Korzyści ze szkolenia:   
Podczas szkolenia uczestnicy podniosą swoje kompetencje w zakresie skutecznej komunikacji z klientem. Będą umieli właściwie budować trwałe relacje z klientami i rozumieli wagę tego aspektu sprzedaży. Poznają proces sprzedaży i będą umieli świadomie planować rozmowę handlową w oparciu o przekazany model. Poznają odpowiednie narzędzia stosowane na etapie badania potrzeb oraz nabędą praktyczne umiejętności ich stosowania. Nabędą umiejętności niezbędne w procesie sprzedaży relacyjnej, w tym stosować „język korzyści” w zakresie reagowania na potrzeby klienta oraz budowania argumentów sprzedażowych.

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Znaczenie roli handlowca w strategii firmy.

  • Klient jest najważniejszy.
  • Rola pracownika obsługi klienta a zadowolenie klienta.
  • Priorytety handlowca.


Moduł II
Organizacja pracy handlowca.

  • Planowanie pracy – segmentacja klientów.
  • Niezbędne przygotowanie do rozmowy z klientem.
  • Umawianie spotkań z klientami.
  • Określanie celów zawodowych, celów sprzedażowych.
  • Ustalanie celów rozmowy handlowej i celów poszczególnych etapów rozmowy handlowej.
  • Metodologia SMART i GROW jako sposób definiowania celów.
  • Cele indywidualne a cele zespołu i przedsiębiorstwa w odniesieniu do strategii firmy.


Moduł III
Komunikacja w kontaktach z klientem.

  • Komunikacja niewerbalna – rola mowy ciała w wywieraniu wpływu.
  • Komunikacja werbalna – siła słów w kształtowaniu wizerunku.
  • Skuteczna komunikacja przez telefon.
  • Bariery w komunikacji.


Moduł IV
Budowanie relacji z klientem.

  • Pierwsze wrażenie.
  • Klient lojalny – czynniki wpływające na lojalność klienta.
  • Sprzedaż relacyjna i sprzedaż doradcza.


Moduł V
Standardy rozmowy handlowej – etapy rozmowy handlowej.

  • Etapy rozmowy handlowej – cele handlowca na każdym z etapów.
  • Model rozmowy handlowej i korzyści z jego stosowania.


Moduł VI
Przygotowanie i działania na pierwszych etapach rozmowy handlowej.

  • Zaufanie klienta.
  • Przedstawienie siebie i firmy z zastosowaniem języka korzyści.
  • Opracowanie narzędzi przydatnych na tym etapie.


Modul VII
Definiowanie potrzeb klientów.

  • Powody i korzyści wynikające z dogłębnego badania potrzeb klienta.
  • Narzędzia stosowane w badaniu potrzeb.
  • Opracowanie gotowych narzędzi do stosowania w praktyce handlowej uczestników.
  • Wykorzystanie pozyskanych od klienta informacji.
  • Analiza potrzeb klienta.


Moduł VIII
Przedstawianie ofert klientowi:

  • Dlaczego klienci kupują?
  • Co to są potrzeby?
  • Typologia klientów.
  • Efektywne przedstawianie oferty klientom - standard potrzeba – cecha – korzyść; Umiejętności i techniki prezentowania rozwiązań handlowych odbiorcom.
  • Rola doradcza handlowca na tym etapie rozmowy handlowej.
  • Wypracowanie efektywnych argumentów do użycia na tym etapie z uwzględnieniem typologii klienta, potrzeb klienta, zasad sprzedaży doradczej, lojalności klienta, potrzeb i oczekiwań przedsiębiorstwa.

Najczęściej stosowane metody:   

  • praca indywidualna,
  • praca w grupach,
  • dyskusja facylitowana,
  • mini wykład trenera,
  • odgrywanie scenek,
  • opracowywanie narzędzi i rozwiązań.