AVENHANSEN® LANGUAGE SERVICES
JĘZYK - KOMUNIKACJA - EFEKT
SIĘGNIJ Z NAMI PO SWÓJ SUKCES
Profesjonalne szkolenia językowe oraz rekrutacyjne audyty językowe
|
Serdecznie zapraszam! You are cordially invited! Sie sind herzlich eingeladen! Siete cordialmente invitati! Usted está cordialmente invitado! Vous êtes cordialement invités! Приглашаем Вас! Szeretettel várunk!
|
Kim jesteśmy
AVENHANSEN LANGUAGE SERVICES to jeden z segmentów działalności naszej firmy oferujący szkolenia, treningi i audyty językowe dla firm i ich pracowników na wszystkich szczeblach struktury organizacyjnej. Na rynku wyróżnia nas wieloletnie doświadczenie w organizacji szkoleń, rozbudowane portfolio klientów, innowacyjne metody nauczania, efektywność w realizacji celów Klienta. Nasze szkolenia oparte są o szczegółową analizę potrzeb i oczekiwań Klienta. Oferujemy szkolenia ogólne i specjalistyczne. Nasza kadra dydaktyczna to stały zespół wysoko wykwalifikowanych lektorów-trenerów polskich i zagranicznych (native speakers), posiadających uprawnienia do nauczania języków obcych oraz doświadczenie w zakresie nauczania języków specjalistycznych. Dodatkowo współpracują z nami lektorzy tzw. freelance, dołączający do naszego zespołu celem realizacji poszczególnych zadań w większych projektach szkoleniowych.
Profesjonalnie i efektywnie
Głównym obszarem działalności jest dostarczanie optymalnych rozwiązań wspierających naukę języków obcych dla Klientów korporacyjnych oraz obsługa językowo-komunikacyjna w obszarze działań biznesowych, prawniczych, technicznych i wielu innych dziedzin specjalistycznych. Chcemy ułatwiać funkcjonowanie firmom i członkom organizacji we wszystkich aspektach KOMUNIKOWANIA w językach obcych.
Zakres świadczonych usług
- kursy językowe oraz szkolenia w języku obcym – kompleksowa organizacja szkoleń językowych obejmująca:
- testy kwalifikacyjne i analizę potrzeb językowych Słuchaczy, w celu opracowania indywidualnego programu nauczania dla poszczególnych Słuchaczyprowadzenie szkoleń
- monitorowanie procesu nauczania
- nadzór organizacyjny i metodyczny
- badanie poziomu satysfakcji Słuchaczy.
- kursy języka polskiego dla obcokrajowców – nauka języka polskiego dla kadry zarządzającej i specjalistów z zagranicy pracujących w Polsce. Kursy połączone są ze specjalnymi zajęciami, pozwalającymi obcokrajowcom lepiej poznać kulturę i zwyczaje panujące w Polsce.
- audyt rekrutacyjny - weryfikacja i ewaluacja umiejętności komunikacji w języku obcym kandydatów rekrutowanych na wszelkie stanowiska, dokonywany na zlecenie Firm – Klientów.
- śniadania i lunche biznesowe – na życzenie naszych Klientów organizujemy lunche i śniadania biznesowe, podczas których słuchacze, w miłych i mniej formalnych okolicznościach, mogą porozmawiać ze sobą w języku obcym. Podczas spotkań omawiane są interesujące daną grupę tematy. Na prośbę Klienta w spotkaniach mogą również uczestniczyć eksperci z wybranych dziedzin.
- tłumaczenia – zwykłe i przysięgłe, ogólne i specjalistyczne, pisemne i symultaniczne
- szkolenia typu „language pack”– organizujemy szkolenia wyjazdowe (weekendowe lub kilkudniowe) łączące integrację z nauką języka obcego, jak również coaching umiejętności miękkich w połączeniu z językiem obcym.
Jak uczymy
Główne sposoby uczenia:
➢ maksymalizacja bodźców do efektywnej komunikacji
➢ wsparcie w przełamaniu bariery komunikacyjnej
➢ maksymalizacja wykorzystania czasu zajęć na skuteczne komunikowanie się
➢ wyznaczanie osiągalnych celów i ich operacjonalizacja
➢ dryl językowy tam gdzie jest niezbędny
➢ elementy grywalizacji czyli budowanie motywacji do nauki poprzez rywalizację w grze językowej i przenoszenie tych schematów do komunikacji werbalnej
Nasi lektorzy prowadzą zajęcia w taki sposób, że:
SŁUCHACZ:
➢ komunikuje się i wymienia swoimi poglądami z lektorem,
➢ ma wpływ na dobór tematów do rozmów, co aktywuje
➢ otrzymuje możliwość uaktywnienia poprzez interaktywne ćwiczenia i dyskusje (platforma e-learningowa)
➢ realizuje w trakcie zajęć swoje aktualne potrzeby i cele.
LEKTOR:
➢ motywuje i wspiera słuchacza w realizacji wyznaczonych celów,
➢ dba o to, aby słuchacz miał jak najwięcej okazji do zaprezentowania swoich opinii i poglądów,
➢ wzmacnia poczucie pewności siebie słuchacza,
➢ systematycznie monitoruje postępy słuchacza.
