SZKOLENIA W DOBREJ CENIE!
AVENHANSEN dla Administracji Publicznej - dla Urzędników
Jest nam niezmiernie miło poinformować, że od 1 września 2014 roku otwieramy nowy dział firmy AVENHANSEN Sp. z o.o.
DZIAŁY SZKOLEŃ DLA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ | ||||||
KADRY I PŁACE | FINANSE PUBLICZNE | KSIĘGOWOŚĆ | PRAWO I PRZEPISY | |||
ZASOBY LUDZKIE | PUBLIC RELATIONS | UNIA EUROPEJSKA | ||||
Firma AVENHANSEN od 2007r. specjalizuje się w realizacji szkoleń dla Pracowników Administracji Publicznej. Od początku naszej działalności zdążyliśmy doskonale poznać specyfikę Państwa pracy, co pozwala nam realizować szkolenia spełniające wszystkie Państwa oczekiwania. Nasi Trenerzy, to eksperci w swoich dziedzinach - praktycy, na co dzien zawodowo aktywni w strukturach Administracji Publicznej, z bardzo dużym doświadczeniem w szkoleniu Pracowników Urzędów i Instytucji. Programy szkoleń dla Państwa, wszystkie ćwiczenia oraz materiały szkoleniowe, każdorazowo dopasowujemy do specyfiki pracy danej instytucji, co gwarantuje maksymalna efektywność każdego szkolenia.
Możemy się pochwalić rzeszą zadowolonych ze współpracy z nami oraz powracających do nas Urzędów i Instytucji, ponieważ zawsze szkolenia dla Urzędników stanowiły i nadal są, bardzo ważną częścią naszej oferty.
Z naszych usług stale korzystają Urzędy Miast, Urzędy Marszałkowskie, Ministerstwa, a także Urzędy Gmin i Miast, Powiatów. REFERENCJE z naszych projektów znajdziecie Państwo na stronie: www.szkolenia.avenhansen.pl/referencje.html
Dla Państwa wygody i zadowolenia ze współpracy z nami, zajmujemy się również pełną obsługą logistyczną szkoleń. Jesteśmy gotowi spełnić Państwa indywidualne wymagania.
Nasza oferta kierowana jest do takich instytucji jak: samorządy, jednostki administracji rządowej, jednostki terytorialne (urzędy gmin, miast, województw), sądy, urzędy skarbowe, urzędy pracy i inne (oświata, służba zdrowia).
Nasz Zespół tworzą profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem w szkoleniu kadr urzędów i instytucji. Jesteśmy przygotowani do pracy z Klientami z Administracji Publicznej, rozumiemy szereg procedur, przez które czasami trzeba przejść, aby dotrzeć do etapu ewaluacji szkoleń. Nie ma dla nas „trudnych Klientów” - są tylko wyzwania, którym stawiamy czoła i które motywują nas do wytężonej pracy.
Szkolenia otwarte dla AP | Szkolenia zamknięte dla AP | |
Trenerzy specjalizujący się w prowadzeniu szkoleń dla Administracji Publicznej
Agnieszka Pilińska - Kępowicz | Z wykształcenia psycholog (Uniwersytet Warszawski), obecnie zatrudniona w Ministerstwie Spraw Zagranicznych (MSZ) gdzie wdraża narzędzia z zakresu polityki zarządzania zasobami ludzkimi. Ukończyła wiele specjalistycznych szkoleń i studiów podyplomowych (m.in. studia menadżerskie oraz trenera umiejętności poznawczych). W 2003r. wyróżniona została tytułem najlepszego trenera w służbie cywilnej. | |
Andrzej Radzisław | Radca prawny, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Ekspert w zakresie ubezpieczeń społecznych. | |
Patrycja Zazulak | Trener, coach ACC ICF, menedżer z wieloletnim doświadczeniem związanym z obsługą klientów. | |
Małgorzata Grajewska | Praktyk, absolwentka UMK w Toruniu, certyfikowany trener. Przez wiele lat kierowała działami kadr i płac w firmach o zróżnicowanym profilu działalności. | |
Aleksandra Grzelak | Prawnik, ekspert z zakresu prawa pracy, doświadczony trener, wykładowca przedmiotu prawa pracy w Społecznej Akademii Nauk, wieloletni pracownik Państwowej Inspekcji Pracy. | |
Rafał Przech | Trener i specjalista w zakresie komunikacji społecznej i public relations. | |
Marzena Kulesza | Trener HR oraz umiejętności miękkich, wieloletni praktyk zarówno w biznesie, jak i w administracji publicznej. | |
Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego, Łódzkiej Szkoły Filmowej oraz Szkoły Coachów Biznesu Grupy SET. |
||
Krzysztof Puchacz |
