Grupa docelowa:
Warsztaty dedykowane są właścicielom oraz osobom zajmującym stanowiska menadżerskie, zarządcze i kierownicze, których sukces zawodowy oparty jest o skuteczne zarządzanie ludźmi
i efektywne wykorzystywanie potencjału zespołu.

Cel szkolenia:
Zbudowanie silnego i efektywnego w działaniach zespołu dzięki nabyciu umiejętności i poszerzeniu kompetencji zawodowych w zakresach:
1. Stosowania odpowiednich technik długofalowego motywowania ludzi
2. Budowy odpowiedniego wizerunku i autorytetu szefa
3. Skutecznej komunikacji interpersonalnej z podwładnymi i współpracownikami
4. Tworzenia zasad i sprzyjających zaangażowaniu i osiąganiu dobrych wyników
5. Udzielania precyzyjnej informacji zwrotnej: pozytywnej i negatywnej

Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy warsztatów zdobędą kompleksową wiedzę niezbędną do skutecznej pracy z zespołem
w najistotniejszych jej zakresach:
1. Uczestnik nauczy się jak właściwie delegować zadania pod kątem zindywidualizowanych
    kompetencji i postaw poszczególnych pracowników
2. Uczestnik uświadomi sobie znaczenie i pozna sposoby bezbolesnego wprowadzania zmian
    w zespole, tak aby były one akceptowane i finalnie oczekiwane przez cały zespół
3. Uczestnik pozna najlepsze techniki komunikacji ze współpracownikami i podwładnymi
4. Uczestnik doświadczy jakie są najczęstsze błędy w procesach motywowania ludzi i zrozumie jak
    skutecznie porywać za sobą ludzi i angażować do codziennej pracy


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

I. DZIEŃ DOBRY…
II. IDEALNY LIDER TO…
III. „Żeby każdy pracownik zrozumiał na czym mi zależy…” - PRAKTYCZNE SPOSOBY
USTALANIA ZASAD I OCZEKIWAŃ SZEFA ORAZ UDZIELANIA INFORMACJI ZWROTNEJ
a) „Zbudować autorytet i stworzyć odpowiednią atmosferę do działania…” - praktyczne warsztaty
     z kamerą
b) „Nie powinienem wchodzić na pensję…” – praktyczne ćwiczenia doskonalące stosowanie kar
     pozafinansowych i techniki bezstresowego udzielania negatywnej informacji zwrotnej
c) „Mój pracownik zasługuje na nagrodę, ale nie mogę dać mu premii…” – praktyczne ćwiczenia
     doskonalące stosowanie nagród pozafinansowych i techniki skutecznego udzielania
     pozytywnej informacji zwrotnej
IV. „Jak go docenić…” – czyli jak docenić pracownika i kiedy to robić, by podnosić
motywację pozostałych.
V. „Działać samemu czy zaangażować ludzi…” czyli jak najskuteczniej i najbardziej
efektywnie podejmować ważne decyzje. Ćwiczenie oparte na sprawdzonej metodologii.
VI. „Za co i kiedy moi pracownicy będą mnie naprawdę cenić…” – warsztat oparty
o analizę materiału filmowego
VII. CAŁA. NAGA. PRAWDA. O MOTYWACJI.
a) „Wiem, co motywuje mnie. A co motywuje moich pracowników…”
b) Teoria motywacji wg Herzberga, jako wstęp do zrozumienia sedna motywacji
c) „Jak zachowają się Ci ludzie…” – praktyczne warsztaty oparte o studia przypadków
d) „Czy to naprawdę ma znaczenie…” – o roli wartości firmowych i ich przełożeniu na
     motywację pracowników
e) „Żeby oni zrozumieli jakie to jest ważne…” - jak zmotywować i zachęcić pracowników
    do wdrażania zmian?
f) „Teraz już wiem…” - podsumowanie działu
VIII. „Chyba powinienem zindywidualizować podejście do każdego pracownika…” – DLACZEGO ZAMIAST „CHYBA” POWINNO BYĆ „NA PEWNO”, CZYLI SPRAWDZONE METODY ZARZĄDZANIA RÓŻNORODNOŚCIĄ PRACOWNIKÓW
a) Teoria i praktyka zarządzania sytuacyjnego – wprowadzenie.b) „Jaki jest mój pracownik i jak
     z nim pracować…” – ćwiczenie wybitnie praktyczne
c) „W zarządzaniu ludźmi jestem najlepszy w…” - autodiagnoza z zakresu preferowanego stylu
    zarządzania
IX. W ZESPOLE JEST SIŁA
a) „Gram dla siebie, ale niczego nie osiągnę jeśli drużyna nie wygra…” – czyli Robert de Niro
     jako szef doskonały.
b) „Co on w ogóle robi w naszym zespole?!” – czyli jak faktycznie zrozumieć, że każdy członek
    zespołu zwiększa jego potencjał?
c) „W naszym nowym przedsięwzięciu będę odpowiadał za…” – praktyczne i rewelacyjne
    warsztaty uświadamiające wagę podejmowania współpracy i korzyści płynące z różnorodności
    członków zespołu
X. PODSUMOWANIE

Szkolenie oparte jest o autorski projekt prowadzenia warsztatów, które cechują się dużą intensywnością, interaktywnym charakterem i nieustanną pracą nad zbudowaniem długotrwałej inspiracji do wykorzystywania w życiu zawodowym poznanych na szkoleniu zasad i technik. Zajęcia realizowane są zgodnie z zasadą 80% czasu dla ćwiczeń i doświadczeń, 20% czasu dla teorii.

Podczas warsztatów dominują:

  • dyskusje i burze mózgów wywoływane licznymi przykładami, w tym wieloma studiami przypadków z doświadczenia zawodowego trenera prowadzącego warsztaty
  • ćwiczenia i symulacje doskonalące umiejętności zarządzania ludźmi, w tym zajęcia z wykorzystaniem kamery video
  • testy i zadania pozwalające na zdiagnozowanie osobistych mocnych i słabszych stron.