla administracji Ziemia Lubuska
- Szkolenia dla administracji Łódzkie
- Szkolenia dla administracji Małopolska
- Szkolenia dla administracji Mazowieckie
- Szkolenia dla administracji Opolskie
- Szkolenia dla administracji Podkarpacie
- Szkolenia dla administracji Podlaskie
- Szkolenia dla administracji Pomorskie
- Szkolenia dla administracji Śląskie
- Szkolenia dla administracji Świętokrzyskie
- Szkolenia dla administracji Warmińsko-Mazurskie
- Szkolenia dla administracji Wielkopolskie
- Szkolenia dla administracji Zachodniopomorskie
- Szkolenia dla administracji Bydgoszcz
- Szkolenia dla administracji Toruń
- Szkolenia dla administracji Lublin
- Szkolenia dla administracji Zamość
- Szkolenia dla administracji Nowy Sącz
- Szkolenia dla administracji Kraków
- Szkolenia dla administracji Tarnów
- Szkolenia dla administracji Warszawa
- Szkolenia dla administracji Radom
- Szkolenia dla administracji Gorzów Wielkopolski
- Szkolenia dla administracji Zielona Góra
- - 25% na Święta
- Szkolenia dla administracji Łódź
- Szkolenia dla administracji Opole
- Szkolenia dla administracji Rzeszów
- Szkolenia dla administracji Białystok
- Szkolenia dla administracji Gdańsk
- Szkolenia dla administracji Katowice
- Szkolenia dla administracji Kielce
- Szkolenia dla administracji Olsztyn
- Szkolenia dla administracji Poznań
- Szkolenia dla administracji Szczecin
- Szkolenia dla administracji Wałbrzych
- Szkolenia dla administracji Legnica
- Szkolenia dla administracji Grudziądz
- Szkolenia dla administracji Włocławek
- O szkoleniach otwartych dla Administracji Publicznej
- Szkolenia dla administracji Biała Podlaska
- Szkolenia dla administracji Chełm
- Szkolenia dla administracji Piotrków Trybunalski
- Szkolenia dla administracji Skierniewice
- Szkolenia dla administracji Ostrołęka
- Szkolenia dla administracji Płock
- Szkolenia dla administracji Siedlce
- - 25% na Nowy Rok
- Zgoda na przesyłanie ofert drogą mailową
- projekt
- Nowe szkolenia w ofercie AVENHANSEN
- Ogólnopolskie Forum HR w Urzędzie: Jak profesjonalnie budować ścieżki rozwoju zawodowego
- Szkolenia z finansów
- Forum dla Urzędników | 2015-10-15
- Forum | 2015-05-22 - zdjęcia
- Ogólnopolskie Forum Biznesu
- Forum | 2015-05-13 | Nadzór Korporacyjny
- Szkolenia Administracji Łomża
- Szkolenia Administracji Krosno
- Szkolenia Administracji Przemyśl
- Szkolenia Administracji Tarnobrzeg
- Szkolenia Administracji Suwałki
- Andrzej Blikle
- Szkolenia dla administracji Bielsko-Biała
- Wakacyjny rabat
- Szkolenia dla administracji Gdynia
- Szkolenia dla administracji Sopot
- Szkolenia dla administracji Słupsk
- Szkolenia dla administracji Elbląg
- Szkolenia dla administracji Kalisz
- Szkolenia dla administracji Konin
- Szkolenia dla administracji Leszno
- Szkolenia dla administracji Koszalin
- Szkolenia dla administracji Świnoujście
- Włodzimierz Gawroński | Agenda szkolenia FIDIC
- Włodzimierz Gawroński | Agenda szkolenia FIDIC - punkt widzenia wykonawcy kontraktu - dla średnio zaawansowanych
- Włodzimierz Gawroński | Agenda szkolenia „Praktyczne aspekty przygotowania i rozstrzygania roszczeń”
- Włodzimierz Gawroński | Agenda szkolenia „Kompendium wiedzy dotyczącej projektów badawczo-rozwojowych” ( uniwersalne)
