Korzyści dla uczestników:

Przeczytaj więcej na: https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/profesjonalna-obsluga-reklamacji-w-firmie-2017-02-09-gdansk.html
Korzyści dla uczestników:

Przeczytaj więcej na: https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/profesjonalna-obsluga-reklamacji-w-firmie-2017-02-09-gdansk.html
Korzyści dla uczestników:

Przeczytaj więcej na: https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/profesjonalna-obsluga-reklamacji-w-firmie-2017-02-09-gdansk.html
Korzyści dla uczestników:

Przeczytaj więcej na: https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/profesjonalna-obsluga-reklamacji-w-firmie-2017-02-09-gdansk.html
Korzyści dla uczestników:

Przeczytaj więcej na: https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/profesjonalna-obsluga-reklamacji-w-firmie-2017-02-09-gdansk.html
Korzyści dla uczestników:

Przeczytaj więcej na: https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/profesjonalna-obsluga-reklamacji-w-firmie-2017-02-09-gdansk.html
Korzyści dla uczestników:

Przeczytaj więcej na: https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/profesjonalna-obsluga-reklamacji-w-firmie-2017-02-09-gdansk.html


Celem szkolenia jest danie uczestnikom pewności siebie w kontaktach z klientami w sytuacjach reklamacji i negatywnych emocji klienta. Pozwoli na zrozumienie sytuacji z perspektywy klienta i jego emocji. Wpłynie na podniesienie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach niecodziennych z klientami, wymagających panowania nad emocjami własnymi, zespołu czy klienta. Da możliwość wypracowania takich procedur, zachowań i modeli postępowania z klientami, aby wykorzystać pozytywny potencjał, jaki daje niezadowolony klient - czyli, jak zarabiać na niezadowolonym kliencie. 


Grupa docelowa:
Szkolenie polecamy wszystkim, którzy zajmuje się w przedsiębiorstwie kontaktami z klientami, obsługą reklamacji, szefom zespołów sprzedażowym oraz wszystkim komunikującym się z klientem.

 

 


Korzyści ze szkolenia:
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy nabędą sprawność w obsłudze reklamacyjnej klienta, zdobędą niezbędną wiedzę do opracowania standardów pracy w sytuacjach "trudnych", będą mogli sprawnie opracować model załatwiania reklamacji klienta a wszystko to, pozwoli na wykorzystanie potencjału tkwiącego w niezadowolonych klientach dla podniesienia ich lojalności i zwiększenia wolumenu sprzedaży. Dodatkowym efektem będzie podniesienie kompetencji w zakresie budowania relacji z klientami, sprawniejszych działań marketingowych, skuteczniejszego "zarządzania" emocjami w procesie sprzedaży. 
 

Szkolenie polecamy dla: Szkolenie skierowane jest pracowników, którzy na co dzień obsługują klientów oraz mają do czynienia z trudnymi sytuacjami wymagającymi profesjonalnych rozwiązań. Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: Mini wykład trenera Ćwiczenia zespołowe Ćwiczenia indywidualne Scenki symulowane Prezentacja PP Dyskusja facylitowana Feedback trenera i gru

Przeczytaj więcej na: https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/profesjonalna-obsluga-reklamacji-w-firmie-2017-02-09-gdansk.html

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z obsługi reklamacji w firmie w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. WAGA JAKOŚCI OBSŁUGI REKLAMACJI W BUDOWANIU LOJALNOŚCI KLIENTÓW I STRATEGII FIRMY
Jak wygląda obecnie rynek, na którym operujemy, jacy są klienci, czego od nas oczekują, co o nas sądzą - nasze przekonania a fakty, czyli analiza sytuacji przed podjęciem zmian. Dlaczego warto się pochylić nad problemem reklamacji klientów - reklamacja, jako informacja zwrotna od klienta /rynku/ i prezent? Co jest ważne na początku?

  • Zmieniające się oczekiwania klienta wobec firmy i jakości obsługi/produktu.
  • Czego potrzebuje klient do uzyskania pełnej satysfakcji?
  • Jakie koszty powoduje niska jakość i reklamacje?
  • Czego oczekuje od nas klient, otwarcie na potrzeby klienta?
  • Co można zyskać na reklamacji - czyli jak przekształcić porażkę w sukces?

MODUŁ II. KOMUNIKACJA W KONTAKTACH Z KLIENTEM
Skuteczna komunikacja sprzyja dobrym kontaktom z klientami, pozwala uzyskać informacje niezbędne w procesie obsługi klienta oraz pomaga budować dobre relacje z nimi. W tym module uczestnicy poznają najskuteczniejsze narzędzia komunikacji interpersonalnej oraz przećwiczą w praktyce ich stosowanie. Duża wagę położymy na najistotniejsze w kontekście procesów reklamacyjnych techniki komunikacji.

