Celem szkolenia jest:

  • uświadomienie kadrze koordynującej pracą pokojowych o konsekwencjach braku kompetentnego personelu sprzątającego.
  • zbudowanie samoświadomości o tym, że inwestycja w człowieka jest głównym rozwiązaniem na wieczne niedobory kadrowe
  • dostarczenie odpowiedniej jakości usług mających wpływ na promocję i rozwój firmy wśród licznej konkurencji.

Uczestnicy na szkoleniu:

  • poznają ogólną problematykę rotacji personelu sprzątającego począwszy od zrozumienia samego zjawiska po przyczyny jego powstania;
  • będą wiedzieli, jakie konsekwencje zarówno podmiotowe jak i wizerunkowe niesie za sobą wysoka rotacja pracownicza;
  • zapoznają się z możliwościami uniknięcia wysokiej fluktuacji również poprzez kształtowanie treści pracy oraz budowanie kultury obiektowej;
  • będą uświadomieni w znaczeniu posiadania kompetencji w zakresie umiejętności miękkich w zapobieganiu wysokiej rotacji w ujęciu praktycznym;
  • zwrócą uwagę na te wartości w środowisku pracy, które dla osób koordynujących stanowią klucz do efektywnego zarządzania personelem obiektowym.
     

Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. PROBLEM ROTACJI PERSONELU I JEJ KONSEKWENCJE

  • Pojęcie rotacji i jej rodzaje
  • Przyczyny wysokiej rotacji
  • Wpływ rotacji na otoczenie pracownicze
  • Wpływ rotacji na wizerunek hotelu

MODUŁ II. ROTACJA MOŻLIWA DO UNIKNIĘCIA

  • Przeciwdziałanie wysokiej rotacji
  • Kształtowanie treści pracy
  • Budowanie kultury obiektowej w hotelu

MODUŁ III. KOMPETENCJE MIĘKKIE W ZAPOBIEGANIU WYSOKIEJ ROTACJI

  • Umiejętności miękkie czy twarde?
  • Podejście podmiotowe w budowaniu silnego zespołu
  • Ludzie są różni, ale przewidywalnie różni… (model DISC D3)
  • Patologia chodzenia na skróty i jej skutki

MODUŁ IV. WARTOŚCI W ŚRODOWISKU PRACY

  • Zaangażowanie i jego mierzalność
  • Docenienie pracownika
  • Motywacja a pieniądze
  • Wzmocnienie krytyką
     

Metody pracy, które zastosujemy podczas szolenia:

  • Praca w grupach
  • Mini wykłady z użyciem prezentacji w power-poincie 
  • Praca indywidualna
  • Opracowywanie rozwiązań
  • Warsztat