Celem szkolenia jest praktyczne ─çwiczenie umiej─Ötno┼Ťci prowadzenia wyst─ůpie┼ä publicznych i prezentacji. Podczas szkolenia b─Öd─ů poruszane zagadnienia zwi─ůzane z budowaniem wizerunku, komunikacj─ů z audytorium, technikami prowadzenia prezentacji, konstruowaniem prezentacji, kontaktem z odbiorcami. Cz─Ö┼Ť─ç szkolenia b─Ödzie te┼╝ po┼Ťwi─Öcona praktycznemu tworzeniu prezentacji i pracy z kamer─ů, by ka┼╝dy uczestnik otrzyma┼é informacj─Ö zwrotn─ů o swoich mocnych i s┼éabych stronach podczas prowadzenia prezentacji.

Po szkoleniu uczestnicy b─Öd─ů w stanie:

  • Przygotowa─ç profesjonalna prezentacj─Ö, zgodnie z zasadami.
  • Dopasowa─ç przebieg swojego wyst─ůpienia do potrzeb audytorium.
  • Skutecznie komunikowa─ç si─Ö (werbalnie i niewerbalnie).
  • Umiej─Ötnie kontrolowa─ç przebieg prezentacji i panowa─ç nad grup─ů.
  • Zbudowa─ç profesjonalny wizerunek swojej osoby i odpowiednie relacje z uczestnikami.
  • Przekona─ç innych do w┼éasnego zdania i skutecznie argumentowa─ç.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Budowanie wizerunku – wygl─ůd jako czynnik sukcesu.


Moduł II
Podstawy komunikowania si─Ö.

  • Mówienie i s┼éuchanie.
  • Dlaczego ludzie s┼éuchaj─ů?
  • Problematyka stylów komunikowania si─Ö.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna.
  • Jak si─Ö porozumiewamy?
    • Intonacja.
    • Dykcja.
  • „Mowa cia┼éa” jako narz─Ödzie kszta┼étowania skutecznego przekazu.


Moduł III
Skuteczne prezentacje.

  • Techniki prowadzenia prezentacji
  • Scenariusze prezentacji:
    • Rozprawka.
    • „Od ogó┼éu do szczegó┼éu”.
    • „Co powinni wiedzie─ç s┼éuchacze”.
    • Model 4xP.
  • Praca z otoczeniem:
    • Flipchart.
    • Rzutnik multimedialny.
    • Inne pomoce.
  • Nawi─ůzanie i budowa relacji ze s┼éuchaczami.
  • Kreowanie i wzmacnianie w┼éasnego wizerunku profesjonalisty.
  • Kontrolowanie i ┼Ťwiadome wykorzystanie komunikacji pozawerbalnej.
  • Monitorowanie grupy.
  • Radzenie sobie z trem─ů i sytuacj─ů stresuj─ůc─ů.


Moduł IV
Sztuka kontaktu z odbiorc─ů.

  • Podstawowe zasady odpowiadania na pytania.
  • Widownia a mówca.
  • Przygotowanie do pyta┼ä i odpowiedzi.


Moduł V
Jak radzi─ç sobie z pytaniami?

  • Trudne pytania i pytaj─ůcy.
  • Kiedy trzeba komu┼Ť przerwa─ç?
  • Jak reagowa─ç na wrogo┼Ť─ç?


Moduł VI
Prezentacje w praktyce – ─çwiczenia doskonal─ůce umiej─Ötno┼Ťci wyst─ůpie┼ä publicznych.


 

Opinie uczestników na temat szkolenia:

 

„Bardzo mi┼éa Pani prowadz─ůca, z do┼Ťwiadczeniem, umiej─ůca bardzo dobrze i sprawnie przeprowadzi─ç szkolenie.”

 

„Fachowiec, który potrafi w niekonwencjonalny sposób zapozna─ç z tematem.”

 

„Bardzo dobrze przeprowadzone szkolenie, bardzo dobra organizacja.”

 

„Bardzo ciekawe szkolenie, wiele realnych przyk┼éadów „z ┼╝ycia” i podpowiedzi, jak sobie w nich radzi─ç.”

 

"Tematyka idealna, przedstawiona w sposób ┼éatwy i przyjemny dla uczestnika, wysoki poziom wiedzy trenera."

 

"To szkolenie otworzy┼éo mi oczy na wiele rzeczy, które powinnam uwzgl─Ödni─ç przy prezentowaniu. ┼Üwietny warsztat, polecam je ka┼╝demu. Trener cudownie prowadzi grup─Ö."

 

"Szkolenie przeprowadzone przez Pani─ů Aleksandr─Ö odby┼éo si─Ö w sposób bardzo profesjonalny, ciekawy i konkretny. Polecam wszystkim, zainwestujcie w siebie bior─ůc udzia┼é w szkoleniach AVENHANSEN!"

 

"Interesuj─ůcy i ciekawy sposób prezentacji tematu. Mnóstwo wci─ůgaj─ůcych ─çwicze┼ä praktycznych i wyst─ůpie┼ä."

 

"Szkolenie w wyj─ůtkowo przyjaznej atmosferze. Bardzo dobre zrozumienie pomi─Ödzy uczestnikami a trenerem. Polecam:)"

 

"Bardzo dobrze przeprowadzone szkolenie, optymalne po┼é─ůczenie praktyki z teori─ů."

 

"┼Üwietne szkolenie, do┼Ťwiadczony trener, super atmosfera!"

 

"Trenerka szkolenia bardzo kompetentna, odpowiada┼éa na wszystkie pytania, aktywizacja uczestników (wspólne dyskusje, praca zespo┼éowa). Bez minusów!!!"

W┼Ťród technik aktywizuj─ůcych uczestników pojawi─ů si─Ö m.in.

  • dyskusje,
  • studium przypadku,
  • ─çwiczenia indywidualne i grupowe,
  • kwestionariusze i testy zachowa┼ä,
  • praca z kamer─ů video,
  • odgrywanie scenek/ról,
  • gry symulacyjne,
  • burze mózgów.