Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji - szkolenie online i stacjonarne
Cel szkolenia:
Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem maksymalizowania zysków z jednej transakcji.
Szkolenie polecamy dla:
Na szkolenie zapraszamy Pracowników przyjmujących zamówienie od Klienta który już zdecydował się na zakup produktu/usługi a których zadaniem jest skłonienie klienta do zakupu droższej opcji lub równolegle innych produktów/usług.
Korzyści szczegółowe dla uczestników szkolenia:
Możliwość zdobycia i doskonalenia umiejętności z zakresu:
- Rozwoju komunikacyjno- sprzedażowego ukierunkowanego na wzrost sprzedaży i zysków z jednej transakcji
- Budowania swoją postawą wizerunku profesjonalnej i godnej zaufania Firmy
- Tworzenia profesjonalnego, pozytywnego pierwszego wrażenia
- Praktycznego wykorzystywania technik ułatwiających komunikację z Klientem
- Rozpoznawania preferencji komunikacyjnych Klientów
- Efektywnego prowadzenia rozmowy sprzedażowej przez telefon i bezpośrednio
- Aktywnego słuchania i dopasowywania swoich komunikatów do potrzeb Klienta
- Stosowania skutecznych technik zadawania pytań
- Kreowania / wzbudzania potrzeb klientów
- Sprzedaży w oparciu o analizę potrzeb Klienta
- Odpowiedniego dobierania treści i formy komunikatów podczas składania droższej lub szerszej propozycji /oferty
- Wywierania wpływu na Klienta
- Przełamywania zastrzeżeń Klientów
- Efektywnego komunikowania się z trudnym Klientem
- Przekonującego mówienia
Możliwość pogłębienia, nabycia i utrwalenia wiedzy z zakresu:
- Roli i odpowiedzialności jaka spoczywa na uczestnikach warsztatu w procesie kształtowania pozycji rynkowej firmy
- Przejawów postawy proaktywnej w pracy
- Korzyści dla Klientów jakie niesie ze sobą dodatkowa oferta
- Zasad budowania dobrych relacji biznesowych
- Powodów określonego zachowania Klientów
- Zasad prowadzenia komunikacji sprzedażowej gwarantującej sukces sprzedażowy
- Do-sprzedaży, jako metody zwiększania sprzedaży i osiągania satysfakcji Klienta
- Socjotechnik, reguł wywierania wpływu w procesie sprzedaży
- Mocnych stron uczestnika warsztatu i obszarów do rozwoju
Szkolenie w trybie online?
Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z maksymalizacji zysków z jednej transakcji w systemie nauki zdalnej.
► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.
Czas trwania szkolenia stacjonarnego:
Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).
Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.
Czas trwania szkolenia on-line:
Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.
Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.
Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.
Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.
Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN
Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:
- Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
- Doradzamy najlepsze rozwiązania
- Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
- Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
- Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
- Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
- Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
- Realizujemy bardzo dobre szkolenie
- Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
- Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
- Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Regulamin: Reklamacje ►
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Zapisz się! ►
Szkolenia on-line
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►