- uświadomienie kadrze koordynującej pracą pokojowych o konsekwencjach braku kompetentnego personelu sprzątającego.
- zbudowanie samoświadomości o tym, że inwestycja w człowieka jest głównym rozwiązaniem na wieczne niedobory kadrowe
- dostarczenie odpowiedniej jakości usług mających wpływ na promocję i rozwój firmy wśród licznej konkurencji.
Uczestnicy na szkoleniu:
- poznają ogólną problematykę rotacji personelu sprzątającego począwszy od zrozumienia samego zjawiska po przyczyny jego powstania;
- będą wiedzieli, jakie konsekwencje zarówno podmiotowe jak i wizerunkowe niesie za sobą wysoka rotacja pracownicza;
- zapoznają się z możliwościami uniknięcia wysokiej fluktuacji również poprzez kształtowanie treści pracy oraz budowanie kultury obiektowej;
- będą uświadomieni w znaczeniu posiadania kompetencji w zakresie umiejętności miękkich w zapobieganiu wysokiej rotacji w ujęciu praktycznym;
- zwrócą uwagę na te wartości w środowisku pracy, które dla osób koordynujących stanowią klucz do efektywnego zarządzania personelem obiektowym.