Cele szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy na temat znaczenia media relations dla organizacji
  • Nabycie umiej─Ötno┼Ťci tworzenia interesuj─ůcych tekstów na u┼╝ytek mediów
  • Zdobycie praktycznych umiej─Ötno┼Ťci w zakresie kontaktów z mediami



Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODU┼ü I. OGÓLNE ZA┼üO┼╗ENIA PUBLIC RELATIONS

  1. Podstawowe cele komunikacji z otoczeniem
  2. PR publicznej instytucji a PR w ogóle (biznesowy, polityczny, spo┼éeczny)
  3. PR wewn─Ötrzny i jego znaczenie dla funkcjonowania instytucji
  4. Wizerunek osobisty mened┼╝erów i pracowników jako element sk┼éadowy wizerunku instytucji
  5. Założenia PR

 

MODU┼ü II. TECHNIKI I NARZ─śDZIA PR ORAZ WYKORZYSTANIE ICH W INSTYTUCJACH

  1. Oficjalne imprezy promuj─ůce podejmowane dzia┼éania, spotkania nieformalne, kontakty z klientami.
  2. Publikacje i materiały informacyjne o organizacji.

 

MODU┼ü III. WSPÓ┼üPRACA INSTYTUCJI Z MEDIAMI

  1. Konferencja prasowa - jak dobrze j─ů przygotowa─ç?
  2. Press pack (materia┼éy dla prasy) - czyli czego oczekuj─ů media, jak dobrze skomponowa─ç

 

MODUŁ IV. WIZERUNEK W SIECI

  1. Wizerunek pracowników w internecie
  2. Postrzeganie instytucji w sieci
  3. Media spo┼éeczno┼Ťciowe jako miejsca kszta┼étowania wizerunku instytucji
  4. Ró┼╝nice w komunikacji z odbiorcami w ró┼╝nych mediach spo┼éeczno┼Ťciowych (Facebook, Twitter, Instagram, Persicope itd.)
  5. Sposoby budowania wizerunku w internecie

 

MODUŁ V. ZARZĄDZANIE SYTUACJA KRYZYSOWĄ

  1. Czy na sytuacje kryzysowe mo┼╝na si─Ö przygotowa─ç?
  2. ksi─ů┼╝ka kryzysowa - czym jest, jak─ů ma struktur─Ö, kiedy tworzy─ç
  3. kryzysy wizerunkowe w internecie - narz─Ödzia i metody
  • Interaktywne warsztaty
  • ─ćwiczenia
  • Case study
  • Dyskusje