Korzyści ze szkolenia:  
Uczestnicy na szkoleniu poznają metody pracy zespołowej i korzyści wynikające z pracy zespołowej. Nauczą się jasnego konstruowania celów zespołu, metod budowania zespołu, zarządzania konfliktem, stosowania odpowiedniej komunikacji w zespole, motywowania zespołu, pracy zespołowej, stosowania metod zarządzania jakością w firmie.

Pracownikom działającym w zespole szkolenie da możliwość jeszcze lepszej pracy w grupie, menedżerom zaś świadomość i narzędzia przydatne w motywowaniu i budowaniu własnych zespołów oraz budowaniu jakości w firmie poprzez współdziałanie na poziomie zespołu i całego przedsiębiorstwa. Na szkoleniu znajdą Państwo odpowiedź na pytania: jak wykorzystać potencjał pracowników w firmie? Jak realizować cele firmy poprzez cele poszczególnych zespołów?

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Budowanie zespołu i praca zespołowa.

  • Ustalanie i definiowanie celów /SMART; GROW/.
  • Podniesienie nastawienia zespołu na wspólną realizację celów.
  • Umiejętności pracy zespołowej.
  • Świadomość pozytywów pracy zespołowej.
  • Integracja zespołu.
  • Uczestnictwo w pracy zespołowej jako świadome działanie członków zespołu.
  • Metody pracy zespołowej, zespołowe rozwiązywanie problemów.


Moduł II
Wzajemne relacje w zespole – ich rola w aspekcie realizacji zadań.

  • Komunikacja w zespole.
  • Zarządzanie konfliktem.
  • Asertywność.
  • Zespół to emocje.
  • Myślenie pytaniami    


Moduł III
Odpowiedzialność i konsekwencje w pracy, zmiana jako cześć rozwoju firmy.



Moduł IV
Ja jako pracownik – identyfikacja z firmą.

  • Praca jako wartość
  • Zadowolenie z pracy.
  • Firma to także ja.


Moduł V
Filozofia klienta wewnętrznego – potrzeba, cecha, korzyść.



Moduł VI
Zespołowe wypracowanie niezbędnych narzędzi i propozycji zmian.

Najczęściej stosowane metody:  

  • dyskusja facylitowana,
  • praca w grupach,
  • studia przypadku,
  • odgrywanie scenek, nagrywanie,
  • opracowywanie rozwiązań,
  • mini wykład trenera.