Celem szkolenia jest pokazanie alternatwnych sposobów w marketingu, dzięki którym można dotrzeć do szerokiego grona odbiorców nie wykorzystując przy tym dużych środków finansowych.
Cele szkolenia:
- Poznanie narzędzi nowoczesnego marketingu
- Poznanie zasad prowadzenia nowoczesnego marketingu
- Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie
- Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
- Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych przy ograniczonym budżecie
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
- Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych
- Zwiększenie przychodów ze sprzedaży
- Zwiększenie rozpoznawalności marki
- Szerokie dotarcie marki do odbiorców
- Wybranie odpowiednich działań marketingowych dla Twojego produktu/usługi
- Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych
Szkolenie polecamy dla:
Do udziału w szkoleniu zapraszamy pracowników działów marketingu zainteresowanych uzyskaniem wiedzy z zakresu nowoczesnych form marketingu.
Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:
,,Pełen profesjonalizm. Wracam bogatszy o wiedzę, której nie zdobyłbym nigdzie indziej."
,,Szkolenie oceniam bardzo wysoko. Trener posiada dużo wiedzy i praktyczne doświadczenie."
,,Idealne dla nowicjuszy. Informacja podana jasno z wieloma przykładami."
,,Okazja do zdobycia wiedzy na podstawie wiedzy i doświadczenia fachowego Trenera."
,,Bardzo duża wiedza praktyczna i teoretyczna prowadzącej w zakresie social mediów. Łatwość nawiązywania relacji z uczestnikami szkolenia."
,,Bardzo fachowe szkolenie."
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. NOWOCZESNY MARKETING - CO TO?
- Dla kogo?
- Czym jest i z czego się składa.
MODUŁ II. RÓŻNICA MIĘDZY „KLASYCZNYM” MARKETINGIEM A MARKETINGIEM PARTYZANCKIM
- Narzędzia marketingu klasycznego
- Dlaczego marketing partyzancki?
- Istotne różnice między marketingiem klasycznym a partyzanckim
MODUŁ III. PRZESTAWIAMY MYŚLENIE NA KREATYWNOŚĆ
- Kreatywna rozgrzewka
- Ćwiczenia do indywidualnej i zespołowej pracy kreatywnej
- Nie tylko burza mózgów: czyli jak tworzyć kreatywne pomysły?
MODUŁ IV. TYPOWE DZIAŁANIA MARKETINGU PARTYZANCKIEGO
- Teaser release
- Flash-mob
- Early birds
- Gry miejskie
- Lifestyle insert
- Ambient marketing
- Marketing wirusowy
- Storytelling
- Event i inne
MODUŁ V. KREOWANIE WIZERUNKU MARKI W SOCIAL MEDIA
- Od czego zacząć działania w social media?
- Budowanie lojalności z odbiorcą
- Marketing relacji
MODUŁ VI. PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE W POLSCE: gdzie warto być?
- Facebook: komunikacja przez fan page i pomysłowe kampanie reklamowe
- LinkedIn: kreowanie profesjonalnego wizerunku i networking
- Instagram + Pinterest: czyli różnica między nimi a Facebookiem, co i jak publikować?
- Twitter czyli X: kogo śledzić, co publikować, w jakie dyskusje wchodzić?
- TikTok: czy warto tam być? Tak! Jak i co warto publikować na TikToku? To nie tylko heheszki ;)
MODUŁ VII. BLOGI I VIDEO BLOGI
- Rodzaje blogów: eksperckie, tematyczne, lifestylowe
- Jakiego bloga wybrać dla Twoje marki
- Skuteczny copywriting i storytelling na bloga
MODUŁ VIII. CASE STUDIES NOWOCZESNEGO MARKETINGU
MODUŁ IX. TWORZENIE PLANU DZIAŁANIA Z UWZGLĘDNIENIEM KREATYWNYCH POMYSŁÓW WYPRACOWANYCH 1 DNIA SZKOLENIA
2024-12-05 (2 dni)
I dzień: 10:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Centrum szkoleniowe WSPÓLNA
ul. Wspólna 56
Warszawa
Szkolenie rozpoczyna się za 54 dni
Rejestracja
ul. Wspólna 56, Warszawa