Umiej─Ötno┼Ťci

Uczestnicy:

  • Prze─çwicz─ů odkrywanie swoich motywatorów
  • Do┼Ťwiadcz─ů swoich destruktorów i sposobów ich eliminowania
  • Zanalizuj─ů swoje sposoby automotywowania
  • Prze─çwicz─ů zasady automotywowania w praktyce

 

Postawy

Uczestnicy:

  • Przekonaj─ů si─Ö o znaczeniu automotywacji we w┼éasnym ┼╝yciu
  • Uzmys┼éowi─ů sobie znaczenia s┼éów w destrukcyjnym i konstruktywnym podej┼Ťciu do ┼╝ycia
  • Przekonaj─ů si─Ö do wa┼╝no┼Ťci pracy nad automotywacj─ů
  • Wzmocnienie poczucia w┼éasnej samo┼Ťwiadomo┼Ťci i motywacji do dzia┼éania
  • Odkrycie swoich atutów i ich zastosowania w praktyce
  • Umiej─Ötno┼Ť─ç pracy z automotywacj─ů z innymi osobami
  • Rozwini─Öcie umiej─Ötno┼Ťci analizy mocnych i s┼éabych stron osób
  • Metoda odkrywania swojej automotywacji

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. PSYCHOLOGIA AUTOMOTYWACJI

  1. Teorie motywacji w aspekcie automotywacji
  2. Rodzaje motywacji i demotywacji
  3. Okre┼Ťlenie osobistych motywatorów i demotywatorów
  4. ┼╣ród┼éa indywidulanych motywacji
  5. czynniki motywuj─ůce i demotywuj─ůce

 

MODUŁ II. BUDOWANIE POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI

  1. Znaczenie rozwoju inteligencji emocjonalnej w automotywacji
  2. Empatia - ┼║ród┼éo budowania relacji
  3. Analiza potencjału rozwojowego
  4. Co do robimy rewelacyjnie - moje mistrzostwo

 

MODU┼ü III. AUTOMOTYWACJA W PRAKTYCE

  1. Automotywacja a efektywno┼Ť─ç w┼éasnych dzia┼éa┼ä
  2. Autodiagnoza stylu wyja┼Ťniania sukcesów i pora┼╝ek w procesie automotywacji
  3. System poznawcze i ich rola w automotywacji
  4. Kierowanie własnymi emocjami w procesie automotywacji.

 

MODU┼ü IV. KOMPETENCJE J─śZYKOWE WE WZMACNIANIU AUTOMOTYWACJI

  1. Budowanie konstruktywnych przekonań
  2. Praca nad swoim monologiem wewn─Ötrznym
  3. Sformu┼éowania wzmacniaj─ůce i os┼éabiaj─ůce
  4. Formu┼éowanie celów i ich optymalizowanie [SMART]
  5. Proaktywne i aktywne podej┼Ťcie do realizacji celów
  6. Rozwój kreatywno┼Ťci i elastyczno┼Ťci w my┼Ťleniu i dzia┼éaniu

 

MODUŁ V. AUTOMOTYWACJA W PRAKTYCZNYM ZASTOSOWANIU

  1. Podtrzymywanie wysokiej samooceny i sposoby budowania pewno┼Ťci siebie
  2. Technika wzmacniania swojej automotywacji
  3. Moje zasilenia, czyli gdzie szuka─ç swojej mocy
  4. Profilaktyka radzenia sobie z emocjami.
  5. Podtrzymywanie i stymulacja własnej automotywacji.
  6. Plan mojego działania

Szkolenie prowadzone b─Ödzie z wykorzystaniem teorii do┼Ťwiadczalnego uczenia si─Ö osób doros┼éych Dawida A. Kolba. Koncepcja Kolba pozwala zaanga┼╝owa─ç w istotny sposób uczestników w ca┼éy proces zdobywania wiedzy i ─çwiczenie umiej─Ötno┼Ťci. Dzi─Öki temu szkolenie b─Ödzie prowadzone metodami aktywuj─ůcymi oraz uwzgl─Ödniaj─ůce osobiste preferencje nauki osób szkol─ůcych si─Ö. Podczas szkolenia zostan─ů u┼╝yte takie metody szkoleniowe jak: prezentacja trenerska, mini-wyk┼éad, ─çwiczenia indywidulane, ─çwiczenia komunikacyjne, ─çwiczenia w grupach zadaniowych, prezentacja wyników pracy przez uczestników analiza tekstu i analiza przypadku (case study).