Jakie kompetencje powinien posiadać menedżer w nowoczesnej organizacji? 

Budowanie właściwych relacji w zespole, w oparciu o wzajemny szacunek, motywowanie pracowników, kreowanie atmosfery inspirującej do realizacji wyzwań, a nie koncentrowaniu się na rozwiązywaniu jedynie problemów, to główne zadania nowoczesnego szefa. Podczas szkolenia ze sztuki delegowania i motywowania zespołu dowiesz się:

  • jak prowadzić efektywny zespół, 
  • jak zdobyć szacunek u pracowników,
  • jak ich motywować do działania,
  • jak prowadzić poszczególne typy rozmów.

 

 

Dla kogo polecamy szkolenie  z roli menedżera w nowoczesnej organizacji?  

Szkolenie z delegowania, motywowania i rozmów z pracownikami jest dedykowane menedżerom lub przyszłym menedżerom, którzy chcą prowadzić efektywny zespół, w oparciu o najnowsze trendy w zarządzaniu zespołem.

 

Delegowanie zadań, motywowanie, trudne rozmowy z pracownikami - szkolenie dla menedżerów. Korzyści

  • Uzyskanie wiedzy i umiejętności na temat metod prowadzenia skutecznego zespołu, osiągania założonych celów oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy.
  • Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem tak, by wszyscy jego członkowie mogli współpracować ze sobą jak najlepiej, korzystając ze swych talentów i potencjału.

 

Dzięki temu modułowi Uczestnicy szkolenia online dla menedżerów będą:

  • Znali podstawy teoretyczne efektywnego prowadzenia zespołu
  • Wiedzieli na jakim etapie rozwoju grupy znajduje się ich własny zespół. Czego potrzebuje by sprawniej funkcjonować
  • Mieli większe poczucie siły i autorytetu, a także odwagę w otwartym wyrażaniu własnych oczekiwań, podejmowania decyzji
  • Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami: przekazywania standardów pracy, delegowania zadań oraz monitorowania pracowników, prowadzenia różnych typów rozmów z pracownikami
  • Potrafili prawidłowo formułować konstruktywną krytykę i informację zwrotną
  • Znali własny styl kierowania. Swoje mocne i słabe strony jako lidera
  • Umieli motywować pracowników do efektywniejszej pracy
  • Nabędą umiejętność dystansowania się do trudnych sytuacji, prowadzenia trudnych rozmów w spokojny i kompetentny sposób

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia dla menedżerów w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Rola i kompetencje menedżera w nowoczesnej organizacji - program szkolenia: 

MODUŁ I. WZROST ZNACZENIA PŁASKICH STRUKTUR W ORGANIZACJACH

  1. Zespoły w nowoczesnej organizacji

  2. Bądź menadżerem, którego sam chciałbyś mieć

MODUŁ II. INTELIGENCJA EMOCJONALNA JAKO SKŁADNIK KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH

  1. Definicja EQ

  2. ABCD emocji

  3. Panowanie i samokontrola nad emocjami

  4. Inteligencja emocjonalna a autorytet

 MODUŁ III. MENEDŻER JAKO PARTNER W ZESPOLE

  1. Jak zmienia się rola postrzegania menadżera?

  2. Jak zdobyć szacunek u pracowników?

  3. Współpraca i partnerstwo jako główna idea kierowania zespołami

  4. Dynamika rozwoju współpracy i diagnoza potencjału własnego zespołu

  • Ćwiczenie: „Mój zespół” - charakterystyka mojego zespołu

  • Ćwiczenie: Analiza przypadku - Jak poprowadzić zespół, aby efektywniej zaczął działać?

 MODUŁ IV. DELEGOWANIE ZADAŃ PRZEZ MENEDŻERA

  1. Zasady skutecznego delegowania zadań przez menedżerów 

  2. Stopnie delegowania wg Harvey’a Shermana

  3. Zakres odpowiedzialności w procesie delegowania zadań

  4. Bariery delegowania, które mogą napotkać menedżerowie 

  5. Dobowy rytm dnia

  6. Samodzielność i odpowiedzialność pracowników w realizacji zadań powierzonych przez menedżera 

MODUŁ V. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW PRZEZ MENEDŻERA 

  1. W jaki sposób motywować pracowników?

  2. Prawa motywacji

  3. Indywidualizacja w zespole jest konieczna! 

MODUŁ VI. STYLE KIEROWANIA A POTRZEBY ZESPOŁU

  1. Style kierowania

  2. Analiza własnego stylu kierowania

  • Test

  1. Rozwój pracowników - etapy

  • Analiza przypadku: Umiejętne dopasowanie własnego stylu zarządzania do poziomu rozwoju zespołu/pracownika

  • Czynniki motywacyjne dopasowane do poziomu rozwoju pracowników

  1. Wykorzystanie koncepcji przywództwa sytuacyjnego do motywowania pracowników

  • Analiza przypadku 

MODUŁ VII. WYZNACZANIE STANDARDÓW PRACY  W ZESPOLE

  1. Ustalenie zasad panujących w zespole - Dlaczego jest potrzebne?

  • Ćwiczenie indywidualne

  1. Czego oczekuję od swoich pracowników? - ćwiczenie

  2. W jaki sposób przedstawić standardy w pracy w zespole?

MODUŁ VIII. PSYCHOLOGICZNE NARZĘDZIA KIEROWANIA ZESPOŁEM

  1. Odsłanianie intencji

  2. Zdarta płyta

  3. Formułowanie komunikatów - Komunikat „Ja”

  • Ćwiczenia

  1. Mów pozytywnym językiem, czyli zwracaj uwagę na dobór słów

  2. Ćwiczenia w grupie

  3. Typy rozmów z pracownikami: pochwała, konstruktywna krytyka, Informacja zwrotna – narzędzie niezbędne menedżera

MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA ONLINE Z KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia online i stacjonarnego z kompetencji menedżera w nowoczesnej organizacji 

 

Szkolenie z umiejętności menedżerskich (delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami) prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:

  • Krótkie prezentacje wykładowe
  • Praca indywidualna
  • Test
  • Dyskusja kierowana
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Analizy przypadków
  • Odgrywanie ról przez uczestników szkolenia