Korzyści dla uczestnika:

  • Poznanie zasad i technik skutecznego poszukiwania potencjalnych klientów.
  • Zrozumienie zasad i specyfiki procesu poszukiwania potencjalnych klientów.
  • Zdobycie umiejętności aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów.
  • Zdobycie umiejętności skutecznego kwalifikowania potencjalnych klientów.
  • Poznanie szerokiej gamy metod i narzędzi docierania do nowych klientów.
  • Nauka skutecznych metod docierania do właściwych osób decyzyjnych.
  • Zdobycie umiejętności otwierania rozmowy z klientem w kontakcie telefonicznym.
  • Nauka skutecznych metod radzenia sobie z obiekcjami klientów w trakcie pierwszego kontaktu z klientem.
  • Przygotowanie indywidualnego planu działań prospectingowych.
  • Wzrost motywacji, zaangażowania i proaktywności.
  • Wzrost skuteczności procesu poszukiwania potencjalnych klientów.
  • Poprawa umiejętności kwalifikowania potencjalnych klientów.
  • Wzrost skuteczności w docieraniu do osób decyzyjnych.
  • Wzrost liczby potencjalnych klientów.
  • Poprawa osiąganych wyników sprzedażowych.
  • Wzrost motywacji i proaktywna postawa w realizacji codziennych zadań.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. WSTĘP. WPROWADZENIE DO TEMATU. WPROWADZENIE TRENERA

  1. Analiza faktycznych oczekiwań uczestników (lista problemów)
  2. Rola i znaczenie nowych klientów w rozwoju sprzedaży
    • jak zachować równowagę pomiędzy nowymi, a obecnymi klientami?
    • starania o utrzymanie pozycji firmy na niepewnym rynku
  3. Przyczyny utraty obecnych klientów

 

MODUŁ II. UMIEJĘTNOŚCI POMOCNE W POSZUKIWANIU KLIENTA.BŁĘDY POPEŁNIANE PODCZAS POZYSKIWANIA NOWEGO KLIENTA

  1. Rola i znaczenie nastawienia, na drodze pozyskiwania nowych klientów
  2. Stereotypy, ograniczenia, schematy w naszym działaniu
  3. Zasad skutecznego działania
  4. Prawa pozyskiwania potencjalnego klienta

 

MODUŁ III. PRAWO LICZB W POZYSKIWANIU. NOWEGO KLIENTA. KRYTERIA KWALIFIKUJĄCE

  1. Czy każdy może być moim klientem?
  2. Jak dobrze dobrana próba wpływa na skuteczność działań
  3. Skuteczność przy pozyskiwaniu nowego klienta można wyliczyć
  4. Analiza kryteriów kwalifikujących klienta do grona potencjalnych

 

MODUŁ IV. ANALIZA ŹRÓDEŁ NOWYCH KONTAKTÓW. ETAPY POZYSKIWANIA NOWEGO KLIENTA. KONTAKT TELEFONICZNY

  1. Budowanie siatki osobistych kontaktów
  2. Zadowolony klient na drodze do pozyskania nowego
  3. Klienci konkurencji
  4. Zasady kontaktu telefonicznego
  5. Cel kontaktu telefonicznego

 

MODUŁ V. KONTAKT TELEFONICZNY WARSZTATY

  1. Błędy popełniane podczas rozmowy telefonicznej
  2. Pokonywanie bariery sekretariatu
  3. Znaczenie standardów podczas rozmowy wychodzącej
  4. Budowanie wiarygodności, wpływanie na zaufanie kierowanie uwagą
  5. Umawianie spotkań
  • Zadania indywidualne
  • Dyskusja moderowana
  • Ćwiczenia zespołowe
  • Wnioski zespołowe
  • Mini wykład trenera
  • Wspólna analiza i omówienie wniosków