Cele szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy na temat znaczenia media relations dla organizacji
  • Nabycie umiejętności tworzenia interesujących tekstów na użytek mediów
  • Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie kontaktów z mediami

 

 

 

 

 

 



Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z budowania wizerunku instytucji w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. OGÓLNE ZAŁOŻENIA PUBLIC RELATIONS

  1. Podstawowe cele komunikacji z otoczeniem
  2. PR publicznej instytucji a PR w ogóle (biznesowy, polityczny, społeczny)
  3. PR wewnętrzny i jego znaczenie dla funkcjonowania instytucji
  4. Wizerunek osobisty menedżerów i pracowników jako element składowy wizerunku instytucji
  5. Założenia PR

 

MODUŁ II. TECHNIKI I NARZĘDZIA PR ORAZ WYKORZYSTANIE ICH W INSTYTUCJACH

  1. Oficjalne imprezy promujące podejmowane działania, spotkania nieformalne, kontakty z klientami.
  2. Publikacje i materiały informacyjne o organizacji.

 

MODUŁ III. WSPÓŁPRACA INSTYTUCJI Z MEDIAMI

  1. Konferencja prasowa - jak dobrze ją przygotować?
  2. Press pack (materiały dla prasy) - czyli czego oczekują media, jak dobrze skomponować

 

MODUŁ IV. WIZERUNEK W SIECI

  1. Wizerunek pracowników w internecie
  2. Postrzeganie instytucji w sieci
  3. Media społecznościowe jako miejsca kształtowania wizerunku instytucji
  4. Różnice w komunikacji z odbiorcami w różnych mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, Persicope itd.)
  5. Sposoby budowania wizerunku w internecie

 

MODUŁ V. ZARZĄDZANIE SYTUACJA KRYZYSOWĄ

  1. Czy na sytuacje kryzysowe można się przygotować?
  2. książka kryzysowa - czym jest, jaką ma strukturę, kiedy tworzyć
  3. kryzysy wizerunkowe w internecie - narzędzia i metody
  • Interaktywne warsztaty
  • Ćwiczenia
  • Case study
  • Dyskusje