Cel szkolenia:

Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem maksymalizowania zysków z jednej transakcji.

Korzyści szczegółowe dla uczestników szkolenia:

Możliwość zdobycia i doskonalenia umiejętności z zakresu:

  • Rozwoju komunikacyjno- sprzedażowego ukierunkowanego na wzrost sprzedaży i zysków z jednej transakcji

  • Budowania swoją postawą wizerunku profesjonalnej i godnej zaufania Firmy

  • Tworzenia profesjonalnego, pozytywnego pierwszego wrażenia

  • Praktycznego wykorzystywania technik ułatwiających komunikację z Klientem

  • Rozpoznawania preferencji komunikacyjnych Klientów

  • Efektywnego prowadzenia rozmowy sprzedażowej przez telefon i bezpośrednio

  • Aktywnego słuchania i dopasowywania swoich komunikatów do potrzeb Klienta

  • Stosowania skutecznych technik zadawania pytań

  • Kreowania / wzbudzania potrzeb klientów

  • Sprzedaży w oparciu o analizę potrzeb Klienta

  • Odpowiedniego dobierania treści i formy komunikatów podczas składania droższej lub szerszej propozycji /oferty

  • Wywierania wpływu na Klienta

  • Przełamywania zastrzeżeń Klientów

  • Efektywnego komunikowania się z trudnym Klientem

  • Przekonującego mówienia

Możliwość pogłębienia, nabycia i utrwalenia wiedzy z zakresu:

  • Roli i odpowiedzialności jaka spoczywa na uczestnikach warsztatu w procesie kształtowania pozycji rynkowej firmy

  • Przejawów postawy proaktywnej w pracy

  • Korzyści dla Klientów jakie niesie ze sobą dodatkowa oferta

  • Zasad budowania dobrych relacji biznesowych

  • Powodów określonego zachowania Klientów

  • Zasad prowadzenia komunikacji sprzedażowej gwarantującej sukces sprzedażowy

  • Do-sprzedaży, jako metody zwiększania sprzedaży i osiągania satysfakcji Klienta

  • Socjotechnik, reguł wywierania wpływu w procesie sprzedaży

  • Mocnych stron uczestnika warsztatu i obszarów do rozwoju

 

Adresaci szkolenia:

Na szkolenie zapraszamy Pracowników działu obsługi Klienta; Sprzedawców; Recepcjonistów; Kelnerów i Barmanów; Serwisantów, dla pracowników przyjmujących zamówienie od Klienta który już zdecydował się na zakup produktu/usługi a których zadaniem jest namówienie klienta do zakupu droższej opcji lub równolegle innych produktów/usług.


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Wiem jakich efektów się ode mnie oczekuje i jestem zmotywowany do pracy
  • Czego ode mnie oczekują? – Klient i mój Przełożony

  • Strefy wpływu uczestników szkolenia w odniesieniu do oczekiwań stron

  • Korzyści z profesjonalnego podejścia do procesu sprzedaży

  1. Analiza moich mocnych stron

  • Osobowościowy test autoanalizy

  • ,,Przekonaj mnie’’ – gra sprzedażowa

  • Indywidualna informacja zwrotna

    • Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować

    • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

      3.  Zwiększam wolumen i wartość sprzedaży przez dostosowanie się do osobowości Klienta

  • Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy

  • Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?

    • Podczas spotkania bezpośredniego

    • Podczas rozmowy telefonicznej

  • Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:

    • Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu

    • Przekonywania

    • Argumentowania

    • Zapobiegania konfliktom

    • Motywowania do droższego zakupu

    • Składania dodatkowej oferty

    • Zamykania sprzedaży

  1. Wywieram wpływ sprzedażowy za pomocą własnej mowy ciała

  • Komunikacja niewerbalna w rozmowie z Klientem

  • Robienie profesjonalnego pierwszego wrażenia

  • Budowanie relacji

  • Wzmacnianie i akcentowanie wypowiedzi

  • Spójność sygnałów werbalnych i niewerbalnych

  1. Wiem jakie ma powody Klient żeby kupić drożej i więcej

  • Proszę powiedzieć…? – pytania pierwszym filarem do-sprzedaży

  • Lista pytań nakierowujących Klienta

  1. ,,To jest dokładnie to, czego oczekuję’’ – myśli Klient

  • Model: Cecha – Zaleta – Korzyść – Dowód

  • Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji

  • Propozycja dodatkowej / uzupełniającej oferty - ćwiczenie

  1. ,,To jest za drogie’’

  • Podłoże obiekcji Klientów

  • Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży

  • Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi

  • Scenki warsztatowe

  1. Trudny klient

  • Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?

  • Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem

  • Gry i manipulacje Klientów

  • Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym’’ Klientem

  1. Podsumowanie szkolenia

  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia

  • Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce

  • Zadanie wdrożeniowe

  • Ewaluacja szkolenia

 

Metody pracy:

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić: moderowane dyskusje; ćwiczenia pojedyncze i w grupach; studia przypadków; dzielenie się najlepszymi praktykami, scenki i grę szkoleniową.