Po szkoleniu Uczestnicy:

  • Są świadomi źródeł wszelkich w tym negatywnych emocji towarzyszących negocjacjom i wiedzą jak im zapobiegać lub jak nimi sterować
  • Uświadamiają sobie wagę zasady „ Mecz wygrywa się najpierw w wyobraźni”
  • Potrafią toczyć świadomą grę, ukierunkowaną na efekty i pożądane skutki
  • potrafią budować wizerunek silnego i jednocześnie zasługującego na zaufanie negocjatora
  • Wiedzą jak uzyskiwać silę w negocjacjach, także wówczas kiedy „karty” nie są silne
  • Znają i w praktyce umieją zastosować główne zasady skutecznych negocjacji
  • Wiedzą, jak sprawować  kontrolę nad rozmową, czasem i partnerem i celami.  Umieją prowadzić rozmowę w wybranym dla siebie kierunku

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. FILOZOFIA NEGOCJACJI BIZNESOWYCH Z TRUDNYM KLIENTEM

  • Spryt a nie wojna
  • Realizacja  celów a nie zwycięstwo
  • Kwestie - stanowisko - interesy
  • Dylemat zaufania
  • Wprowadzenie do tematu. Dyskusja moderowana

 

MODUŁ II. POSTAWY I ZACHOWANIA NEGOCJATORÓW. ASERTYWNOŚĆ W NEGOCJACJACH

  • Umiejętności skutecznych negocjatorów
  • Typy negocjatorów. Rozpoznawanie i zasady postępowania
  • Analiza profilu osobowości - kwestionariusz
  • Czynniki decydujące o skuteczności w negocjacjach                   

 

MODUŁ IIII. PILNOWANIE RÓWNOWAGI SIŁ PODCZAS NEGOCJACJI

  • O co toczy się gra? Zasady wyznaczania celów orasz metodologia poznawania celów drugiej strony
  • Negocjacje z pozycji siły. Jak pokazać siłę i pozostać w dobrych relacjach?
  • Wskaźniki siły podczas negocjacji zakupowych
  • Negocjacje ze słabej pozycji
  • Budowanie autorytetu

 

MODUŁ IV. ROLA I ZNACZENIE PRZYGOTOWANIA DO NEGOCJACJI BIZNESOWYCH

  • Wyznaczenie zakresu negocjowanych kwestii
  • Zasada tworzenia celów
  • Zasady wyznaczania pola negocjacji
  • Macierz ustępstw i zamienników
  • Argumenty i kontrargumenty
  • Analiza BATNy

 

MODUŁ IV. OTWARCIE I ROZPOCZĘCIE

  • Atmosfera i klimat rozmów
  • Wymiana stanowisk
  • Neutralizacja stanowiska oponenta
  • Skład i miejsce negocjacji

 

MODUŁ VI. NEGOCJACJE WŁAŚCIWE

  • W poszukiwaniu właściwych rozwiązań
  • Przyczyny powstawania zastrzeżeń i trudnych sytuacji
  • Pat i impas oraz jak z nich wyjść
  • Zasady skutecznej argumentacji
  • Zasady stosowania ustępstw
  • Obrona własnych oczekiwań
  • Kreatywność w negocjacjach - ćwiczenie
  • Analiza najczęstszych obiekcji dostawców
  • Opracowanie bilansu dobrych praktyk przy odpieraniu i przekształcaniu obiekcji
  • Pytania w negocjacjach źródłem inicjatywy . Bilans pytań do różnych typów sytuacji
  • Analiza potencjalnych możliwości wychodzenia z impasu. Bilans dobrych praktyk

 

MODUŁ VII. FINALIZACJA NEGOCJACJI

  • Taktyki stosowane podczas końca negocjacji
  • Efekt końcowej premii
  • Tzw. Głupia chwila końca negocjacji
  • W poszukiwaniu win win
  • Taktyki
  • Metody reagowania
  • Opracowanie zwrotów ,fraz na koniec negocjacji zachęcających drugą stronę do podjęcia decyzji

 

  • Zadania indywidualne
  • Dyskusja moderowana
  • Ćwiczenia zespołowe
  • Wnioski zespołowe
  • Mini wykład trenera
  • Wspólna analiza i omówienie wniosków