MS Excel poziom średnio-zaawansowany
Szkolenie doskonali umiejętności wykorzystania najczęściej używanych narzędzi Microsoft Excel.

Adresaci:

  • osoby używające Excela sporadycznie
  • osoby chcące przyspieszyć pracę w MS Excel
  • osoby potrzebujące nowych narzędzi, dotychczas nieużywanych

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest podszlifowanie swoich umiejętności obsługi arkusza kalkulacyjnego.

 

 

 

Korzyści z uczestnictwa:

  • przyspieszenie tworzenia własnych arkuszy kalkulacyjnych
  • uproszczenie formuł i logiki działania posiadanych już arkuszy
  • nauczenie się wykonywania analiz danych i tworzenia raportów
  • nabycie umiejętności przedstawiania informacji w postaci graficznej

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia MS Excel - poziom średnio-zaawansowany w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. WYPEŁNIANIE KOMÓREK SERIAMI DANYCH

  1. automatyczne tworzenie ciągów tekstowych (dni tygodnia, nazwy miesięcy)
  2. automatyczne tworzenie ciągów liczbowych
  3. automatyczne wypełnianie komórek datami


MODUŁ II. STOSOWANIE FORMATÓW LICZBOWYCH

  1. kwoty w wybranej walucie, ustalanie dokładności liczb, separator tysięcy, daty krótkie i długie, procenty


MODUŁ III. NIESTANDARDOWE FORMATY LICZB I DAT

  1. budowa formatu niestandardowego (sekcje)
  2. kody używane w formatach liczbowych
  3. kody używane w formatach dat i czasu


MODUŁ IV. TWORZENIE FORMUŁ Z UŻYCIEM ADRESOWANIA WZGLĘDNEGO I BEZWZGLĘDNEGO

  1. symbol $
  2. działanie klawisza F4


MODUŁ V. NAZYWANIE KOMÓREK I ICH ZAKRESÓW

  1. metody tworzenia nazw
  2. przechodzenie do komórki o żądanej nazwie
  3. usuwanie nazwy


MODUŁ VI. PRZYKŁADY UŻYCIA WBUDOWANYCH FUNKCJI EXCELA

  1. metody wprowadzania funkcji do komórki
  2. funkcje matematyczne (SUMA.JEŻELI, SUMA.ILOCZYNÓW, ZAOKR)
  3. funkcje logiczne (JEŻELI, JEŻELI.BŁĄD, LUB, ORAZ)
  4. funkcje informacyjne (CZY.PUSTA, CZY.LICZBA, CZY.TEKST)
  5. funkcje wyszukiwania i adresu (WYSZUKAJ.PIONOWO)
  6. funkcje tekstowe (LEWY, PRAWY, DŁ, ZNAJDŹ)
  7. funkcje statystyczne (LICZ.JEŻELI, CZĘSTOŚĆ, MAX, ŚREDNIA)
  8. funkcje daty i czasu (DZIŚ, TERAZ, DNI.ROBOCZE)
  9. zagnieżdżanie funkcji


MODUŁ VII. NARZĘDZIE „TEKST JAKO KOLUMNY”

 
MODUŁ VIII. FORMATOWANIE WARUNKOWE


MODUŁ IX. OPERACJE NA BAZACH DANYCH

  1. tworzenie tabeli bazodanowej
  2. sortowanie
  3. filtrowanie za pomocą narzędzia Filtruj
  4. filtrowanie z użyciem obszaru warunków


MODUŁ X. SUMA CZĘŚCIOWA


MODUŁ XI. TABELE PRZESTAWNE

  1. tworzenie tabeli przestawnej
  2. operacje na tabeli przestawnej (grupowanie, filtrowanie, sortowanie)
  3. formatowanie tabeli przestawnej
  4. tworzenie wykresu przestawnego


MODUŁ XII. IMPORT PLIKÓW TEKSTOWYCH

  1. rozdzielanych separatorami
  2. o stałej szerokości


MODUŁ XIII. OCHRONA DANYCH ZA POMOCĄ HASEŁ

  1. ochrona zawartości i formatu komórek
  2. ochrona arkuszy
  3. ochrona skoroszytów (przed otwarciem i przed zmianami)


MODUŁ XIV. KONSOLIDACJA TABEL Z KILKU ARKUSZY

  1. konsolidacja według pozycji
  2. konsolidacja według kategorii


MODUŁ XV. TWORZENIE CIEKAWYCH WYKRESÓW


MODUŁ XVI. NARZĘDZIE SZUKAJ WYNIKU (ROZWIĄZYWANIE RÓWNAŃ Z JEDNĄ NIEWIADOMĄ)


MODUŁ XVII. SCENARIUSZE

  1. analiza danych typu "co-jeśli"
  2. Menadżer scenariuszy
  3. raport z podsumowaniem wszystkich scenariuszy
  • ćwiczenia praktyczne na komputerze (90% czasu szkolenia)
  • case study
  • prezentacje
  • dyskusja
  • praca indywidualna z trenerem
  • pokaz / wykład