Szkolenie zamknięte - Zwiększenie promocji usług hotelowych na portalach społecznościowych z elementami trade marketingu. Jak lepiej wypromować swój hotel?Celem szkolenia jest rozwinięcie wiedzy i umiejętności w promocji usług hotelowych z dopasowaniem do grupy odbiorców, ich potrzeb i zachowań oraz wykorzystanie narzędzi trade marketingowych stosowanych  w kanale on-line.
 

Uczestnicy na szkoleniu:

  • poznają narzędzia i mechanizmy promocyjne dla kanału on-line i zastosują je w praktyce
  • zaplanują akcje promocyjne dostosowane do potrzeb grupy docelowej
  • zrozumieją kluczowe narzędzia, strategie i praktyki, które prowadzą do wzrostu widoczności i zaangażowania online
     

Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. WPROWADZENIE DO MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W BRANŻY HOTELARSKIEJ

  • Omówienie roli mediów w promocji usług hotelowych
  • Przegląd popularnych platform i ich konsumpcja w różnych generacjach pokoleniowych
  • Trendy dotyczące mediów społecznościowych w branży hotelarskiej

MODUŁ II.  PROMOCJA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

  • Narzędzia promocyjne wykorzystywane w warunkach off-line i on-line oraz synergia między kanałami
  • Mechanizmy promocyjne (m.in. re-sell, up-sell, keep-sell, itp.)

MODUŁ III.  ODBIORCA PROMOCJI USŁUG HOTELOWYCH, CZYLI STWORZENIE BUYER PERSONY

  • Co należy wiedzieć o osobach korzystających z usług hotelowych
  • Narzędziownik do tworzenia person
  • Sposoby na pozyskanie informacji o odbiorcach
  • Określenie czynników, które wpływają na decyzje zakupowe klientów 

MODUŁ IV.  KOMUNIKACJA Z KLIENTEM I TWORZENIE ANGAŻUJĄCYCH TREŚCI

  • Techniki tworzenia wizualnie atrakcyjnych treści
  • Tworzenie opisów i treści przyciągających uwagę
  • Wykorzystanie narzędzi marketingowych (m.in. storytelling, język korzyści, RTB) w opowiadaniu o hotelu i jego usługach

MODUŁ V. CASE STUDIES I PRAKTYCZNE ĆWICZENIA

  • Case studies z branży hotelowej
  • Warsztat – praktyczne ćwiczenia tworzenia treści i planowania strategii
     

Podczas szkolenia zostaną wykorzystane następujące metody pracy:

  • ćwiczenia indywidualne i grupowe, 
  • dyskusja moderowana, 
  •  burza mózgów, 
  • prezentacja multimedialna jako narzędzie wspomagające. 

Spotkanie ma charakter warsztatowy a nie formę wykładu.