Oferta warsztatów dla właścicieli i menedżerów centrów stomatologicznych
- czyli, jak wyjść na prostą w trudnych czasach kryzysu
Aktualizacja: 27.07.2020
Oferta zamkniętych warsztatów dla właścicieli i menedżerów centrów stomatologicznych
Tytuł: „Jak zarządzać gabinetem stomatologicznym w dobie koronawirusa”
Cel szkolenia: Zdobycie praktycznej wiedzy na temat rozwiązań z zakresu efektywnego zarządzania gabinetem stomatologicznym prowadzących do optymalizacji działalności bieżącej i strategicznej oraz omówienie możliwości ich implementacji w obliczu sytuacji kryzysowych związanych z pandemią koronawirusa. Podniesienie i przeprofilowanie kompetencji zarządczych w nowej sytuacji, w jakiej znalazły się centra dentystyczne.
Czas szkolenia: 3 h, od godz. 17.00 do 20.00
Proponowane terminy szkolenia: 7 sierpnia lub inne dni do uzgodnienia
Organizacja szkolenia: Szkolenie on-line lub w uzgodnionej lokalizacji na terenie Krakowa
Cena: 190 zł brutto/osoba
Osoba prowadząca szkolenie: Dr Maciej Rogala
Program szkolenia:
- Jak zarządzać wyzwaniami stojącymi przed gabinetami stomatologicznymi w dobie koronawirusa – przegląd interwencji dopasowanych do zaistniałych sytuacji (zarządzanie antykryzysowe i zarządzanie zmianą)
- Jak zmieniło się otoczenie i trendy i zdeterminowało to zmianę w podejściu do klienta czyli co musimy wiedzieć, żeby przyciągnąć klienta i zatrzymać go na dłużej
- Kontrola strategiczna w gabinecie stomatologicznym – czym jest, jak ją wdrażać i jakie płyną z tego korzyści
- Przedefiniowanie funkcji menedżerskich w czasach kryzysu – jak rozmawiać z zespołem i jak motywować współpracowników w dobie koronawirusa
- Nowe strategie na nowe czasy – dawne plany i sposoby działania uległy zmianie czyli jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości i stworzyć innowacyjne rozwiązania dostosowane do ograniczeń wynikających z pandemii
Korzyści ze szkolenia:
- Zdobycie lub pogłębienie analitycznej wiedzy w zakresie czynników wewnątrz i na zewnątrz centrum medycznego, które mogą sprzyjać rozwojowi, jak i go osłabiać.
- Pokazanie dlaczego tak ważna jest kontrola strategiczna na każdym etapie wprowadzania nowej usługi czy planu rozwojowego.
- Stworzenie wspólnych rozwiązań komunikacyjnych, jakie może zastosować cała grupa w odniesieniu do populacji miasta Krakowa – potencjalnych pacjentów.
- Nabycie nowego podejścia do funkcji właścicielskiej i menedżerskiej w dobie koronawirusa
- Pokazanie jak można wdrożyć nowy paradygmat myślenia i działania strategicznego w sytuacji kryzysu wywołanego pandemią, które z jednej strony będzie prowadzić do optymalizacji kosztowej a z drugiej do wzrostu przychodów.
Aktualizacja: 30.06.2020
Plan pierwszego szkolenia - dla wszystkich, do 3 godzin, zarysowujący plan działań i dążeń do polepszenia kondycji ekonomicznej gabinetów stomatologicznych:
- Analiza przyczynowo-skutkowa najważniejszych wyzwań i dobranie do nich maksymalnie zoptymalizowanych środków zaradczych w oparciu o zasady i dobre praktyki w zakresie zarządzania zmianą, zarządzania antykryzysowego i zarządzania ryzykiem
- Dlaczego ważna jest kontrola strategiczna na każdym etapie działalności
- Analiza otoczenia i trendów - zmiana podejścia do klienta
- Przedefiniowanie funkcji menedżerskich w czasach kryzysu
- Nowe strategie na nowe czasy
Korzyści z pierwszego szkolenia:
- Zdobycie lub pogłębienie analitycznej wiedzy w zakresie czynników wewnątrz i na zewnątrz centrum medycznego, które mogą sprzyjać rozwojowi, jak i go osłabiać.
- Pokazanie dlaczego tak ważna jest kontrola strategiczna na każdym etapie wprowadzania nowej usługi czy planu rozwojowego.
- Wspólna dyskusja nad rozwiązaniami komunikacyjnymi, jakie może zastosować cała grupa w odniesieniu do populacji miasta Krakowa - potencjalnych pacjentów.
