Szkolenie merytorycznie przygotowuj─ůce do zawodu1). Klasyfikacja Zawodów i Specjalno┼Ťci: Kod zawodu nr: 2422272)

Umiej─Ötno┼Ťci zdobyte podczas szkolenia (synteza)

Osoba przeszkolona:

  • zapobiega sytuacjom kryzysowym zagra┼╝aj─ůcym zdrowiu i ┼╝yciu obywateli lub ┼Ťrodowisku
  • uruchamia dzia┼éania s┼éu┼╝b ratowniczych
  • usuwa skutki sytuacji kryzysowych oraz niesie pomoc poszkodowanym
  • odtwarza zasoby infrastruktury krytycznej
  • odpowiada za sprawny przep┼éyw informacji mi─Ödzy organami i strukturami odpowiedzialnymi za zarz─ůdzanie kryzysowe
  • opracowuje procedury reagowania kryzysowego

 

Jeste┼Ť na etapie podejmowania decyzji o dalszej swojej przysz┼éo┼Ťci? Chcesz rozpocz─ů─ç nowy etap w ┼╝yciu? Zastanawiasz si─Ö co dalej? A gdyby tak zaproponowano Ci, ┼╝e b─Ödziesz móg┼é pomaga─ç s┼éabszym gdy tego oczekuj─ů? Gdyby┼Ť dosta┼é propozycj─Ö pracowa─ç w zawodzie gdzie ka┼╝dy dzie┼ä jest inny i przynosi coraz to nowe wyzwania? Praca, w której decydowa─ç o wa┼╝nych rzeczach b─Ödzie Twoja wiedza, do┼Ťwiadczenie, opanowanie i umiej─Ötno┼Ť─ç podejmowania decyzji nawet w najwi─Ökszym stresie. B─Ödziesz móg┼é wspó┼épracowa─ç z policjantami, stra┼╝akami, ┼╝o┼énierzami, funkcjonariuszami Stra┼╝y Granicznej, ratownikami medycznymi, energetykami, gazownikami i wieloma innymi pracuj─ůcymi codziennie w celu zapewnienia bezpiecze┼ästwa ludziom. I w tej pracy teraz przeciwnikiem b─Ödzie los i ┼╝ywio┼é.

Cho─ç brzmi niewiarygodnie jest taka mo┼╝liwo┼Ť─ç. To praca na stanowiskach zwi─ůzanych z zarz─ůdzaniem kryzysowym, obron─ů cywiln─ů czy sprawami obronnymi. Szkolenie poprowadzi kto┼Ť kto to wszystko przeszed┼é. Kto kiedy┼Ť stan─ů┼é przed dylematem: Co dalej? Znalaz┼é t─Ö odpowied┼║ w zawodzie specjalisty do spraw zarz─ůdzania kryzysowego. Dzi─Öki temu unikalnemu do┼Ťwiadczeniu transformacji z ┼╝o┼énierza w cywila wie, jak ukierunkowa─ç i pomóc w przetransformowaniu wiedzy na nowy grunt. 

To co zdecydowanie wyró┼╝nia szkolenie, to zrównowa┼╝ony przekaz wiedzy teoretycznej i umiej─Ötno┼Ťci praktycznych.

W cz─Ö┼Ťci teoretycznej g┼éówny wysi┼éek skupiony jest przekazaniu wiedzy kreuj─ůcej ┼Ťwiadomo┼Ť─ç potencjalnych wyzwa┼ä z jakimi mo┼╝emy si─Ö spotka─ç w czasie pracy na takim stanowisku. Punkt ci─Ö┼╝ko┼Ťci cz─Ö┼Ťci praktycznej skupiony jest na praktycznej nauce wykonywania dokumentów, które nie s─ů uj─Öte w ┼╝adnym programie studiów a fizycznie wykonuje si─Ö je niemal codziennie w czasie pracy na stanowiskach zwi─ůzanych z zawodem specjalisty do spraw zarz─ůdzania kryzysowego. Szkolenie daje unikaln─ů wiedze i umiej─Ötno┼Ťci praktyczne oparte na do┼Ťwiadczeniu trenera, których nie nab─Ödziecie na ┼╝adnym innym szkoleniu czy studiach.

 

Czego na pewno naucz─ů si─Ö Pa┼ästwo w ramach treningu? 

Nauczycie si─Ö jak w Polsce dzia┼éa system zarzadzania kryzysowego, ochrony ludno┼Ťci i pozamilitarny podsystem obronny. Nauczycie si─Ö jakie kompetencje posiadaj─ů poszczególne elementy tych systemów. Nauczycie si─Ö jak konstruowa─ç przekaz medialny w sytuacjach kryzysowych. Zdob─Ödziecie umiej─Ötno┼Ť─ç opracowywania ocen ryzyka zagro┼╝e┼ä, sporz─ůdzania planów wymaganych przepisami w obszarze zarz─ůdzania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw obronnych. B─Ödziecie potrafili dokona─ç oceny ryzyka zagro┼╝e┼ä dla miasta, gminy, powiatu czy województwa. U┼Ťwiadomicie sobie jak dobrze jeste┼Ťcie przygotowani do pracy w tym zawodzie.

