Techniki perswazji w sprzedaży - cele szkolenia: 

Celem jest nabycie przez uczestników umiejętności skutecznej obrony przed perswazją i manipulacją ze strony klienta.

Szkolenie online i stacjonarne z technik perswazji i wywierania wpływu - co zyskasz? 

Uczestnicy poznają techniki diagnozy i obrony przed perswazją, sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach handlowych. Nabędą także podstawowe umiejętności w zakresie obrony przed technikami ingracjacyjnymi, skutecznej komunikacji w sytuacjach manipulacji. Poznają reguły wywierania wpływu społecznego i postawy asertywnej. Będą umieli także stosować techniki wywierania wpływu w kontaktach handlowych i prywatnych.

Dzięki szkoleniu z perswazji w sprzedaży uczestnicy będą umieli sprawnie obronić się przed technikami manipulacji oraz stosować odpowiednie metody wywierania wpływu w obszarze zawodowym i prywatnym.


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z technik perswazji w praktyce sprzedażowej w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Perswazja i wywieranie wpływu w sprzedaży - program szkoleniowy: 

MODUŁ I. PERSWAZJA I MANIPULACJA W KONTAKTACH BIZNESOWYCH

  • Dlaczego ludzie manipulują innymi ludźmi?
  • Jak definiujemy perswazje i manipulacje?
  • Emocje jako element perswazji.
  • Skuteczne ustalanie celów w kontekście wywierania wpływu.
  • Dlaczego ulegamy manipulacjom?
  • Świadomość podlegania wpływom, świadomość działania w manipulacjach - interesy i zamierzony rezultat.                                          

MODUŁ II. REGUŁY WYWIERANIA WPŁYWU SPOŁECZNEGO, BUDOWANIE RELACJI, KOMUNIKACJA NIEWERBALNA, JAKO ELEMENT PERSWAZJ

  • Reguły wywierania wpływu.

    • Reguła wzajemności.
    • Reguła kontrastu.
    • Reguła niedostępności.
    • Reguła społecznego dowodu słuszności.
    • Reguła autorytetu.
    • Reguła konsekwencji.
    • Reguła lubienia i sympatii.
    • Prawo spełniania oczekiwań.
    • Reguła podobieństwa.
    • Prawo oporu.
  • Efekt pierwszego wrażenia i wywieranie wpływy komunikacją niewerbalną.

    • Efekt „aureoli” i jego konsekwencje na budowanie relacji.
    • Jak działa komunikacja niewerbalna?
    • Kanały komunikacji w technikach perswazyjnych.
  • Techniki ingracjacyjne, jako element wywierania wpływu i manipulacji.

  • Budowanie relacji z Klientem.

MODUŁ III. TECHNIKI I REGUŁY WYWIERANIA WPŁYWU I PERSWAZJI

  • Wykorzystanie reguł wywierania wpływu w stosowanych technikach perswazyjnych.

    • „Stopa w drzwi”.
    • „Drzwiami w twarz”.
    • „Niska piłka”.
    • Bluff i mimikra w perswazji.
    • Konkurencja i niedostępność.
    • Inne techniki perswazji stosowane w negocjacjach /”dobry i zły policjant”, manipulacje czasem i warunkami/.

MODUŁ IV. METODY I TECHNIKI OBRONY PRZED MANIPULACJĄ I PERSWAZJĄ. JĘZYK PERSWAZJI

  • Świadomość w obronie przed manipulacją podczas negocjacji handlowych.

    • Świadomość własnych celów.
    • Świadomość swoich słabych i silnych stron.
    • Świadomość wpływu emocji w technikach asertywnych – kontrola emocjonalna.
  • Werbalna komunikacja perswazyjna w sprzedaży.

    • Istota komunikacji, jako elementu wywierania wpływu.

    • Komunikaty perswazyjne i obrona przed nimi.

      • Język korzyści.
      • Pytania i parafraza.
      • Klaryfikacja.
      • Komunikat zamiast pytania.
      • „Tak” i „Nie” w komunikacji.
      • Presupozycje
  • Skuteczność komunikacji perswazyjnej.

MODUŁ V. ASERTYWNA POSTAWA W RADZENIU SOBIE Z MANIPULACJAMI

  • Postawa asertywna, jako obrona przed manipulacją.
  • Komplementy.
  • Reagowanie na krytykę.
  • Techniki odmawiania.
  • Komunikat "Ja" i informacja zwrotna

Techniki, sposoby, przykłady perswazji w sprzedaży - metody szkoleniowe 

Najczęściej stosowane metody w trakcie szkolenia z perswazji w sprzedaży: 

  • dyskusja facylitowana,
  • studia przypadku,
  • praca w grupach,
  • mini wykłady,
  • praca indywidualna,
  • odgrywanie scenek,
  • opracowywanie rozwiązań,
  • komunikat zwrotny.