- Pokazanie nowego paradygmatu myślenia i działania strategicznego w sytuacji kryzysu wywołanego pandemią, które z jednej strony będzie prowadzić do optymalizacji kosztowej a z drugiej do wzrostu przychodów
Dlaczego AVENHANSEN:
- Pokazujemy jak analizować sytuacje kryzysowe i wyciągać z nich wnioski
- Pomagamy we wdrażaniu technik zarządzania antykryzysowego
- Rozumiemy procesy związane z działalnością bieżącą i strategiczną organizacji
- Znamy specyfikę rynku usług stomatologicznych i na bieżąco identyfikujemy zmiany rządzące zjawiskami i trendami w otoczeniu konkurencyjnym i systemowym
- Wiemy, co warto i należy zrobić aby utrzymać dotychczasową pozycję placówki stomatologicznej lub skutecznie ją rozwinąć
- Pomagamy rosnąć jednostkom leczniczym pomimo silnej konkurencji w sektorze stomatologii
W jakim zakresie jesteśmy w stanie Państwa wesprzeć, wzmocnić i rozwinąć:
- Czas pandemii koronawirusa spowodował niespotykane dotąd zawirowania i zagrożenia dla całej branży medycznej, w tym centrów stomatologicznych. W sytuacji poważnego ryzyka biznesowego, w jakim znalazły się gabinety dentystyczne, niezbędne jest zarządzanie antykryzysowe, wzmożony controlling bieżący i strategiczny oraz opracowanie nowych rozwiązań rozwojowych
- Dotychczasowe plany uległy przedawnieniu, dotychczasowe sposoby myślenia i działania muszą ulec zmianie. Stąd zarządzanie zmianą w sytuacji nadal trwającej pandemii jest obecnie jednym z najgorętszych tematów w całym sektorze ochrony zdrowia
- W obliczu tej sytuacji jedną ze strategii może być racjonalizacja kosztów ale z drugiej wymusza ona nowe podejście i idące za tym działania, w jaki sposób zwiększyć przychody oraz przyciągnąć do siebie klienta. Na te problemy możemy znaleźć odpowiedzi razem
Co proponujemy i jak działamy:
- Zamknięte warsztaty dla właścicieli i menadżerów gabinetów stomatologicznych, które mogą być dobrą okazję do tego, aby wspólnie poddać analizie najważniejsze wyzwania i dobrać do nich maksymalnie zoptymalizowane środki zaradcze
- Proponowany obszar warsztatów to:
- rola kontroli strategicznej
- zarządzanie zmianą
- zarządzenie ryzykiem
- analiza otoczenia i trendów
- przedefiniowanie w podejściu do pacjenta oraz rozwiązań strategicznych, a także do funkcji menedżerskich w czasach kryzysu
Etapy działania w celu zwiększenia efektywności ekonomicznej gabinetów stomatologicznych:
- Spotkanie 26.06.2020 o godzinie 20:00 w celu zaprezentowania firmy AVENHANSEN i możliwości, jakie oferujemy w celu polepszenia sytuacji gabinetów stomatologicznych
Obecność:
Maciej Firlit - Prezes Zarządu AVENHANSEN Sp. z o.o.
Dr Maciej Rogala - Trener AVENHANSEN
Czas prezentacji: ok. 20 minut
- Wstępne szkolenie dla wszystkich właścicieli gabinetów stomatologicznych, zainteresowanych polepszeniem swojej sytuacji ekonomicznej, dające obraz sytuacji i możliwości w konkretnych obszarach. Nakreślenie problemów i możliwości ich rozwiązania, mając wiedzę na temat funkcjonowania branży dentystycznej, jako całości.
Czas szkolenia: 2,5-3 godziny, koszt: 190 zł od osoby
- Szkolenia indywidualne dla właścicieli / menadżerów / personelu gabinetów stomatologicznych, uwzględniające indywidualne potrzeby każdego z nich. Podczas szkolenia rozwiązanie nurtujących problemów, konkretne propozycje i przykłady rozwiązywania każdego z nich. Ćwiczenia i praktyczne rozwiązania.
Szkolenia poprzedzone badaniem potrzeb każdego z gabinetów i określeniem indywidualnego zakresu działań.
Czas praktycznego szkolenia: indywidualnie ustalony i dostosowany do potrzeb - minimum 2 dni. Cena szkolenia określona indywidualnie, w zależności od zakresu działań, wielkości grupy i czasu szkolenia. Orientacyjny koszt to 750 zł od osoby za 1 dzień szkoleniowy (minimalna cena za 1 dzień szkoleniowy = 2.500,00).
Nasz ekspert:
Dr Maciej Rogala - praktyk i ekspert rynku medycznego
Wyznaje zasadę, że każdą placówkę stomatologiczną można wyróżnić na rynku w oparciu o jakąś unikalną cechę - w trakcie szkoleń i projektów doradczych pomaga znaleźć tę wartość, odpowiednio ją wyeksponować i sprzedać na rynku usług zdrowotnych.
Od wielu lat prowadzi specjalistyczne szkolenia i warsztaty połączone z doradztwem biznesowym dla lekarzy i lekarzy-dentystów - właścicieli, kadry kierowniczej i pracowników podmiotów leczniczych o profilu stomatologicznym.
Posiada wieloletnie doświadczenie menedżerskie i doradcze zdobyte na rynku usług medycznych w jednostkach podstawowej oraz specjalistycznej - ambulatoryjnej i szpitalnej - opieki zdrowotnej oraz w wielu polskich i międzynarodowych projektach szkoleniowych, badawczych i biznesowych.
Na co dzień pracuje w Zakładzie Polityki Zdrowotnej i Zarządzania Instytutu Zdrowia Publicznego, Wydziału Nauk o Zdrowiu, Uniwersytetu Jagiellońskiego-Collegium Medicum w Krakowie. Pełni funkcję wykładowcy Naczelnej Izby Lekarskiej w Warszawie.
Współpracuje w ramach wspólnych projektów naukowych i badań klinicznych z I Kliniką Kardiologii i Elektrokardiologii Interwencyjnej oraz Nadciśnienia Tętniczego Wydziału Lekarskiego UJ CM oraz Kliniką Gastroenterologii i Hepatologii Wydziału Lekarskiego UJ CM działających na bazie Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.
Prowadzi zajęcia na studia podyplomowych oraz studiach MBA w zakresie zarządzania ochrony zdrowia zarówno na uczelniach krakowskich, jak i warszawskich.
Zapraszamy do kontaktu - pomagamy w problemach - dla nas to wyzwania / zadania do rozwiązania:
Beata Dyjak
Manager ds. Organizacji Szkoleń