DLA KOGO?

Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzeda┼╝.

 

G┼üÓWNY CEL SZKOLENIA

Wzmocnienie sta┼éej efektywno┼Ťci sprzeda┼╝owej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzgl─Ödnieniem umiej─Ötno┼Ťci radzenia sobie z sytuacj─ů w której kontaktuj─ů si─Ö zdalnie z klientami z którymi wcze┼Ťniej kontaktowali si─Ö bezpo┼Ťrednio.
Korzy┼Ťci szczegó┼éowe dla uczestników Warsztatu:

  • Dowiesz si─Ö jak wykorzysta─ç wiedz─Ö psychologiczn─ů  aby sprzedawa─ç  skutecznie on-line.
  • Dostaniesz wskazówki w jakiej formie i jak prowadzi─ç komunikacj─Ö sprzeda┼╝ow─ů z klientem na odleg┼éo┼Ť─ç.
  • Omówimy na konkretnych przyk┼éadach, jak mo┼╝emy post─ůpi─ç  je┼╝eli przed kontaktem domy┼Ťlamy si─Ö,  ┼╝e Klient jest niech─Ötny do rozmowy z nami. 
  • Poznamy szereg sposobów  reagowania  w przypadku gier debiutowych Klientów, czyli ,, k┼éód” które rzucaj─ů nam  pod nogi na pocz─ůtku spotkania w stylu: ,,Prosz─Ö przedstawi─ç ofert─Ö ale uprzedzam, ┼╝e w obecnej sytuacji nie jestem zainteresowany’’.
  • Stworzymy  list─Ö  rzeczywistych obiekcji i wypracujemy sposoby reakcji na nie.

 

W EFEKCIE SZKOLENIA OTRZYMASZ

  • Zestawienie z propozycjami reakcji na najcz─Östsze projekcje  Klientów
  • List─Ö skutecznych  reakcji na gry debiutowe Klientów
  • ┼Üci─ůg─Ö z przyk┼éadowymi  reakcjami na wybrane obiekcje Klientów
  • Informacj─Ö o sobie pod k─ůtem  mocnych stron sprzeda┼╝owych i obszarów do rozwoju
  • Analiz─Ö typów Klientów wraz ze wskazówkami  jakie narz─Ödzia komunikacji sprzeda┼╝owej  sprzyjaj─ů pozytywnej decyzji  a jakie nasze, cz─Östo nie┼Ťwiadome zachowania prowadz─ů wprost do odmowy ze strony Klienta


 


Cena szkolenia zamkni─Ötego on-line:

Średnio cena 1 godziny szkolenia grupowego on-line wynosi 290 PLN netto + 23% VAT

Finalna cena szkolenia uzale┼╝niona jest od ┼é─ůcznej liczby uzgodnionych godzin.

 


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODU┼ü I. DOSTA┼üEM INFORMACJE JAK B─śDZIEMY PRACOWA─ć I CZEGO B─śDZIE DOTYCZY─ć SZKOLENIE

  1. Cele i program szkolenia 
  2. Forma prowadzenia i zasady wspó┼épracy na szkoleniu
  3. Oczekiwania uczestników zwi─ůzane ze szkoleniem

 

MODU┼ü II. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO SPRZEDAWCY

  1. Osobowo┼Ťciowy test autoanalizy
  2. ,,Przekonaj mnie’’ - gra sprzeda┼╝owa
  3. Indywidualna informacja zwrotna
    • Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu mo┼╝e budowa─ç
    • Pi─Öty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wp┼éywu lub do dalszego rozwoju

 

MODU┼ü III. ZAPOBIEGAM ODMOWIE I UZYSKUJ─ś ZGOD─ś KLIENTA PRZEZ DOSTOSOWANIE SI─ś DO JEGO OSOBOWO┼ÜCI

  1. Narz─Ödziowa osobowo┼Ť─ç Klienta i Sprzedawcy
  2. Na co zwraca─ç uwag─Ö ┼╝eby rozpozna─ç osobowo┼Ť─ç Klienta? 
    • Podczas kontaktu zdalnego
  3. Narz─Ödzia wywierania wp┼éywu na Klientów o poszczególnych osobowo┼Ťciach w procesie: 
    • Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
    • Przekonywania
    • Argumentowania
    • Zapobiegania konfliktom
    • Zapobiegania odmowie
    • Reagowania na Konflikt
    • Motywowania do zakupu

 

MODU┼ü IV. JAK I W JAKIEJ FORMIE SKONTAKTOWA─ć SI─ś Z KLIENTEM NA ODLEG┼üO┼Ü─ć

  1. Narz─Ödzia kontaktu z klientem
  2. Kluczowe aspekty efektywnej komunikacji zdalnej
  3. Umawianie spotkań on-line

 

MODU┼ü V. ,,TEN SPRZEDAWCA B─śDZIE MNIE NAMAWIA┼ü DO ZAKUPU A JA TERAZ NIE MAM DO TEGO G┼üOWY’’

  1. Negatywne projekcje Klientów (niewypowiedziane opinie i przekonania Klientów tu┼╝ przed naszym kontaktem z Nimi) 
  2. Wyra┼╝enie intencji jako metoda niwelowania negatywnego wp┼éywu projekcji Klientów na temat: nas, jako┼Ťci naszej oferty czy firmy.
  3. Metody reakcji na rzeczywiste projekcje naszych Klientów.

 

MODU┼ü VI. ,,PROSZ─ś PRZEDSTAWI─ć INN─ä OFERT─ś, ALE UPRZEDZAM, ┼╗E W OBECNEJ SYTUACJI NIE B─śD─ś ZAINTERESOWANY’’

  1. Gra debiutowa Klienta - blokuj─ůca lub utrudniaj─ůca  efektywn─ů komunikacje sprzeda┼╝ow─ů wypowied┼║ Klienta na pocz─ůtku kontaktu.
  2. Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów.
  3. Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów. 

 

MODU┼ü VII. JAKIE MA POWODY KLIENT ┼╗EBY KUPI─ć

  1. Prosz─Ö powiedzie─ç…? - pytania pierwszym filarem sprzeda┼╝y
  2. Zasady uzyskiwania informacji i zapobiegania odmowie
  3. Analiza potrzeb i oczekiwa┼ä klienta - Lista pyta┼ä 

 

MODU┼ü VIII. ,,TO JEST DOK┼üADNIE TO, CZEGO OCZEKUJ─ś’’

  1. Zasady zapobiegania obiekcjom Klienta 
  2. Model: Cecha - Zaleta - Korzy┼Ť─ç - Dowód 
  3. Kody j─Özykowe -Tworzenie przekonuj─ůcej argumentacji 

 

MODU┼ü IX. ,,TO JEST ZA DROGIE’’

  1. Pod┼éo┼╝e obiekcji Klientów
  2. Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzeda┼╝y
  3. Lista rzeczywistych obiekcji i metody post─Öpowania z nimi  

 

MODU┼ü X. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Syntetyczne podsumowanie tre┼Ťci szkolenia
  2. Wskazówki dotycz─ůce implementacji nabytych umiej─Ötno┼Ťci w praktyce
  3. Ewaluacja szkolenia