Dział Doradztwa Biznesowego.


W czym możemy Ci pomóc aby Twój biznes zwiększył swoją efektywność, aby pracowało Ci się łatwiej i przyjemniej a pieniędzy było więcej?

Beata Dyjak

Manager ds. Organizacji Szkoleń

Pomagam w wyborze najlepszych rozwiązań dla Państwa zadowoleniai sukcesu. Serdecznie zapraszam do kontaktu :-)

515 212 449

Korzyści ze współpracy z avenhansen®

  • szybka poprawa wyników
  • obniżenie kosztów prowadzenia działalności dzięki elastycznym
  • modelom - współpracy i rozliczeń
  • zyskanie przewagi konkurencyjnej
  • bieżące śledzenie aktualnych wyników realizowanych działań
  • szeroki zakres realizowanych przez nas projektów dzięki bogatemu doświadczeniu profesjonalnej dużej i kadry ekspertów
  • indywidualne dostosowanie wykorzystywanych rozwiązań do wymagań każdego Klienta
  • ułatwienie nawiązania kontaktów z nowymi Klientami

Aleksandra Chrapko

Doradca Merytoryczny ds. Personalnych i Zatrudnienia

Certyfikowany Coach ACC ICF, doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych wielu firm i instytucji. Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" spra

Dlaczego avenhansen®

  • ponad 10 lat doświadczeń na rynku szkoleń i doradztwa
  • ponad 15 lat doświadczeń Zarządu w branży szkoleniowej
  • szybkość i precyzja w podejmowanych decyzjach i działaniu
  • branie odpowiedzialności za własne decyzje
  • otwarcie na Klienta - wsłuchiwanie się w jego potrzeby i oczekiwania
  • elastyczność w działaniach
  • bardzo wysoka jakość na każdym etapie kontaktów

ŁĄCZENIE BIZNESÓW

  • dotarcie do klientów zainteresowanych Państwa produktami i usługami, niezależnie od reprezentowanej branży
  • zewnętrzny zespół wsparcia sprzedaży, pomagający partnerom w zwiększaniu ich obrotów
  • w oparciu o rozbudowaną sieć kontaktów biznesowych dotarcie do nowych Klientów i dostarczenie efektywnych lead’ów sprzedażowych na produkty i usługi
  • generowanie dla naszych Partnerów lead’ów sprzedażowych
  • budowanie i umacnianie relacji biznesowych
  • obniżanie kosztów sprzedaży produktów i usług 
  • nieustanne rozbudowywanie własnej bazy kontaktów biznesowych
  • przygotowanie procesu sprzedaży produktów i usług
  • zajmowanie się właściwą realizacją  procesu sprzedaży
  • doprowadzanie do finalizacji transakcji z udziałem naszych Partnerów lub w ich imieniu
  • reprezentowanie naszych Partnerów w kontaktach z Klientami końcowymi

HR

  • rekrutacje (pełny zakres)
  • audyt dokumentacji kadrowo-płacowej wraz z uzupełnieniem brakującej dokumentacji
  • audyt dokumentów przed kontrolą Inspekcji Pracy, ZUS, US
  • stworzenie procedur, regulaminów, zakresów obowiązków
  • stworzenie opisów stanowisk wraz z mapą kompetencji dla danego pionu, działu
  • mapowanie/wartościowanie stanowisk metodą Hay
  • analiza sytuacji w firmie, rozwiązywanie konfliktów personalnych (tzw. audyt personalny 
  • rozmowa z pracownikami, analiza procesów od strony personalnej obowiązków pracownika
  • czasu pracy, regulacji wewnętrznych, przestrzegania procedur)
  • coaching
  • testy psychologiczne
  • analiza sytuacji prawno-kadrowej przy przejęciach/akwizycjach, (due diligence personalny)
  • tworzenie polityki personalnej w przedsiębiorstwie
  • tworzenie systemów ocen okresowych
  • projekty wartościowania stanowisk pracy
  • projekty systemów premiowania i systemów motywacyjnych
  • analiza procesów komunikacji, tworzenie prawidłowych ścieżek przepływu informacji w firmie

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE FIRMĄ

  • pomoc przy zakładaniu firm, działalności gospodarczych
  • misja, wizja firmy
  • cele firmy
  • Biznes Plany
  • budżetowanie (sprzedaż, koszty, CAPEX)
  • strategie biznesowe i strategie operacyjne
  • strategia oferty

ZARZĄDZANIE OPERACYJNE FIRMĄ

  • CRM (Zarządzanie relacjami z klientami)
  • HR (Human Resources – Kadry i Płace)
  • weryfikacja funkcjonowania firmy
  • wsparcie w podejmowaniu decyzji strategicznych
  • organizacja pracy
  • komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • zarządzanie produkcją (opcjonalne)
  • finanse i księgowość
  • handel, logistyka
  • serwis
  • projekty zarządzania czasowego (Interim management) w obszarze: sprzedaż, operacja, „recovery projects”, restrukturyzacja, konsolidacja operacyjna podmiotów po przejęciach

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

  • budowanie strategii sprzedaży
  • budowanie zespołów sprzedażowych wewnętrznych i zewnętrznych
  • motywacja zespołów sprzedażowych
  • wsparcie „coaching on the job”
  • określanie współczynników KPI
  • systemy rozliczania sprzedaży (motywacyjne, premiowe, prowizyjne)
  • poszukiwanie rynków zbytu
  • badania rynku

ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW

a. planowanie łańcucha dostaw:

  • projektowanie łańcucha dostaw
  • planowanie popytu i podaży
  • planowanie produkcji
  • planowanie transportu

b. realizowanie łańcucha dostaw:

  • gospodarka materiałowa
  • realizowanie produkcji
  • dostępność zamawianych produktów
  • realizowanie dostaw (JIT)
  • gospodarka magazynowa
  • zarządzanie punktami styku

c. koordynowanie łańcucha dostaw:

  • zarządzanie zdarzeniami w łańcuchu dostaw
  • zarządzanie wydajnością łańcucha dostaw

NEGOCJACJE

  • budowanie strategii sprzedaży
  • budowanie zespołów sprzedażowych wewnętrznych i zewnętrznych
  • motywacja zespołów sprzedażowych
  • wsparcie  „coaching on the job”
  • określanie współczynników KPI
  • systemy rozliczania sprzedaży (motywacyjne, premiowe, prowizyjne)
  • poszukiwanie rynków zbytu
  • badania rynku

ZARZĄDZANIE MARKĄ

  • rozpoznanie grup docelowych dla istniejących produktów
  • definiowane pożądanych cech produktu tworzonego
  • badania klienckie
  • budowa przekazu i tożsamości marki
  • modyfikacje portfolio produktów (szerokości i głębokości oferty)
  • definiowanie i monitoring konkurencji
  • pricing (polityka cenowa)
  • polityka promocyjna
  • merchandising (oznaczenia wizualne, ułożenie półki)