W procesie nauczania wykorzystywane są następujące metody i sposoby nauczania:
-
TASK BASED LEARNING – metoda oparta na podejściu komunikatywnym i praktycznym wykorzystaniu nabytej wiedzy i umijętności. Jej celem jest opanowanie i doskonalenie umiejętności sprawnego porozumiewania się w języku obcym oraz nauka poprzez praktykę, na zasadzie jak najmniejszego stopnia zaangażowania kognitywnego w procesie dydaktycznym, który w naszym podejściu staje się nie nauką, a raczej akwizycją języka docelowego. Takie podejście zbliża proces dydaktyczny do naturalnych procesów poznawania języka upodabniając je do poznawania języka ojczystego. Interaktywny charakter nauczania zapewnia łatwość komunikacji w języku obcym już od początkowych etapów nauki. W procesie nauczania uwzględniane są indywidualne cechy i preferencje słuchacza, zawsze jednak w oparciu o coaching językowy prowadzony przez lektora - trenera. Uczymy również, jak pracować bez nadzoru lektora i jak wykorzystywać zdobyte umiejętności w nowych sytuacjach. Wszystkie zajęcia odbywają się w języku docelowym.
-
Blended Learning – połączenie tradycyjnych zajęć z lektorem z samodzielną pracą słuchacza w domu, za pomocą językowej platformy edukacyjnej. Ćwiczenia umieszczone na platformie pomagają opanować gramatykę i słownictwo oraz rozwijają umiejętności słuchania i czytania. Pomagają również utrwalić język funkcjonalny. W tym systemie pracy platforma zastępuje klasyczną pracę domową i stanowi podstawę do zajęć z lektorem. Bardzo ważna jest tu korelacja treści nauczania na zajęciach z zawartością programu na platformie.
Dzięki platformie uczeń utrwala i weryfikuje zdobytą przez siebie wiedzę. Platforma umożliwia także realizację grupowych projektów edukacyjnych w ramach szkoleń.
-
Kursy online – regularne zajęcia grupowe z lektorem realizowane za pośrednictwem Internetu, co umożliwia słuchaczowi naukę w dowolnym miejscu – jedyny warunek to dostęp do internetu. W czasie zajęć słuchacze widzą i słyszą lektora oraz pozostałych uczestników kursu. Dużym atutem jest fakt, że zajęcia są nagrywane, dzięki czemu istnieje możliwość dodatkowego powtórzenia materiału z zajęć. Ponadto słuchacze mają również zajęcia indywidualne, które są realizowane pod kontrolą lektora na specjalnie przygotowanej platformie.
Kadra dydaktyczna
Aby zapewnić wysoką jakość usług, zdecydowaliśmy się na stworzenie stałej kadry współpracującej. [Profile lektorek, lektorów można obejrzeć (w zakładce…).]
Stawiamy na rozwój naszego zespołu, który cechuje:
● Profesjonalizm, doświadczenie w wąskich dziedzinach specjalizacji lingwistycznej, wykształcenie, punktualność,
● Bezpośredniość w kontakcie, elastyczność w odniesieniu do potrzeb,
● Wysoka kultura osobista,
● Rozwijanie zaufania i współpraca z lektorem w osiąganiu zamierzonych celów,
● Pasja i entuzjazm.
Nasza kadra nauczycielska dzieli się na:
-
Nauczyciele zagraniczni:
-
-
-
wykształcenie wyższe
-
dyplomy potwierdzające kwalifikacje do nauczania języka obcego (CELTA, TEFL, DELTA, TESOL lub inne – dyplomy przyznawane lektorom przez międzynarodowe instytucje certyfikujące takie jak np. British Council, potwierdzające kwalifikacje dydaktyczne i językowe)
-
doświadczenie w zakresie szkoleń z języka obcego specjalistycznego
-
-
-
Nauczyciele polscy:
-
-
-
absolwenci kierunków filologicznych posiadających stopień magistra lub licencjata uzupełnionych o wiedzę z zakresu dziedzin specjalistycznych
-
przygotowanie pedagogiczne
-
doświadczenie w zakresie szkoleń dla biznesu z języka obcego ogólnego oraz specjalistycznego (słownictwo branżowe)
-
-
Etapy szkolenia
Każde nasze szkolenie językowe składa się z kilkunastu starannie opracowanych etapów, których celem jest zapewnienie naszym Klientom pełnego komfortu nauki i realizację zamierzonych efektów. Standardowy przebieg szkolenia językowego zawiera następujące etapy:
- szczegółowa analiza konkretnych potrzeb językowych firmy,
- przeprowadzenie dwukomponentowych testów poziomujących (test ustny i pisemny),
- zakwalifikowanie uczestników do grup o jak najbardziej zbliżonych kompetencjach językowych (zgodnie z obowiązującymi poziomami w skali Rady Europy),
- opracowanie programu nauczania dopasowanego do potrzeb i możliwości poszczególnych grup z uwzględnieniem oczekiwań Klienta,
- wyznaczenie lektorów i sporządzenie grafiku zajęć,
- wyznaczenie reprezentanta AVENHANSEN LANGUAGE SERVICES odpowiedzialnego za kontakty z Państwa Firmą,
- regularne monitorowanie przebiegu i efektów procesu nauczania,
- stała opieka metodyczna oraz kontrola jakości prowadzonych zajęć w oparciu o nowoczesne metody nadzoru dydaktycznego realizowana przez doświadczonych metodyków AVENHANSEN LANGUAGE SERVICES,
- przeprowadzanie testów weryfikujących postępy Słuchaczy,
- badanie poziomu satysfakcji Słuchaczy z prowadzonych szkoleń,
- opracowanie końcowych raportów (frekwencja, postępy, wyniki testów),
Przedstawiony powyżej system organizacji szkoleń został wypracowany i sprawdzony w toku współpracy z naszymi Klientami. Jego poszczególne etapy mogą być oczywiście modyfikowane zgodnie z Państwa oczekiwaniami oraz potrzebami.