Podczas szkolenia uczestnicy podniosą swoje kompetencje w zakresie skutecznej komunikacji z klientem. Będą umieli właściwie budować trwałe relacje z klientami i rozumieli wagę tego aspektu sprzedaży. Poznają proces sprzedaży i będą umieli świadomie planować rozmowę handlową w oparciu o przekazany model. Poznają odpowiednie narzędzia stosowane na etapie badania potrzeb oraz nabędą praktyczne umiejętności ich stosowania. Nabędą umiejętności niezbędne w procesie sprzedaży relacyjnej, w tym stosować „język korzyści” w zakresie reagowania na potrzeby klienta oraz budowania argumentów sprzedażowych.

 

 

 

 

 

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z technik sprzedaży w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. ZNACZENIE ROLI HANDLOWCA W STRATEGII FIRMY

  • Klient jest najważniejszy.
  • Rola pracownika obsługi klienta a zadowolenie klienta.
  • Priorytety handlowca.


MODUŁ II. ORGANIZACJA PRACY HANDLOWCA

  • Planowanie pracy – segmentacja klientów.
  • Niezbędne przygotowanie do rozmowy z klientem.
  • Umawianie spotkań z klientami.
  • Określanie celów zawodowych, celów sprzedażowych.
  • Ustalanie celów rozmowy handlowej i celów poszczególnych etapów rozmowy handlowej.
  • Metodologia SMART i GROW jako sposób definiowania celów.
  • Cele indywidualne a cele zespołu i przedsiębiorstwa w odniesieniu do strategii firmy.


MODUŁ III. KOMUNIKACJA W KONTAKTACH Z KLIENTEM

  • Komunikacja niewerbalna – rola mowy ciała w wywieraniu wpływu.
  • Komunikacja werbalna – siła słów w kształtowaniu wizerunku.
  • Skuteczna komunikacja przez telefon.
  • Bariery w komunikacji.


MODUŁ IV. BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM

  • Pierwsze wrażenie.
  • Klient lojalny – czynniki wpływające na lojalność klienta.
  • Sprzedaż relacyjna i sprzedaż doradcza.


MODUŁ V. STANDARDY ROZMOWY HANDLOWEJ – ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ

  • Etapy rozmowy handlowej – cele handlowca na każdym z etapów.
  • Model rozmowy handlowej i korzyści z jego stosowania.


MODUŁ VI. PRZYGOTOWANIE I DZIAŁANIA NA PIERWSZYCH ETAPACH ROZMOWY HANDLOWEJ

  • Zaufanie klienta.
  • Przedstawienie siebie i firmy z zastosowaniem języka korzyści.
  • Opracowanie narzędzi przydatnych na tym etapie.


MODUL VII. DEFINIOWANIE POTRZEB KLIENTÓW

  • Powody i korzyści wynikające z dogłębnego badania potrzeb klienta.
  • Narzędzia stosowane w badaniu potrzeb.
  • Opracowanie gotowych narzędzi do stosowania w praktyce handlowej uczestników.
  • Wykorzystanie pozyskanych od klienta informacji.
  • Analiza potrzeb klienta.


MODUŁ VIII. PRZEDSTAWIANIE OFERT KLIENTOWI

  • Dlaczego klienci kupują?
  • Co to są potrzeby?
  • Typologia klientów.
  • Efektywne przedstawianie oferty klientom - standard potrzeba – cecha – korzyść; Umiejętności i techniki prezentowania rozwiązań handlowych odbiorcom.
  • Rola doradcza handlowca na tym etapie rozmowy handlowej.
  • Wypracowanie efektywnych argumentów do użycia na tym etapie z uwzględnieniem typologii klienta, potrzeb klienta, zasad sprzedaży doradczej, lojalności klienta, potrzeb i oczekiwań przedsiębiorstwa.

Najczęściej stosowane metody:   

  • praca indywidualna,
  • praca w grupach,
  • dyskusja facylitowana,
  • mini wykład trenera,
  • odgrywanie scenek,
  • opracowywanie narzędzi i rozwiązań.