Efektywna komunikacja interpersonalna - szkolenie stacjonarne i online
W codziennym życiu wiele razy w rozmowach z innymi napotykamy „nieporozumienia” komunikacyjne. Przykładem może być poniższa sytuacja:
„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.
Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:
- Wspaniale pan dzisiaj grał!
- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.
- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”
Często takie sytuacje da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów. Właśnie dlatego kompetencje interpersonalne są tak ważne. Celem naszego szkolenia z komunikacji interpersonalnej jest zwiększenie umiejętności porozumiewania się z innymi ludźmi i wyrażania własnego zdania.
Bez komunikacji nie ma zarządzania!
Czego dowiesz się z naszego szkolenia efektywnej komunikacji interpersonalnej?
Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna. Nasze szkolenie online i stacjonarne z zakresu komunikacji skupia się na następujących tematach:
- Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?
- Jak dzięki komunikacji werbalnej osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?
- Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?
- Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem w relacjach międzyludzkich?
- Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?
- Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień komunikacyjnych?
- Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?
- Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?
- Jak komunikacja pisemna wpływa na nasz wizerunek w oczach odbiorcy?
- Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?
Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie z komunikacji interpersonalnej z elementami inteligencji emocjonalnej.
Jakie kompetencje rozwija trening skutecznej komunikacji interpersonalnej i inteligencji emocjonalnej?
Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia z komunikacji interpersonalnej nabędą po jego zakończeniu:
- uświadomienie sobie znaczenia umiejętności porozumiewania się między ludźmi
- umiejętne wykorzystywanie zasad poprawnej komunikacji i przekazywania informacji zwotnej
- poznanie technik zadawania efektywnych pytań w budowaniu relacji międzyludzkich
- nauka świadomego zarządzania komunikacją niewerbalną w życiu prywatnym i zawodowym
- nauka podejmowania odpowiedzialności za skuteczną komunikację i zbieranie informacji
- rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie komunikatów werbalnych, niewerbalnych i pisemnych w relacjach interpersonalnych
- odkrycie znaczenia aktywnego słuchania i nauka jego skutecznego wykorzystania w rozmowach z ludźmi
- zdobycie praktycznych umiejętności dot. udzielania mądrej motywującej krytycznej informacji zwrotnej
Szkolenie w trybie online?
Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z efektywnej komunikacji interpersonalnej z elementami inteligencji emocjonalnej w systemie nauki zdalnej.
► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.