Celem szkolenia jest:

  • Poznanie specyfiki pracy agencji reklamowej

  • Zdobycie umiejętności briefowania

  • Poznanie sposobów ustalania KPI (kluczowych wskaźników efektywności), pozwalających na ocenę pracy agencji

  • Poznanie możliwych sposobów rozliczania się z agencją

  • Uniknięcie błędów podczas wyboru agencji reklamowej

 

 

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia ze współpracy z agencją reklamową w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►


Moduł 1. Wybór agencji:

  • Typy agencji i jakie zadania będą dla nich najbardziej odpowiednie.
  • W czym agencje mogą pomóc firmie?
  • Na co zwrócić uwagę przy wyborze?
  • Kryteria doboru agencji do potrzeb.
  • Czy lokalizacja agencji ma znaczenie?
  • Jak formułować cele do współpracy?
  • Sposoby komunikacji z agencjami?
  • Typowe błędy przy wyborze agencji i jak ich unikać.
  • Case studies – WYBÓR AGENCJI.

Moduł 2. Brief:

  • Czym jest brief kreatywny, do czego jest potrzebny agencjom?
  • Konstrukcja briefu.
  • Właściwe wypełnianie briefu.
  • Briefing – ćwiczenia.

Moduł 3. Współpraca z agencją:

  • Komunikacja z agencją – na co zwrócić uwagę.
  • Odpowiedni kontakt mailowy jako podstawowy sposób komunikacji.
  • Korygowanie błędów.
  • Umiejętne przekazywanie informacji zwrotnej.

Moduł 4. Rozliczanie:

  • Ustalanie celów.
  • Opracowanie KPI.
  • Ustalenie sposobu rozliczania – jakie sposoby są najbardziej korzystne do jakich typów działalności.
  • Ustalenie sposobów i częstotliwości raportowania.
  • Interaktywny warsztat
  • Case study
  • Ćwiczenia