 

Szkolenie polecamy dla: 

Funkcjonariuszy s┼éu┼╝b i ┼╝o┼énierzy tych w s┼éu┼╝bie, by┼éych i tych ko┼äcz─ůcych s┼éu┼╝b─Ö a poszukuj─ůcych nowej drogi na cywilnym rynku pracy, absolwentów studiów bezpiecze┼ästwo narodowe, bezpiecze┼ästwo wewn─Ötrzne, zarz─ůdzanie kryzysowe którzy swoj─ů przysz┼éo┼Ť─ç wi─ů┼╝─ů z podj─Öciem pracy w zawodzie specjalista do spraw zarzadzania kryzysowego. 

 

 


1) Bez nadania certyfikatu zawodu.

2) Podstawa prawna: Rozporz─ůdzenie Ministra Pracy i Polityki Spo┼éecznej z dnia 7.08.2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalno┼Ťci na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 

Szkolenie teoretyczno-praktyczne

 

CZ─ś┼Ü─ć TEORETYCZNA
16 godzin lekcyjnych

I. System ochrony ludno┼Ťci i zapewnienia bezpiecze┼ästwa i porz─ůdku publicznego w Polsce – podmioty ich rola i zadania, obieg informacji

II. Rola i miejsce organów administracji publicznej w systemie obronnym pa┼ästwa

III. Rola i zadania centrów zarz─ůdzania kryzysowego w systemie ochrony ludno┼Ťci

IV.Procesy planistyczne w obszarze zarz─ůdzania kryzysowego, spraw obronnych i obrony cywilnej w organach administracji publicznej

  1. Planowanie cywilne
  2. Planowanie operacyjne
  3. Planowanie funkcjonowania obrony cywilnej

V. Ocena ryzyka w zarz─ůdzaniu kryzysowym

VI. System szkolenia organów administracji publicznej w obszarze zarz─ůdzania kryzysowego, spraw obronnych i obrony cywilnej

VII. Zasady finansowania zada┼ä w obszarze zarz─ůdzania kryzysowego, spraw obronnych i obrony cywilnej

VIII. Infrastruktura krytyczna w Polsce

IX. Zasady wspó┼épracy z mediami w sytuacjach kryzysowych

 

CZ─ś┼Ü─ć PRAKTYCZNA  
15 godzin lekcyjnych

I. System ochrony ludno┼Ťci i zapewnienia bezpiecze┼ästwa i porz─ůdku publicznego w Polsce - podmioty ich rola i zadania, obieg informacjI

Zadanie praktyczne: Opracowanie siatki bezpiecze┼ästwa dla aplikacyjnej gminy, powiatu, województwa

II. Procesy planistyczne w obszarze zarz─ůdzania kryzysowego, spraw obronnych i obrony cywilnej w organach administracji publicznej

  1. Planowanie cywilne.
    Zadanie praktyczne: Opracowanie procedury reagowania w sytuacjach kryzysowych.
     
  2. Planowanie operacyjne.
    Zadanie praktyczne: Opracowanie wybranych elementów planu operacyjnego funkcjonowania gminy, powiatu w czasie zagro┼╝enia zewn─Ötrznego.
     
  3. Planowanie funkcjonowania obrony cywilnej
    Zadanie praktyczne: Opracowanie karty pracy realizacji zadania obrony cywilnej (KRZOC)

III. Ocena ryzyka w zarz─ůdzaniu kryzysowym

Zadanie praktyczne: Opracowanie oceny ryzyka dla wybranych zagro┼╝e┼ä na podstawie aplikacyjnej sytuacji wyj┼Ťciowej.

IV. System szkolenia organów administracji publicznej w obszarze zarz─ůdzania kryzysowego, spraw obronnych i obrony cywilnej

Zadanie praktyczne:

  1. Opracowanie planu szkolenia gminy
     
  2. Opracowanie programu szkolenia powiatu

V. Zasady wspó┼épracy z mediami w sytuacjach kryzysowych
    Zadanie praktyczne: Opracowanie komunikatu prasowego dla aplikacyjnego zdarzenia.

 

CZ─ś┼Ü─ć EWALUACYJNA

I. Omówienie

II. Teoretyczny test wiedzy
 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: 

Wyk┼éady interaktywne, dyskusje problemowe, pokazy multimedialne, praktyczne wykonywanie dokumentów, studium przypadku, analizy zdarze┼ä aplikacyjnych.

 

  • Miejsce: Dowolnie ustalone.
  • Osiem godzin obejmuje 8 godzin lekcyjnych (45 min.) oraz krótkie przerwy kawowe i jedn─ů przerw─Ö obiadow─ů (30 - 45 min.).