- Włodzimierz Gawroński | Agenda szkolenia „Zwiększenie konkurencyjności projektów badawczo-rozwojowych w kontekście budowy organizacji typu RTO, metody i dobre praktyki”
- Włodzimierz Gawroński | Agenda szkolenia „Innowacje przełomowe”
- Włodzimierz Gawroński | Agenda szkolenia „Wdrażanie innowacji”
- Włodzimierz Gawroński | Agenda szkolenia „Zarządzanie Projektami - B+R”
- Włodzimierz Gawroński | Agenda szkolenia „Praktyczne aspekty zarządzania projektami innowacyjnymi” | wprowadzające
- Włodzimierz Gawroński | Agenda szkolenia „Zarządzanie projektem innowacyjnym”
- Szkolenia dla administracji Bytom
- Szkolenia dla administracji Chorzów
- Szkolenia dla administracji Częstochowa
- Szkolenia dla administracji Dąbrowa Górnicza
- Szkolenia dla administracji Gliwice
- Szkolenia dla administracji Jastrzębie-Zdrój
- Szkolenia dla administracji Jaworzno
- Szkolenia dla administracji Mysłowice
- Szkolenia dla administracji Piekary Śląskie
- Szkolenia dla administracji Ruda Śląska
- Szkolenia dla administracji Rybnik
- Szkolenia dla administracji Siemianowice Śląskie
- Szkolenia dla administracji Sosnowiec
- Szkolenia dla administracji Świętochłowice
- Szkolenia dla administracji Tychy
- Szkolenia dla administracji Zabrze
- Szkolenia dla administracji Żory
- Forum biznesowe | Nieaktualne (z października)
- E!VOLVE dla Administracji Publicznej
- E!VOLVE dla Biznesu
- ___Partnerzy
- Krynica
- Forum dla Urzędników | 2015-05-22
- Forum biznesowe | 2016-03-14/15
- ROZWÓJ
- Konferencja 2016-04-25
- DZIEŃ OTWARTY AVENHANSEN - 2015-09-21
- DZIEŃ OTWARTY AVENHANSEN - 2016-04-28
- Stopka
- Konferencja 2016-06-17
- AVENHANSEN LANGUAGE SERVICES
- Konferencja 2016-09-22
- Ogólnopolskie Forum HR | 2016-11-31
- Szkolenia i kursy językowe
- Aktualności
- Doradztwo - kadra
- Regulamin: Reklamacje
- DZIEŃ OTWARTY AVENHANSEN | 2017
- DZIEŃ OTWARTY AVENHANSEN | REGULAMIN
- Szkolenia dla branży górniczej
- Szkolenia w obcych językach
- Promocja - Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
- CZARNY PIĄTEK Z AVENHANSEN
- Szkolenie 1 na 1 - Trening indywidualny
- Szkolenia dofinansowane - Małopolskie Bony Rozwojowe
- Myślenie Wizualne - Rysowanka
- DZIEŃ OTWARTY AVENHANSEN | 2018
- RODO - Obowiązek informacyjny dla Uczestników szkolenia
- RODO - Obowiązek informacyjny dla Trenerów
- RODO - Obowiązki informacyjne AVENHANSEN Sp. z o.o.
- Sales Manager - Narzędziowa Akademia Efektywnego Sprzedawcy
- DZIEŃ OTWARTY AVENHANSEN | 2019
- Szkolenia dla branży medycznej
- Oferta dla żołnierzy zawodowych oraz byłych żołnierzy zawodowych
- Oferta dla żołnierzy zawodowych i byłych żołnierzy zawodowych | WETERAN
- Oferta dla żołnierzy zawodowych i byłych żołnierzy zawodowych | REKONWERSJA
- Oferta dla żołnierzy zawodowych i byłych żołnierzy zawodowych | TRENER
- Trener Maciej Rogala - po angielsku
- AVENHANSEN i Akademia Menadżera MŚP - dofinansowanie usług rozwojowych (w tym szkoleń)
- Szkolenia dofinansowane - Krajowy Fundusz Szkoleniowy
- Finansowanie szkoleń - różne możliwości
- Szkolenia online
- Szkolenia dla branży stomatologicznej
- Klub Wiedzy AVENHANSEN
- Projekt: Wpływ stresu na zdrowie i jakość życia osobistego i zawodowego
- Szkolenia dla branży hotelarskiej
- Szkolenia / Warsztaty dla Radnych
- ✅ Szkolenia otwarte ➡️ Wczoraj kolega, dzisiaj szef - jak odnaleźć się w nowej roli?
- Szkolenia otwarte - kategorie szkoleń otwartych AVENHANSEN