Szkolenie online i stacjonarne ze sprzedaży zdalnej - dla kogo polecamy?

Szkolenie online z zakresu zdalnej sprzedaży skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż mimo braku bezpośredniego kontaktu z klientem. Jak prowadzić komunikację sprzedażową na odległość? Jak skutecznie sprzedawać zdalnie? Zapraszamy na nasze szkolenie online!

Główny cel szkolenia z zakresu efektywnej sprzedaży zdalnej

Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności radzenia sobie z sytuacją w której kontaktują się zdalnie z klientami z którymi wcześniej kontaktowali się bezpośrednio.

Korzyści szczegółowe dla uczestników Warsztatu online ze skutecznej sprzedaży zdalnej:

  • Dowiesz się jak wykorzystać wiedzę psychologiczną  aby sprzedawać  skutecznie on-line
  • Dostaniesz wskazówki w jakiej formie i jak prowadzić komunikację sprzedażową z klientem na odległość (zdalnie)
  • Omówimy na konkretnych przykładach, jak możemy postąpić  jeżeli przed kontaktem domyślamy się,  że Klient jest niechętny do rozmowy z nami
  • Poznamy szereg sposobów  reagowania  w przypadku gier debiutowych Klientów, czyli ,, kłód” które rzucają nam  pod nogi na początku spotkania w stylu: ,,Proszę przedstawić ofertę ale uprzedzam, że w obecnej sytuacji nie jestem zainteresowany’’
  • Stworzymy  listę  rzeczywistych obiekcji i wypracujemy sposoby reakcji na nie

W efekcie szkolenia dotyczącego sprzedaży zdalnej otrzymasz:

  • Zestawienie z propozycjami reakcji na najczęstsze projekcje  Klientów
  • Listę skutecznych  reakcji na gry debiutowe Klientów
  • Ściągę z przykładowymi  reakcjami na wybrane obiekcje Klientów
  • Informację o sobie pod kątem  mocnych stron sprzedażowych i obszarów do rozwoju
  • Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami  jakie narzędzia komunikacji sprzedażowej  sprzyjają pozytywnej decyzji  a jakie nasze, często nieświadome zachowania prowadzą wprost do odmowy ze strony Klienta

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia ze sprzedaży zdalnej w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


 


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Program szkolenia online i stacjonarnego - jak sprzedawać zdalnie?

 

MODUŁ I. DOSTAŁEM INFORMACJE JAK BĘDZIEMY PRACOWAĆ I CZEGO BĘDZIE DOTYCZYĆ SZKOLENIE ONLINE ZE SPRZEDAŻY ZDALNEJ

  1. Cele i program szkolenia online dotyczącego efektywnej sprzedaży zdalnej
  2. Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu online
  3. Oczekiwania uczestników związane ze szkoleniem ze sprzedaży zdalnej

 

MODUŁ II. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO SPRZEDAWCY

  1. Osobowościowy test autoanalizy
  2. ,,Przekonaj mnie’’ - gra sprzedażowa
  3. Indywidualna informacja zwrotna
    • Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
    • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

 

MODUŁ III. ZAPOBIEGAM ODMOWIE I UZYSKUJĘ ZGODĘ KLIENTA PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI

  1. Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy
  2. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta? 
    • Podczas kontaktu zdalnego
  3. Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie: 
    • Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
    • Przekonywania
    • Argumentowania
    • Zapobiegania konfliktom
    • Zapobiegania odmowie
    • Reagowania na Konflikt
    • Motywowania do zakupu

 

MODUŁ IV. JAK I W JAKIEJ FORMIE SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z KLIENTEM NA ODLEGŁOŚĆ

  1. Narzędzia kontaktu zdalnego z klientem
  2. Kluczowe aspekty efektywnej komunikacji zdalnej z klientem w kontekście efektywnej sprzedaży zdalnej
  3. Umawianie spotkań on-line

 

MODUŁ V. ,,TEN SPRZEDAWCA BĘDZIE MNIE NAMAWIAŁ DO ZAKUPU A JA TERAZ NIE MAM DO TEGO GŁOWY’’

  1. Negatywne projekcje Klientów (niewypowiedziane opinie i przekonania Klientów tuż przed naszym kontaktem z Nimi) 
  2. Wyrażenie intencji jako metoda niwelowania negatywnego wpływu projekcji Klientów na temat: nas, jakości naszej oferty czy firmy.
  3. Metody reakcji na rzeczywiste projekcje naszych Klientów.

 

MODUŁ VI. ,,PROSZĘ PRZEDSTAWIĆ INNĄ OFERTĘ, ALE UPRZEDZAM, ŻE W OBECNEJ SYTUACJI NIE BĘDĘ ZAINTERESOWANY’’

  1. Gra debiutowa Klienta - blokująca lub utrudniająca  efektywną komunikacje sprzedażową wypowiedź Klienta na początku kontaktu.
  2. Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów.
  3. Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów. 

 

MODUŁ VII. JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY KUPIĆ

  1. Proszę powiedzieć…? - pytania pierwszym filarem sprzedaży
  2. Zasady uzyskiwania informacji i zapobiegania odmowie
  3. Analiza potrzeb i oczekiwań klienta - Lista pytań 

 

MODUŁ VIII. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’

  1. Zasady zapobiegania obiekcjom Klienta 
  2. Model: Cecha - Zaleta - Korzyść - Dowód 
  3. Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji 

 

MODUŁ IX. ,,TO JEST ZA DROGIE’’

  1. Podłoże obiekcji Klientów
  2. Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży
  3. Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi  

 

MODUŁ X. PODSUMOWANIE SZKOLENIA ONLINE Z ZAKRESU EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY ZDALNEJ

  1. Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia online ze zdalnej sprzedaży
  2. Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
  3. Ewaluacja szkolenia

Metody pracy:

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:

  • Moderowane dyskusje
  • Ćwiczenia pojedyncze i w grupach
  • Studia przypadków
  • Dzielenie się najlepszymi praktykami
  • Scenki 
  • Grę szkoleniową