Cel szkolenia:

Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem maksymalizowania zysków z jednej transakcji.


Korzyści szczegółowe dla uczestników szkolenia:

Możliwość zdobycia i doskonalenia umiejętności z zakresu:

  • Rozwoju komunikacyjno- sprzedażowego ukierunkowanego na wzrost sprzedaży i zysków z jednej transakcji
  • Budowania swoją postawą wizerunku profesjonalnej i godnej zaufania Firmy
  • Tworzenia profesjonalnego, pozytywnego pierwszego wrażenia
  • Praktycznego wykorzystywania technik ułatwiających komunikację z Klientem
  • Rozpoznawania preferencji komunikacyjnych Klientów
  • Efektywnego prowadzenia rozmowy sprzedażowej przez telefon i bezpośrednio
  • Aktywnego słuchania i dopasowywania swoich komunikatów do potrzeb Klienta
  • Stosowania skutecznych technik zadawania pytań
  • Kreowania / wzbudzania potrzeb klientów
  • Sprzedaży w oparciu o analizę potrzeb Klienta
  • Odpowiedniego dobierania treści i formy komunikatów podczas składania droższej lub szerszej propozycji /oferty
  • Wywierania wpływu na Klienta
  • Przełamywania zastrzeżeń Klientów
  • Efektywnego komunikowania się z trudnym Klientem
  • Przekonującego mówienia

Możliwość pogłębienia, nabycia i utrwalenia wiedzy z zakresu:

  • Roli i odpowiedzialności jaka spoczywa na uczestnikach warsztatu w procesie kształtowania pozycji rynkowej firmy
  • Przejawów postawy proaktywnej w pracy
  • Korzyści dla Klientów jakie niesie ze sobą dodatkowa oferta
  • Zasad budowania dobrych relacji biznesowych
  • Powodów określonego zachowania Klientów
  • Zasad prowadzenia komunikacji sprzedażowej gwarantującej sukces sprzedażowy
  • Do-sprzedaży, jako metody zwiększania sprzedaży i osiągania satysfakcji Klienta
  • Socjotechnik, reguł wywierania wpływu w procesie sprzedaży
  • Mocnych stron uczestnika warsztatu i obszarów do rozwoju


Szkolenie polecamy dla:

Na szkolenie zapraszamy Pracowników przyjmujących zamówienie od Klienta który już zdecydował się na zakup produktu/usługi a których zadaniem jest skłonienie klienta do zakupu droższej opcji lub równolegle innych produktów/usług.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:

  • moderowane dyskusje
  • ćwiczenia pojedyncze i w grupach
  • studia przypadków
  • dzielenie się najlepszymi praktykami
  • scenki i grę szkoleniową

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 

MODUŁ I. WIEM JAKICH EFEKTÓW SIĘ ODE MNIE OCZEKUJE I JESTEM ZMOTYWOWANY DO PRACY

  1. Czego ode mnie oczekują? - Klient i mój Przełożony
  2. Strefy wpływu uczestników szkolenia w odniesieniu do oczekiwań stron
  3. Korzyści z profesjonalnego podejścia do procesu sprzedaży

 

MODUŁ II. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON

  1. Osobowościowy test autoanalizy
  2. ,,Przekonaj mnie’’ - gra sprzedażowa
  3. Indywidualna informacja zwrotna
    • Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
    • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

 

MODUŁ III. ZWIĘKSZAM WOLUMEN I WARTOŚĆ SPRZEDAŻY PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO OSOBOWOŚCI KLIENTA

  1. Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy
  2. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?
    • Podczas spotkania bezpośredniego
    • Podczas rozmowy telefonicznej
  3. Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
    • Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
    • Przekonywania
    • Argumentowania
    • Zapobiegania konfliktom
    • Motywowania do droższego zakupu
    • Składania dodatkowej oferty
    • Zamykania sprzedaży

 

MODUŁ IV. WYWIERAM WPŁYW SPRZEDAŻOWY ZA POMOCĄ WŁASNEJ MOWY CIAŁA

  1. Komunikacja niewerbalna w rozmowie z Klientem
  2. Robienie profesjonalnego pierwszego wrażenia
  3. Budowanie relacji
  4. Wzmacnianie i akcentowanie wypowiedzi
  5. Spójność sygnałów werbalnych i niewerbalnych

 

MODUŁ V. WIEM JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY KUPIĆ DROŻEJ I WIĘCEJ

  1. Proszę powiedzieć…? - pytania pierwszym filarem do-sprzedaży
  2. Lista pytań nakierowujących Klienta

 

MODUŁ VI. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’ - MYŚLI KLIENT

  1. Model: Cecha - Zaleta - Korzyść - Dowód
  2. Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
  3. Propozycja dodatkowej / uzupełniającej oferty - ćwiczenie

 

MODUŁ VII. ,,TO JEST ZA DROGIE’’

  1. Podłoże obiekcji Klientów
  2. Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży
  3. Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi
  4. Scenki warsztatowe

 

MODUŁ VIII. TRUDNY KLIENT

  1. Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
  2. Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
  3. Gry i manipulacje Klientów
  4. Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym’’ Klientem

 

MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  2. Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
  3. Zadanie wdrożeniowe
  4. Ewaluacja szkolenia

 

Metody pracy:

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić: moderowane dyskusje; ćwiczenia pojedyncze i w grupach; studia przypadków; dzielenie się najlepszymi praktykami, scenki i grę szkoleniową.