Celem szkolenia jest:

  • u┼Ťwiadomienie kadrze koordynuj─ůcej prac─ů pokojowych o konsekwencjach braku kompetentnego personelu sprz─ůtaj─ůcego.
  • zbudowanie samo┼Ťwiadomo┼Ťci o tym, ┼╝e inwestycja w cz┼éowieka jest g┼éównym rozwi─ůzaniem na wieczne niedobory kadrowe
  • dostarczenie odpowiedniej jako┼Ťci us┼éug maj─ůcych wp┼éyw na promocj─Ö i rozwój firmy w┼Ťród licznej konkurencji.

Uczestnicy na szkoleniu:

  • poznaj─ů ogóln─ů problematyk─Ö rotacji personelu sprz─ůtaj─ůcego pocz─ůwszy od zrozumienia samego zjawiska po przyczyny jego powstania;
  • b─Öd─ů wiedzieli, jakie konsekwencje zarówno podmiotowe jak i wizerunkowe niesie za sob─ů wysoka rotacja pracownicza;
  • zapoznaj─ů si─Ö z mo┼╝liwo┼Ťciami unikni─Öcia wysokiej fluktuacji równie┼╝ poprzez kszta┼étowanie tre┼Ťci pracy oraz budowanie kultury obiektowej;
  • b─Öd─ů u┼Ťwiadomieni w znaczeniu posiadania kompetencji w zakresie umiej─Ötno┼Ťci mi─Ökkich w zapobieganiu wysokiej rotacji w uj─Öciu praktycznym;
  • zwróc─ů uwag─Ö na te warto┼Ťci w ┼Ťrodowisku pracy, które dla osób koordynuj─ůcych stanowi─ů klucz do efektywnego zarz─ůdzania personelem obiektowym.
     

Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegó┼éowy harmonogram do ustalenia: 1 dzie┼ä (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkni─Ötego grupowego to ┼é─ůcznie 5-6 godzin w zale┼╝no┼Ťci od tematu szkolenia (z mo┼╝liwo┼Ťci─ů podzia┼éu na sesje). Finalna d┼éugo┼Ť─ç, ilo┼Ť─ç i cz─Östotliwo┼Ť─ç sesji zostan─ů dopasowane do Pa┼ästwa oczekiwa┼ä i mo┼╝liwo┼Ťci.

Terminy sesji uzgadniane s─ů indywidualnie i dopasowane do Pa┼ästwa potrzeb, mo┼╝liwo┼Ťci i oczekiwa┼ä.


Przyk┼éadowy harmonogram: 7 sesji trwaj─ůcych od 1 do 3 godzin, daj─ůcych ┼é─ůcznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to mo┼╝e by─ç równie┼╝ realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegó┼éy opiekuna szkolenia.


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Do┼é─ůcz do nas! B─ůd┼║ na bie┼╝─ůco! Znajd┼║ promocje! Odbieraj bezp┼éatne materia┼éy! Ôľ║

Zapisz si─Ö! Ôľ║

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o mo┼╝liwo┼Ťci realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zale┼╝no┼Ťci od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizacj─Ö szkolenia wy┼é─ůcznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji ka┼╝dego projektu mamy na uwadze efektywno┼Ť─ç prowadzonych przez nas warsztatów oraz Pa┼ästwa satysfakcj─Ö.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODUŁ I. PROBLEM ROTACJI PERSONELU I JEJ KONSEKWENCJE

  • Poj─Öcie rotacji i jej rodzaje
  • Przyczyny wysokiej rotacji
  • Wp┼éyw rotacji na otoczenie pracownicze
  • Wp┼éyw rotacji na wizerunek hotelu

MODU┼ü II. ROTACJA MO┼╗LIWA DO UNIKNI─śCIA

  • Przeciwdzia┼éanie wysokiej rotacji
  • Kszta┼étowanie tre┼Ťci pracy
  • Budowanie kultury obiektowej w hotelu

MODU┼ü III. KOMPETENCJE MI─śKKIE W ZAPOBIEGANIU WYSOKIEJ ROTACJI

  • Umiej─Ötno┼Ťci mi─Ökkie czy twarde?
  • Podej┼Ťcie podmiotowe w budowaniu silnego zespo┼éu
  • Ludzie s─ů ró┼╝ni, ale przewidywalnie ró┼╝ni… (model DISC D3)
  • Patologia chodzenia na skróty i jej skutki

MODUŁ IV. WARTOŚCI W ŚRODOWISKU PRACY

  • Zaanga┼╝owanie i jego mierzalno┼Ť─ç
  • Docenienie pracownika
  • Motywacja a pieni─ůdze
  • Wzmocnienie krytyk─ů
     

Metody pracy, które zastosujemy podczas szolenia:

  • Praca w grupach
  • Mini wyk┼éady z u┼╝yciem prezentacji w power-poincie 
  • Praca indywidualna
  • Opracowywanie rozwi─ůza┼ä
  • Warsztat