Szkolenie będzie esencjonalne i praktyczne, a zawarte w nim treści będą podane w takiej ilości jaka jest niezbędna do wyposażenia uczestników w kompetencje pracy z konfliktami. Część pierwszego dnia będzie poświęcona doświadczaniu i procesowi rozumienia różnych aspektów konfliktu, a w pozostałej części treningu osoby będą uczestnikami i obserwatorami symulacji konfliktów interpersonalnych i zespołowych.
Praca będzie się odbywać na materiale uczestników oraz trenera.
Po tym szkoleniu sytuacje konfliktowe staną się początkiem wzrostu, a nie przyczyną pogarszania się wyników i atmosfery w organizacji.
Cele szkolenia:
- Pokazanie istoty i mechanizmów rozwoju sytuacji konfliktowych
- Identyfikacja preferowanych zachowań w obliczu konfliktu
- Nabycie/rozwinięcie umiejętności diagnozowania źródeł konfliktu w zespole
- Zbudowanie świadomości na temat ograniczania kosztów konfliktu dla organizacji
- Trening radzenia sobie z każdym z rodzajów konfliktów pojawiających się w zespole
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
- dyskusje
- studium przypadku
- ćwiczenia indywidualne i grupowe
- kwestionariusze i testy zachowań
- odgrywanie scenek/ról
- gry symulacyjne
- burze mózgów
- wymiana doświadczeń
Struktura szkolenia:
- prezentacje wykładowe: 30%
- część warsztatowa: 70%
Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:
,,Szkolenie ciekawe, dużo informacji, miła atmosfera.”
,,Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Poznałem metody oraz techniki rozwiązywania konfliktów w organizacji, o których nie miałem pojęcia.”
,,Bardzo kompetentny Trener.”
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. PSYCHOLOGIA KONFLIKTU
- Istota i mechanizmy konfliktu
- Dynamika konfliktu - fazy konfliktu, od sporu do konfliktu
- Przyczyny, przebieg, skutki - czy współcześnie konflikt jest inny?
- Typy konfliktu wg. Moora - konflikt danych, relacji, wartości, strukturalny, interesów
MODUŁ II. KONFLIKT W ORGANIZACJI
- Tradycyjne i nowoczesne spojrzenie na konflikt w miejscu pracy
- Rodzaje konfliktów w organizacjach
- Zarządzanie przez konflikt - niechlubny styl pracy menedżerów
- Konflikt zespołu a konflikt interpersonalny - istotne rozgraniczenie, istotne konsekwencje
- Aby dobrać leczenie trzeba znać diagnozę - konflikt trzeba zdiagnozować
- Identyfikacja emocji występujących w konflikcie - własnych i cudzych
- Samonapędzające się koło - Trójkąt dramatyczny - Prześladowca, Ofiara, Wybawca - jedyna możliwa interwencja
MODUŁ III. JA W KONFLIKCIE
- Po co mi konflikt?
- Czy musiało dojść do konfliktu?
- Moje reakcje na konflikt wg. Thomasa Kilmanna
MODUŁ IV. MAMY KONFLIKT I CO DALEJ?
- Koncepcja Harwardzka 3 kluczowe zasady pomocnego działania
- Trzy pozycje percepcyjne w konfliktach Ja, Ty, Metapozycja
- Interwencja menedżera kiedy jest wymagana
- Jakie strategie wdrożyć w sytuacji konfliktu?
- Jak pracować z różnymi typami konfliktów danych, relacji, wartości, strukturalnym i interesów?
- Techniki wspierające radzenie sobie z konfliktem otwieranie pola trudnych pytań, badanie obaw/interesów drugiej strony, negocjowanie
- Techniki komunikacyjne - parafrazowanie, komunikat Ja, odzwierciedlanie
- Działania eskalujące - czego nie należy robić, aby nie zaostrzyć konfliktu
MODUŁ V. SYMULACJA KONFLIKT INTERPERSONALNY
- Wprowadzenie zasad odgrywania ról
- Ćwiczenia symulacje rozmów z osobami pozostającymi w konflikcie, na linii: pracownik przełożony, współpracownik
MODUŁ VI. SYMULACJA KONFLIKT WEWNĄTRZ ZESPOŁU
- Wprowadzenie w role i zasady udziału w symulacji - Konflikt w zespole
- Podsumowanie symulacji - jakie narzędzia feed-forward wprowadzić do zespołu/organizacji?
MODUŁ VII. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ
- Przypomnienie najważniejszych treści - teleturniej
- Czy zespół może się nauczyć przechodzić przez konflikty w sposób progresywny, czyli prowadzący do rozwoju rozwiązań i spójności?
- Indywidualne i zespołowe Action Plan
2024-11-04 (2 dni)
I dzień: 10:00-17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00-16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Hotel**** SCANDIC
ul. Podwale Grodzkie 9
Gdańsk
Szkolenie rozpoczyna się za 23 dni
Rejestracja
ul. Podwale Grodzkie 9, Gdańsk