Po szkoleniu Uczestnicy:

  • Są świadomi źródeł wszelkich w tym negatywnych emocji towarzyszących negocjacjom i wiedzą jak im zapobiegać lub jak nimi sterować.
  • Uświadamiają sobie wagę zasady „ Mecz wygrywa się najpierw w wyobraźni”
  • Potrafią toczyć świadomą grę, ukierunkowaną na efekty i pożądane skutki
  • potrafią budować wizerunek silnego i jednocześnie zasługującego na zaufanie negocjatora.
  • Wiedzą jak uzyskiwać silę w negocjacjach, także wówczas kiedy „karty” nie są silne
  • Znają i w praktyce umieją zastosować główne zasady skutecznych negocjacji.
  • Wiedzą, jak sprawować  kontrolę nad rozmową, czasem i partnerem i celami.  Umieją prowadzić rozmowę w wybranym dla siebie kierunku.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Filozofia negocjacji biznesowych z trudnym klientem

  • Spryt a nie wojna
  • Realizacja  celów a nie zwycięstwo
  • Kwestie – stanowisko – interesy
  • Dylemat zaufania
  • Wprowadzenie do tematu. Dyskusja moderowana.

2. Postawy i zachowania negocjatorów. Asertywność w negocjacjach

  • Umiejętności skutecznych negocjatorów
  • Typy negocjatorów. Rozpoznawanie i zasady postępowania
  • Analiza profilu osobowości - kwestionariusz
  • Czynniki decydujące o skuteczności w negocjacjach                   

3. Pilnowanie równowagi sił podczas negocjacji

  • O co toczy się gra? Zasady wyznaczania celów orasz metodologia poznawania celów drugiej strony
  • Negocjacje z pozycji siły. Jak pokazać siłę i pozostać w dobrych relacjach?
  • Wskaźniki siły podczas negocjacji zakupowych
  • Negocjacje ze słabej pozycji.
  • Budowanie autorytetu

4. Rola i znaczenie przygotowania do negocjacji biznesowych

  • Wyznaczenie zakresu negocjowanych kwestii
  • Zasada tworzenia celów
  • Zasady wyznaczania pola negocjacji
  • Macierz ustępstw i zamienników
  • Argumenty i kontrargumenty
  • Analiza BATNy

5. Otwarcie i rozpoczęcie

  • Atmosfera i klimat rozmów
  • Wymiana stanowisk
  • Neutralizacja stanowiska oponenta
  • Skład i miejsce negocjacji

6. Negocjacje właściwe

  • W poszukiwaniu właściwych rozwiązań
  • Przyczyny powstawania zastrzeżeń i trudnych sytuacji
  • Pat i impas oraz jak z nich wyjść
  • Zasady skutecznej argumentacji
  • Zasady stosowania ustępstw
  • Obrona własnych oczekiwań
  • Kreatywność w negocjacjach - ćwiczenie
  • Analiza najczęstszych obiekcji dostawców.
  • Opracowanie bilansu dobrych praktyk przy odpieraniu i przekształcaniu obiekcji.
  • Pytania w negocjacjach źródłem inicjatywy . Bilans pytań do różnych typów sytuacji.
  • Analiza potencjalnych możliwości wychodzenia z impasu. Bilans dobrych praktyk.

7. Finalizacja negocjacji

  • Taktyki stosowane podczas końca negocjacji
  • Efekt końcowej premii
  • Tzw. Głupia chwila końca negocjacji
  • W poszukiwaniu win win
  • Taktyki.
  • Metody reagowania.
  • Opracowanie zwrotów ,fraz na koniec negocjacji zachęcających drugą stronę do podjęcia decyzji

 

  • Zadania indywidualne
  • Dyskusja moderowana
  • Ćwiczenia zespołowe
  • Wnioski zespołowe
  • Mini wykład trenera
  • Wspólna analiza i omówienie wniosków