Szkolenie z podstawowej obsługi programu MS Access służącego do tworzenia relacyjnych baz danych.

Adresaci:

  • osoby, które muszą zarządzać wielkimi zbiorami danych
  • osoby często tworzące zapytania do zewnętrznych baz danych
  • wszyscy, którzy chcą zapoznać się z koncepcją relacyjnych baz danych

Czas trwania:

2 dni

Cel szkolenia:

Szkolenie ma na celu zapoznanie z koncepcją relacyjnych baz danych na podstawie praktycznych przykładów w aplikacji MS Access.

Korzyści z uczestnictwa:

  • po szkoleniu będziemy umieli swobodnie poruszać się po dowolnej bazie danych
  • samodzielnie będziemy potrafili tworzyć tabele, kwerendy, formularze i raporty
  • dowiemy się co to są relacje między tabelami i będziemy umieli je utworzyć
  • każdy uczestnik utworzy kilkadziesiąt kwerend, aby bez problemu stosować je w praktyce

Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

1) Używanie istniejących baz danych
2) Tworzenie własnych prostych baz danych (np. baza znajomych)
3) Tworzenie i modyfikacja tabel
4) Sortowanie i filtrowanie tabel
5) Importowanie i eksportowanie danych
6) Tworzenie kwerend wybierających

  • z polami obliczeniowymi
  • parametrycznych
  • podsumowujących
  • krzyżowych

7) Tworzenie i modyfikacja formularzy
8) Tworzenie i modyfikacja raportów

 

  • ćwiczenia praktyczne na komputerze (90% czasu szkolenia)
  • case study
  • prezentacje
  • dyskusja
  • praca indywidualna z trenerem
  • pokaz / wykład