  • Co należy widzieć o komunikacji?
  • Rodzaje komunikatów.
  • Aktywne słuchanie.
  • Klimat w rozmowie.
  • Techniki dostrajania się.
  • Co jest ważne w skutecznej komunikacji?
  • Techniki zadawania pytań, inne techniki zdobywania informacji.
  • Komunikacja pozytywna - jakich zwrotów unikać w trudnych sytuacjach z klientem a jakie są niezbędne. 
  • Co jest ważne oprócz treści - czyli jak mówić działając pozytywnie na emocje?
  • Komunikacyjny savoir - vivre. 
  • Zrozumiały język - czyli co mówić, aby przekazać także treść komunikatu.

MODUŁ III. TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA - ASPEKTY PSYCHOLOGICZNE KONTAKTU Z KLIENTEM Z SYTUACJACH KŁOPOTLIWYCH CZY KONFLIKTOWYCH
Od tego, jak reagujemy na zastrzeżenia, obiekcje, klienta może zależeć bardzo wiele, na pewno nasza reakcja ma spory wpływ na rodzaj emocji klienta. Warto na to zwrócić uwagę szczególnie, jeżeli wiemy, że w tym obszarze często doświadczamy zachowań, reakcji nie zawsze świadomych. Poznamy podstawy tworzenia się negatywnych odczuć klientów, emocji towarzyszących kłopotliwym sytuacjom i znajdziemy skuteczne sposoby znajdowania pozytywnych rozwiązań.  Zajmiemy się także emocjami, które pojawiają się w nas podczas tych kłopotliwych sytuacji oraz przećwiczymy sposoby "zarządzania" emocjami w sytuacjach kryzysowych.

  • Skąd się biorą zastrzeżenia, niezadowolenie klienta.
  • Jak to odbieramy?
  • Emocje towarzyszące procesowi sprzedaży /negatywne i pozytywne/ dotykające klienta i handlowca.
  • Determinacja zachowań klienta.
  • Błędy atrybucji w kontakcie z klientem i konsekwencje tychże działań.
  • Jak pracować z emocjami własnymi i klienta?

MODUŁ IV. MODELE I TECHNIKI PRACY W WYPADKU REKLAMACJI
W tej części szkolenia dostaniecie techniki i modele postępowania w sytuacjach reklamacji i zastrzeżeń ze strony klientów. Zajmiemy się najpierw diagnozą, czyli poznamy metody i techniki dociekania o istocie problemu. Poznacie także korzyści z analizy wypowiedzi klienta oraz formułowania komunikatu korzystając z modelu kwadratu lingwistycznego von Thuna. Zajmiemy się sposobami radzenia sobie z klientem agresywnym oraz przygotujemy i opracujemy procedury postępowań /rozmów/ reklamacyjnych.

  • Diagnoza sytuacji.
  • Postępowanie w wypadku agresji.
  • Odpieranie zarzutów i zastrzeżeń klienta - postawa.
  • Różni klienci - różne sposoby.
  • Standardy postępowania reklamacyjnego.
    • Spotkanie osobiste.
    • Reklamacja telefoniczna.
      • Modele rozmowy reklamacyjnej:
        • Przygotowanie do spotkania z klientem.
        • Model "POMOCNY".
  • Kwadrat lingwistyczny von Thuna - model 4 uszu.

MODUŁ V. POSTAWA ASERTYWNA W KONTAKTACH Z KLIENTEM
Postawa asertywna w kontaktach z klientem niezwykle pomaga unikać konfliktów oraz rozwiązywać te, które już się pojawiły. W tym module przećwiczymy najważniejsze aspekty zachowań asertywnych pomocnych w procesie reklamacyjnym.

  • Różne postawy w kontaktach z klientem a łagodzenie konfliktów.
  • Co to jest postawa asertywna?
  • Radzenie sobie z agresją klienta poprzez techniki asertywne.
  • Przekazywanie trudnych informacji klientowi.
  • Podstawowe techniki asertywne wykorzystywane w procesie komunikacji z klientem.

Zajęcia w dużej mierze odbywają się w formuje warsztatu. Najczęściej stosowane metody:

  • dyskusja facylitowana, 
  • mini wykład,
  • informacja zwrotna od zespołu i trenera,
  • odgrywanie scenek, drama,
  • przygotowywanie narzędzi /modeli i procedur/,
  • analiza przypadków,
  • debata oksfordzka,
  • praca w grupach.