Celem szkolenia jest praktyczne ćwiczenie umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych i prezentacji. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z budowaniem wizerunku, komunikacją z audytorium, technikami prowadzenia prezentacji, konstruowaniem prezentacji, kontaktem z odbiorcami. Część szkolenia będzie też poświęcona praktycznemu tworzeniu prezentacji i pracy z kamerą, by każdy uczestnik otrzymał informację zwrotną o swoich mocnych i słabych stronach podczas prowadzenia prezentacji.

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Przygotować profesjonalna prezentację, zgodnie z zasadami
  • Dopasować przebieg swojego wystąpienia do potrzeb audytorium
  • Skutecznie komunikować się (werbalnie i niewerbalnie)
  • Umiejętnie kontrolować przebieg prezentacji i panować nad grupą
  • Zbudować profesjonalny wizerunek swojej osoby i odpowiednie relacje z uczestnikami
  • Przekonać innych do własnego zdania i skutecznie argumentować

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Budowanie wizerunku – wygląd jako czynnik sukcesu

2. Podstawy komunikowania się

  • Mówienie i słuchanie
  • Dlaczego ludzie słuchają?
  • Problematyka stylów komunikowania się
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Jak się porozumiewamy?
    • Intonacja
    • Dykcja
  • „Mowa ciała” jako narzędzie kształtowania skutecznego przekazu

3. Skuteczne prezentacje:

  • Techniki prowadzenia prezentacji
  • Scenariusze prezentacji
    • Rozprawka
    • „Od ogółu do szczegółu”
    • „Co powinni wiedzieć słuchacze”
    • Model 4xP
  • Praca z otoczeniem
    • Flipchart
    • Rzutnik multimedialny
    • Inne pomoce
  • Nawiązanie i budowa relacji ze słuchaczami
  • Kreowanie i wzmacnianie własnego wizerunku profesjonalisty
  • Kontrolowanie i świadome wykorzystanie komunikacji pozawerbalnej
  • Monitorowanie grupy
  • Radzenie sobie z tremą i sytuacją stresującą

4. Sztuka kontaktu z odbiorcą

  • Podstawowe zasady odpowiadania na pytania
  • Widownia a mówca
  • Przygotowanie do pytań i odpowiedzi

5. Jak radzić sobie z pytaniami?

  • Trudne pytania i pytający
  • Kiedy trzeba komuś przerwać?
  • Jak reagować na wrogość?

6. Prezentacje w praktyce – ćwiczenia doskonalące umiejętności wystąpień publicznych


 

Opinie uczestników na temat szkolenia:

 

„Bardzo miła Pani prowadząca, z doświadczeniem, umiejąca bardzo dobrze i sprawnie przeprowadzić szkolenie.”

 

„Fachowiec, który potrafi w niekonwencjonalny sposób zapoznać z tematem.”

 

„Bardzo dobrze przeprowadzone szkolenie, bardzo dobra organizacja.”

 

„Bardzo ciekawe szkolenie, wiele realnych przykładów „z życia” i podpowiedzi, jak sobie w nich radzić.”

 

"Tematyka idealna, przedstawiona w sposób łatwy i przyjemny dla uczestnika, wysoki poziom wiedzy trenera."

 

"To szkolenie otworzyło mi oczy na wiele rzeczy, które powinnam uwzględnić przy prezentowaniu. Świetny warsztat, polecam je każdemu. Trener cudownie prowadzi grupę."

 

"Szkolenie przeprowadzone przez Panią Aleksandrę odbyło się w sposób bardzo profesjonalny, ciekawy i konkretny. Polecam wszystkim, zainwestujcie w siebie biorąc udział w szkoleniach AVENHANSEN!"

 

"Interesujący i ciekawy sposób prezentacji tematu. Mnóstwo wciągających ćwiczeń praktycznych i wystąpień."

 

"Szkolenie w wyjątkowo przyjaznej atmosferze. Bardzo dobre zrozumienie pomiędzy uczestnikami a trenerem. Polecam:)"

 

"Bardzo dobrze przeprowadzone szkolenie, optymalne połączenie praktyki z teorią."

 

"Świetne szkolenie, doświadczony trener, super atmosfera!"

 

"Trenerka szkolenia bardzo kompetentna, odpowiadała na wszystkie pytania, aktywizacja uczestników (wspólne dyskusje, praca zespołowa). Bez minusów!!!"

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • praca z kamerą video
  • odgrywanie scenek/ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów