Szkolenie zamkni─Öte - Zwi─Ökszenie promocji us┼éug hotelowych na portalach spo┼éeczno┼Ťciowych z elementami trade marketingu. Jak lepiej wypromowa─ç sw├│j hotel?Celem szkolenia jest rozwini─Öcie wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w promocji us┼éug hotelowych z dopasowaniem do grupy odbiorców, ich potrzeb i zachowa┼ä oraz wykorzystanie narz─Ödzi trade marketingowych stosowanych  w kanale on-line.
 

Uczestnicy na szkoleniu:

  • poznaj─ů narz─Ödzia i mechanizmy promocyjne dla kana┼éu on-line i zastosuj─ů je w praktyce
  • zaplanuj─ů akcje promocyjne dostosowane do potrzeb grupy docelowej
  • zrozumiej─ů kluczowe narz─Ödzia, strategie i praktyki, które prowadz─ů do wzrostu widoczno┼Ťci i zaanga┼╝owania online
     

Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegó┼éowy harmonogram do ustalenia: 1 dzie┼ä (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkni─Ötego grupowego to ┼é─ůcznie 5-6 godzin w zale┼╝no┼Ťci od tematu szkolenia (z mo┼╝liwo┼Ťci─ů podzia┼éu na sesje). Finalna d┼éugo┼Ť─ç, ilo┼Ť─ç i cz─Östotliwo┼Ť─ç sesji zostan─ů dopasowane do Pa┼ästwa oczekiwa┼ä i mo┼╝liwo┼Ťci.

Terminy sesji uzgadniane s─ů indywidualnie i dopasowane do Pa┼ästwa potrzeb, mo┼╝liwo┼Ťci i oczekiwa┼ä.


Przyk┼éadowy harmonogram: 7 sesji trwaj─ůcych od 1 do 3 godzin, daj─ůcych ┼é─ůcznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to mo┼╝e by─ç równie┼╝ realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegó┼éy opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Do┼é─ůcz do nas! B─ůd┼║ na bie┼╝─ůco! Znajd┼║ promocje! Odbieraj bezp┼éatne materia┼éy! Ôľ║

Zapisz si─Ö! Ôľ║

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o mo┼╝liwo┼Ťci realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zale┼╝no┼Ťci od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizacj─Ö szkolenia wy┼é─ůcznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji ka┼╝dego projektu mamy na uwadze efektywno┼Ť─ç prowadzonych przez nas warsztatów oraz Pa┼ästwa satysfakcj─Ö.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODU┼ü I. WPROWADZENIE DO MEDIÓW SPO┼üECZNO┼ÜCIOWYCH W BRAN┼╗Y HOTELARSKIEJ

  • Omówienie roli mediów w promocji us┼éug hotelowych
  • Przegl─ůd popularnych platform i ich konsumpcja w ró┼╝nych generacjach pokoleniowych
  • Trendy dotycz─ůce mediów spo┼éeczno┼Ťciowych w bran┼╝y hotelarskiej

MODU┼ü II.  PROMOCJA W MEDIACH SPO┼üECZNO┼ÜCIOWYCH

  • Narz─Ödzia promocyjne wykorzystywane w warunkach off-line i on-line oraz synergia mi─Ödzy kana┼éami
  • Mechanizmy promocyjne (m.in. re-sell, up-sell, keep-sell, itp.)

MODU┼ü III.  ODBIORCA PROMOCJI US┼üUG HOTELOWYCH, CZYLI STWORZENIE BUYER PERSONY

  • Co nale┼╝y wiedzie─ç o osobach korzystaj─ůcych z us┼éug hotelowych
  • Narz─Ödziownik do tworzenia person
  • Sposoby na pozyskanie informacji o odbiorcach
  • Okre┼Ťlenie czynników, które wp┼éywaj─ů na decyzje zakupowe klientów 

MODU┼ü IV.  KOMUNIKACJA Z KLIENTEM I TWORZENIE ANGA┼╗UJ─äCYCH TRE┼ÜCI

  • Techniki tworzenia wizualnie atrakcyjnych tre┼Ťci
  • Tworzenie opisów i tre┼Ťci przyci─ůgaj─ůcych uwag─Ö
  • Wykorzystanie narz─Ödzi marketingowych (m.in. storytelling, j─Özyk korzy┼Ťci, RTB) w opowiadaniu o hotelu i jego us┼éugach

MODU┼ü V. CASE STUDIES I PRAKTYCZNE ─ćWICZENIA

  • Case studies z bran┼╝y hotelowej
  • Warsztat – praktyczne ─çwiczenia tworzenia tre┼Ťci i planowania strategii
     

Podczas szkolenia zostan─ů wykorzystane nast─Öpuj─ůce metody pracy:

  • ─çwiczenia indywidualne i grupowe, 
  • dyskusja moderowana, 
  •  burza mózgów, 
  • prezentacja multimedialna jako narz─Ödzie wspomagaj─ůce. 

Spotkanie ma charakter warsztatowy a nie formę wykładu.