Bądź nudna/y jeśli chcesz zapaść w pamięć odbiorców. Fioletowa krowa jest „nudna” i dlatego tylu ludzi ją kojarzy i wybiera. Niemożliwe?! Zapraszam na szkolenie, na którym znajdziesz odpowiedzi na pytania: jak znaleźć wyróżnik? Czym naprawdę jest fioletowa krowa? Czy muszę być na każdym kanale social media? Jak rozpocząć pracę nad budowaniem marki osobistej? Czy marka osobista jest tylko dla firm? Co publikować w social media, żeby ludzie chcieli to oglądać? Jak przygotować plan budowania marki osobistej, aby osiągać zamierzone cele? Czy da się zmierzyć efektywność działań? W świecie błyskawicznego przepływu informacji, gdzie odbiorca poświęca Tobie mniej niż 2 sekundy, warto przeanalizować jego zachowania, poznać kim jest i dopasować to do wartości i dobrze przygotowanej oferty Twojej marki osobistej. Chcesz naprawdę zostać fioletową krową? To zapraszam, zobaczysz, że nuda może mieć niewiarygodną siłę!

 

Cel szkolenia:

Podczas szkolenia poznasz krok po kroku jak należy zbudować markę ososbistą. Dowiesz się jakie narzędzia wykorzystać (przy niskim budżecie), aby zbadać zachowania konsumentów. Dodatkowo poznasz narzędzia buyer persony, która bardzo dokładnie wskaże w jaki sposób możesz nawiązać relacje z klientem na długie lata. Dodatkowo przeanalizujemy markę i rynek za pomocą analizy SWOT i analizy portfelowej. Ze szkolenia wyjdziesz z gotowym opisem propozycji wartości dla klienta, dzięki pracy na szablonie Value Proposition Canvas.

 

Korzyści dla uczestników:

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • umiejętność przeprowadzenia analizy rynku i własnej marki
  • nabycie kompetencji w zakresie budowania zaufania klienta wobec marki
  • wiedza, jak tworzyć prawidłowy podział klientów na grupy odbiorców
  • nabycie kompetencji w zakresie wykorzystania narzędzi do badania zachowań klientów,
  • umiejętność stworzenia planu rozwoju marki osobistej

 

Szkolenie polecamy dla:

  • właściciele startupów
  • osoby rozwijające karierę zawodową
  • osoby zakładające własną firmę
  • przedsiębiorcy
  • osoby prowadzące jednoosobową działalność
  • osoby zakładające własne blogi
  • specjaliści z różnych dziedzin

W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 100 zł, za trzy: 200 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: 300 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
    Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu.
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 50 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

MODUŁ I. MARKA OSOBISTA – OD CZEGO ZACZĄĆ?

  • czym jest tożsamość a czym wizerunek marki?
  • misja i wizja marki: dlaczego są ważne?
  • marka osobista: dla tych z własną firmą i tych na etacie
  • korzyści z budowania marki osobistej

MODUŁ II. MIKRO ANALIZA MARKI OSOBISTEJ

  • od czego rozpocząć budowanie marki osobistej?
  • ustawienie celów i wskaźników pomiaru ich osiągania
  • analiza SWOT: czyli poznanie mocnych i słabych stron, szans i zagrożeń
  • macierz BCG: rozpoznaj co zaoferować klientom, by jak najwięcej zyskać.

MODUŁ III. MAKRO ANALIZA MARKI OSOBISTEJ

  • analiza konkurencji bezpośredniej i pośredniej: kim są jak działają?
  • badanie marketingowe: jak przy niskim budżecie zbadać klientów marki?
  • segmentacja rynku: czyli jak wykorzystać badania marketingowe i przygotować opisy klientów i stworzyć buyer personę.

MODUŁ IV. VALUE PROPOSITION CANVAS – CZYLI ZNAJDŹ SWOJĄ PROPOZYCJĘ WARTOŚCI DLA KLIENTÓW

  • czym jest Value Proposition Canvas i co daje marce osobistej?
  • praca na szablonie Value Proposition Canvas

MODUŁ V. NARZĘDZIA KOMUNIKACJI MARKI OSOBISTEJ

  • jak dzięki analizie wybrać odpowiednie narzędzia komunikacji? 
  • wybrane kanały offline
  • wybrane kanały online
  • case study

MODUŁ VI. MARKA OSOBISTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

  • Tiktok, Facebook, Instagram, LinkedIn, który kanał dla Twojej marki?
  • drabina zaufania klienta: czyli co publikować, aby klient wybrał Twoją markę
  • case study
Termin

2024-10-17

I dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Centrum szkoleniowe WSPÓLNA
ul. Wspólna 56
Warszawa

Cena

980 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 173 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Personal branding - budowanie marki osobistej
2024-10-17
ul. Wspólna 56, Warszawa

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Podłącze 31, 30-218 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 980 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane