Korzy┼Ťci ze szkolenia:  
Uczestnicy na szkoleniu poznaj─ů metody pracy zespo┼éowej i korzy┼Ťci wynikaj─ůce z pracy zespo┼éowej. Naucz─ů si─Ö jasnego konstruowania celów zespo┼éu, metod budowania zespo┼éu, zarz─ůdzania konfliktem, stosowania odpowiedniej komunikacji w zespole, motywowania zespo┼éu, pracy zespo┼éowej, stosowania metod zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů w firmie.

Pracownikom dzia┼éaj─ůcym w zespole szkolenie da mo┼╝liwo┼Ť─ç jeszcze lepszej pracy w grupie, mened┼╝erom za┼Ť ┼Ťwiadomo┼Ť─ç i narz─Ödzia przydatne w motywowaniu i budowaniu w┼éasnych zespo┼éów oraz budowaniu jako┼Ťci w firmie poprzez wspó┼édzia┼éanie na poziomie zespo┼éu i ca┼éego przedsi─Öbiorstwa. Na szkoleniu znajd─ů Pa┼ästwo odpowied┼║ na pytania: jak wykorzysta─ç potencja┼é pracowników w firmie? Jak realizowa─ç cele firmy poprzez cele poszczególnych zespo┼éów?

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. BUDOWANIE ZESPOŁU I PRACA ZESPOŁOWA

  • Ustalanie i definiowanie celów /SMART; GROW/
  • Podniesienie nastawienia zespo┼éu na wspóln─ů realizacj─Ö celów
  • Umiej─Ötno┼Ťci pracy zespo┼éowej
  • ┼Üwiadomo┼Ť─ç pozytywów pracy zespo┼éowej
  • Integracja zespo┼éu
  • Uczestnictwo w pracy zespo┼éowej jako ┼Ťwiadome dzia┼éanie cz┼éonków zespo┼éu
  • Metody pracy zespo┼éowej, zespo┼éowe rozwi─ůzywanie problemów


MODUŁ II. WZAJEMNE RELACJE W ZESPOLE - ICH ROLA W ASPEKCIE REALIZACJI ZADAŃ

  • Komunikacja w zespole
  • Zarz─ůdzanie konfliktem
  • Asertywno┼Ť─ç
  • Zespó┼é to emocje
  • My┼Ťlenie pytaniami    


MODU┼ü III. ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć I KONSEKWENCJE W PRACY, ZMIANA JAKO CZE┼Ü─ć ROZWOJU FIRMY


MODUŁ IV. JA JAKO PRACOWNIK - IDENTYFIKACJA Z FIRMĄ

  • Praca jako warto┼Ť
  • Zadowolenie z pracy
  • Firma to tak┼╝e ja


MODU┼ü V. FILOZOFIA KLIENTA WEWN─śTRZNEGO - POTRZEBA, CECHA, KORZY┼Ü─ć


MODU┼ü VI. ZESPO┼üOWE WYPRACOWANIE NIEZB─śDNYCH NARZ─śDZI I PROPOZYCJI ZMIAN

Najcz─Ö┼Ťciej stosowane metody:  

  • dyskusja facylitowana
  • praca w grupach
  • studia przypadku
  • odgrywanie scenek, nagrywanie
  • opracowywanie rozwi─ůza┼ä
  • mini wyk┼éad trenera