Prawnik, specjalista z zakresu finansów publicznych, kontroli zarządczej, zamówień publicznych oraz odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Doradca ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej w wielu jednostkach sektora finansów publicznych. Były wieloletni pracownik organu kontroli państwowej (główny inspektor kontroli). |
|
Katarzyna Smulczyk |
Wieloletni praktyk - czynny Główny specjalista ds. kadr i płac, doświadczony i ceniony trener, była publicystka wydawnictwa „Infor”, doradca prawa pracy. |
|
Anna Gogół |
Certyfikowany trener, doświadczony wykładowca, ekonomista - praktyk. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu wynagrodzeń, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz szkoleniach Action Learning poprawiających komunikację i powodujących wzrost efektywności działań w firmach, urzędach i instytucjach publicznych. |
|
Roman Bieda |
Radca prawny w Kancelarii Radców Prawnych Maruta i Wspólnicy spółka jawna. Na co dzień zajmuje się również doradztwem prawnym w projektach związanych z handlem elektronicznym oraz ochroną danych osobowych. Specjalizuje się również w problematyce ochrony praw autorskich, ochrony znaków towarowych oraz wzornictwa przemysłowego. Wykonuje również zawód rzecznika patentowego. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz szeroko rozumianym prawie nowych technologii. |
|
Andrzej Tkacz |
Prawnik (prawo europejskie, dyplomatyczne, konsularne, administracyjne i karne), ekspert OBWE, akredytowany ekspert KFE, specjalista ds. funduszy europejskich; absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Gdańskiego; piastował kolejno funkcje: kierownika Zakładu Prawa, Naczelnika Wydziału Integracji Europejskiej w Warszawie, wice-Dyrektora Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego w Olsztynie. |
|
Urszula Podraza |
Ekspert public relations, trener, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w PR kryzysowym, community relations i public affairs. Ma na koncie ponad 1000 godzin szkoleniowych. Od przeszło 10 lat prowadzi treningi medialne, szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej i komunikacji kryzysowej, wystąpień publicznych. |
|
Tomasz Kowalewski |
Specjalizuje się w tematyce zamówień publicznych, kontroli projektów oraz funduszy unijnych, jak również zagadnieniami kontroli zarządczej i funkcjonowania administracji publicznej. Przez 16 lat związany z administracją publiczną - doświadczenie na stanowisku audytora wewnętrznego, wieloletni kierownik komórek weryfikacji wniosków o dofinansowanie projektów oraz kontroli projektów w ramach funduszy unijnych (ZPORR, INTERREG III, POKL). |
|
Małgorzata Bieda |
Prawnik z 25-letnim doświadczeniem w administracji publicznej, posiada uprawnienia archiwistyczne 1 i 2 stopnia. Od kilkunastu lat jest kierownikiem Archiwum w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim. Jest również trenerem w lubelskich szkołach szkolących w dziedzinie archiwistyki, kancelarii i sekretariatu. Konsultant w sprawie wydawania koncesji na prowadzenie archiwów prywatnych. |
|
Danuta Kaźmierczak |
Specjalista z zakresu rachunkowości budżetowej. Doświadczony praktyk z długoletnim stażem pracy jako główny księgowy w dużej jednostce budżetowej oraz autorka licznych publikacji z zakresu finansów publicznych. Wieloletni i ceniony wykładowca w zakresie finansów publicznych, rachunkowości i sprawozdawczości. w ramach szkoleń otwartych, zamkniętych i kursach zawodowych zarówno w jednostkach budżetowych państwowych jak i samorządowych na terenie całego kraju. |
|
Przemysław Ostojski |
Ekspert w dziedzinie egzekucji administracyjnej w Polsce i w Niemczech, doktor nauk prawnych, asystent sędziego w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Poznaniu, wykładowca w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu. Ponadto zajmuje się prawem i postępowaniem administracyjnym, sądowo administracyjnym i podatkowym. |
|
Leszek Syguła | Doktor nauk ekonomicznych, magister prawa. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla administracji rządowej dla kadry menadżerskiej i pracowników, dotyczących finansów publicznych. | |