Grupa docelowa:
Warsztaty dedykowane są właścicielom oraz osobom zajmującym stanowiska menadżerskie, zarządcze i kierownicze, których sukces zawodowy oparty jest o skuteczne zarządzanie ludźmi
i efektywne wykorzystywanie potencjału zespołu.

Cel szkolenia:

Zbudowanie silnego i efektywnego w działaniach zespołu dzięki nabyciu umiejętności i poszerzeniu kompetencji zawodowych w zakresach:

  1. Stosowania odpowiednich technik długofalowego motywowania ludzi
  2. Budowy odpowiedniego wizerunku i autorytetu szefa
  3. Skutecznej komunikacji interpersonalnej z podwładnymi i współpracownikami
  4. Tworzenia zasad i sprzyjających zaangażowaniu i osiąganiu dobrych wyników
  5. Udzielania precyzyjnej informacji zwrotnej: pozytywnej i negatywnej

 

Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy warsztatów zdobędą kompleksową wiedzę niezbędną do skutecznej pracy z zespołem
w najistotniejszych jej zakresach:

  1. Uczestnik nauczy się jak właściwie delegować zadania pod kątem zindywidualizowanych kompetencji i postaw poszczególnych pracowników
  2. Uczestnik uświadomi sobie znaczenie i pozna sposoby bezbolesnego wprowadzania zmian w zespole, tak aby były one akceptowane i finalnie oczekiwane przez cały zespół
  3. Uczestnik pozna najlepsze techniki komunikacji ze współpracownikami i podwładnymi
  4. Uczestnik doświadczy jakie są najczęstsze błędy w procesach motywowania ludzi i zrozumie jak skutecznie porywać za sobą ludzi i angażować do codziennej pracy

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia ze skutecznego motywowania i przywództwa w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. DZIEŃ DOBRY…


MODUŁ II. IDEALNY LIDER TO…


MODUŁ III. „ŻEBY KAŻDY PRACOWNIK ZROZUMIAŁ NA CZYM MI ZALEŻY…” - PRAKTYCZNE SPOSOBY
USTALANIA ZASAD I OCZEKIWAŃ SZEFA ORAZ UDZIELANIA INFORMACJI ZWROTNEJ

  1. „Zbudować autorytet i stworzyć odpowiednią atmosferę do działania…” - praktyczne warsztat z kamerą
  2. „Nie powinienem wchodzić na pensję…” – praktyczne ćwiczenia doskonalące stosowanie kar pozafinansowych i techniki bezstresowego udzielania negatywnej informacji zwrotnej
  3. „Mój pracownik zasługuje na nagrodę, ale nie mogę dać mu premii…” – praktyczne ćwiczenia doskonalące stosowanie nagród pozafinansowych i techniki skutecznego udzielanie pozytywnej informacji zwrotnej

MODUŁ IV. „JAK GO DOCENIĆ…” – CZYLI JAK DOCENIĆ PRACOWNIKA I KIEDY TO ROBIĆ, BY PODNOSIĆ
MOTYWACJĘ POZOSTAŁYCH

MODUŁ V. „DZIAŁAĆ SAMEMU CZY ZAANGAŻOWAĆ LUDZI…” CZYLI JAK NAJSKUTECZNIEJ I NAJBARDZIEJ
EFEKTYWNIE PODEJMOWAĆ WAŻNE DECYZJE. ĆWICZENIE OPARTE NA SPRAWDZONEJ METODOLOGII

MODUŁ VI. „ZA CO I KIEDY MOI PRACOWNICY BĘDĄ MNIE NAPRAWDĘ CENIĆ…” – WARSZTAT OPARTY
O ANALIZĘ MATERIAŁU FILMOWEGO

MODUŁ VII. CAŁA NAGA PRAWDA O MOTYWACJI

  1. „Wiem, co motywuje mnie. A co motywuje moich pracowników…”
  2. Teoria motywacji wg Herzberga, jako wstęp do zrozumienia sedna motywacji
  3. „Jak zachowają się Ci ludzie…” – praktyczne warsztaty oparte o studia przypadków
  4. „Czy to naprawdę ma znaczenie…” - o roli wartości firmowych i ich przełożeniu na motywację pracowników
  5. "Żeby oni zrozumieli jakie to jest ważne…” - jak zmotywować i zachęcić pracowników do wdrażania zmian?
  6. „Teraz już wiem…” - podsumowanie działu
     

MODUŁ VIII. „CHYBA POWINIENEM ZINDYWIDUALIZOWAĆ PODEJŚCIE DO KAŻDEGO PRACOWNIKA…” - DLACZEGO ZAMIAST „CHYBA” POWINNO BYĆ „NA PEWNO”, CZYLI SPRAWDZONE METODY ZARZĄDZANIA RÓŻNORODNOŚCIĄ PRACOWNIKÓW

  1. Teoria i praktyka zarządzania sytuacyjnego – wprowadzenie.b) „Jaki jest mój pracownik i jak z nim pracować…” - ćwiczenie wybitnie praktyczne
  2. „W zarządzaniu ludźmi jestem najlepszy w…” - autodiagnoza z zakresu preferowanego stylu zarządzania

MODUŁ IX. W ZESPOLE JEST SIŁA

  1. „Gram dla siebie, ale niczego nie osiągnę jeśli drużyna nie wygra…” - czyli Robert de Niro jako szef doskonały.
  2. „Co on w ogóle robi w naszym zespole?!” - czyli jak faktycznie zrozumieć, że każdy członek zespołu zwiększa jego potencjał?
  3. „W naszym nowym przedsięwzięciu będę odpowiadał za…” - praktyczne i rewelacyjne warsztaty uświadamiające wagę podejmowania współpracy i korzyści płynące z różnorodności członków zespołu

MODUŁ X. PODSUMOWANIE

Szkolenie oparte jest o autorski projekt prowadzenia warsztatów, które cechują się dużą intensywnością, interaktywnym charakterem i nieustanną pracą nad zbudowaniem długotrwałej inspiracji do wykorzystywania w życiu zawodowym poznanych na szkoleniu zasad i technik. Zajęcia realizowane są zgodnie z zasadą 80% czasu dla ćwiczeń i doświadczeń, 20% czasu dla teorii.

Podczas warsztatów dominują:

  • dyskusje i burze mózgów wywoływane licznymi przykładami, w tym wieloma studiami przypadków z doświadczenia zawodowego trenera prowadzącego warsztaty
  • ćwiczenia i symulacje doskonalące umiejętności zarządzania ludźmi, w tym zajęcia z wykorzystaniem kamery video
  • testy i zadania pozwalające na zdiagnozowanie osobistych mocnych i słabszych stron.