Korzyści dla uczestnika:

  • Poznanie zasad i technik skutecznego poszukiwania potencjalnych klientów.
  • Zrozumienie zasad i specyfiki procesu poszukiwania potencjalnych klientów.
  • Zdobycie umiejętności aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów.
  • Zdobycie umiejętności skutecznego kwalifikowania potencjalnych klientów.
  • Poznanie szerokiej gamy metod i narzędzi docierania do nowych klientów.
  • Nauka skutecznych metod docierania do właściwych osób decyzyjnych.
  • Zdobycie umiejętności otwierania rozmowy z klientem w kontakcie telefonicznym.
  • Nauka skutecznych metod radzenia sobie z obiekcjami klientów w trakcie pierwszego kontaktu z klientem.
  • Przygotowanie indywidualnego planu działań prospectingowych.
  • Wzrost motywacji, zaangażowania i proaktywności.
  • Wzrost skuteczności procesu poszukiwania potencjalnych klientów.
  • Poprawa umiejętności kwalifikowania potencjalnych klientów.
  • Wzrost skuteczności w docieraniu do osób decyzyjnych.
  • Wzrost liczby potencjalnych klientów.
  • Poprawa osiąganych wyników sprzedażowych.
  • Wzrost motywacji i proaktywna postawa w realizacji codziennych zadań.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Wstęp. Wprowadzenie do tematu. Wprowadzenie trenera.

  • Analiza faktycznych oczekiwań uczestników (lista problemów)
  • Rola i znaczenie nowych klientów w rozwoju sprzedaży

- jak zachować równowagę pomiędzy nowymi, a obecnymi klientami?
- starania o utrzymanie pozycji firmy na niepewnym rynku

  • Przyczyny utraty obecnych klientów

2. Umiejętności pomocne w poszukiwaniu klienta.Błędy popełniane podczas pozyskiwania nowego klienta.

  • Rola i znaczenie nastawienia, na drodze pozyskiwania nowych klientów
  • Stereotypy, ograniczenia, schematy w naszym działaniu
  • Zasad skutecznego działania
  • Prawa pozyskiwania potencjalnego klienta

3. Prawo liczb w pozyskiwaniu. Nowego klienta. Kryteria kwalifikujące.

  • Czy każdy może być moim klientem?
  • Jak dobrze dobrana próba wpływa na skuteczność działań
  • Skuteczność przy pozyskiwaniu nowego klienta można wyliczyć
  • Analiza kryteriów kwalifikujących klienta do grona potencjalnych

4. Analiza źródeł nowych kontaktów. Etapy Pozyskiwania nowego klienta. Kontakt telefoniczny.

  • Budowanie siatki osobistych kontaktów
  • Zadowolony klient na drodze do pozyskania nowego
  • Klienci konkurencji
  • Zasady kontaktu telefonicznego
  • Cel kontaktu telefonicznego

5. Kontakt telefoniczny warsztaty

  • Błędy popełniane podczas rozmowy telefonicznej
  • Pokonywanie bariery sekretariatu
  • Znaczenie standardów podczas rozmowy wychodzącej
  • Budowanie wiarygodności, wpływanie na zaufanie kierowanie uwagą
  • Umawianie spotkań
  • Zadania indywidualne
  • Dyskusja moderowana
  • Ćwiczenia zespołowe
  • Wnioski zespołowe
  • Mini wykład trenera
  • Wspólna analiza i omówienie wniosków