Cele szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy na temat znaczenia media relations dla organizacji
  • Nabycie umiejętności tworzenia interesujących tekstów na użytek mediów
  • Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie kontaktów z mediami



Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Ogólne założenia public relations

  • Podstawowe cele komunikacji z otoczeniem
  • PR publicznej instytucji a PR w ogóle (biznesowy, polityczny, społeczny)
  • PR wewnętrzny i jego znaczenie dla funkcjonowania instytucji
  • Wizerunek osobisty menedżerów i pracowników jako element składowy wizerunku instytucji
  • Założenia PR

2. Techniki i narzędzia PR oraz wykorzystanie ich w instytucjach:

  • Oficjalne imprezy promujące podejmowane działania, spotkania nieformalne, kontakty z klientami.
  • Publikacje i materiały informacyjne o organizacji.

3. Współpraca instytucji z mediami:

  • Konferencja prasowa - jak dobrze ją przygotować?
  • Press pack (materiały dla prasy) – czyli czego oczekują media, jak dobrze skomponować

4. Wizerunek w sieci:

  • Wizerunek pracowników w internecie
  • Postrzeganie instytucji w sieci
  • Media społecznościowe jako miejsca kształtowania wizerunku instytucji
  • Różnice w komunikacji z odbiorcami w różnych mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, Persicope itd.)
  • Sposoby budowania wizerunku w internecie

5. Zarządzanie sytuacja kryzysową

  • Czy na sytuacje kryzysowe można się przygotować?
  • książka kryzysowa – czym jest, jaką ma strukturę, kiedy tworzyć
  • kryzysy wizerunkowe w internecie – narzędzia i metody
  • Interaktywne warsztaty
  • Ćwiczenia
  • Case study
  • Dyskusje