„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.
Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:
- Wspaniale pan dzisiaj grał!
- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.
- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”
Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.
Bez komunikacji nie ma zarządzania!
Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.
-
Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?
-
Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?
-
Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?
-
Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?
-
Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?
-
Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?
-
Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?
-
Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?
-
Jak komunikacja pisemna wpływa na nasz wizerunek w oczach odbiorcy?
-
Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?
Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie:
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA Z ELEMENTAMI INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ
Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:
-
uświadomienie sobie znaczenia umiejętności porozumiewania się między ludźmi
-
umiejętne wykorzystywanie zasad poprawnej komunikacji i przekazywania informacji
-
poznanie technik zadawania efektywnych pytań
-
nauka świadomego zarządzania komunikacją niewerbalną
-
nauka podejmowania odpowiedzialności za skuteczną komunikację i zbieranie informacji
-
rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie komunikatów werbalnych, niewerbalnych i pisemnych w relacjach interpersonalnych
-
odkrycie znaczenia aktywnego słuchania i nauka jego skutecznego wykorzystania w rozmowach z ludźmi
-
zdobycie praktycznych umiejętności dot. udzielania mądrej motywującej krytycznej informacji zwrotnej