Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma przede wszystkim na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych.


 

 

 

 

 

 

 

Cele szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
  • Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu
  • Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing
  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
  • Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych
  • Zwiększenie przychodów ze sprzedaży
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki
  • Dopasowanie działań marketingowych do produktu
  • Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych


Szkolenie polecamy dla:
Do udziału w szkoleniu zapraszamy pracowników działów marketingu zainteresowanych uzyskaniem wiedzy z zakresu nowoczesnych form marketingu.


Opinie Uczestników o szkoleniu:

"Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Ewa - szkoleniowiec jest niezwykle kompetentną i otwartą osobą, która w prosty i skuteczny sposób potrafi przekazać wiedzę."

"Rzetelnie, profesjonalnie, ciekawie, zabawnie i z pasją! Polecam!!! "

"Rzetelne szkolenie przeprowadzone w przyjemnej atmosferze."

"Polecam serdecznie skorzystanie z usług firmy AVENHANSEN. Bardzo przydatne informacje, które pomogę w przyszłości poprawić funkcjonowanie firmy."

"Inspirujące szkolenie, wspaniała, luźna atmosfera. Profesjonalna prowadząca, która posiada ogromną wiedzę i doświadczenie, które potrafi przekazać w fenomenalny sposób."


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. NOWOCZESNY MARKETING - CHARAKTERYSTYKA

  1. Kto go używa?
  2. „Co” się na niego składa?
  3. Do jakiego typu organizacji/urzędów/Brandów (miasto, region) jest stosowany?

 

MODUŁ II. OKREŚLENIE RELACJI POMIĘDZY „KLASYCZNYM” MARKETINGIEM I JEGO NOŚNIKAMI A MARKETINGIEM PARTYZANCKIM

  1. Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?

 

MODUŁ III. NOWOCZESNY MINDSET - ZMIANA MYŚLENIA

  1. Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie
  2. Narzędzia pobudzające kreatywność

 

MODUŁ IV. TYPOWE STRATEGIE I TAKTYKI MARKETINGU PARTYZANCKIEGO

  1. Marketing personalny (buddy marketing)
  2. Social media
  3. Eventy i inne

 

MODUŁ V. ZNACZENIE SOCIAL MEDIA W KREOWANIU WIZERUNKU FIRM

 

MODUŁ VI. KOMUNIKACJA Z PUBLICZNOŚCIĄ ZA POMOCĄ SOCIAL MEDIA

  1. Bezpośrednie zaangażowanie klienta - kreatywne metody
  2. Budowanie lojalności za pośrednictwem social media

 

MODUŁ VII. NAJBARDZIEJ ISTOTNE PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE W POLSCE

  1. Facebook
  2. Kreatywne prowadzenie fan page
  3. Pomysłowa reklama na facebook
  4. Kiedy i dla kogo organizować konkursy?
  5. Linkedin
  6. Pinterest, Instagram i ich znaczenie dla budowania wizerunku firmy
  7. Nowe rozwiązania: Snapchat i Periscope

 

MODUŁ VIII. BLOGI I MIKRO BLOGI

  1. Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy
  2. Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
  3. Twitter.com - czy dla wszystkich?
  4. Czy i kiedy pisać bloga firmy?
  5. Jak pisać dobrego bloga? - skuteczny copywriting

 

MODUŁ IX. NARZĘDZIA NOWOCZESNEGO MARKETINGU

  1. Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)

 

MODUŁ X. NOWE KANAŁY DOTARCIA DO ODBIORCY

  1. Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników - case studies)

 

MODUŁ XI. TWORZENIE PLANU DZIAŁANIA Z UWZGLĘDNIENIEM KREATYWNYCH ROZWIĄZAŃ

 


Opinie Uczestników o szkoleniu:

"Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Ewa - szkoleniowiec jest niezwykle kompetentną i otwartą osobą, która w prosty i skuteczny sposób potrafi przekazać wiedzę."

"Rzetelnie, profesjonalnie, ciekawie, zabawnie i z pasją! Polecam!!! "

"Rzetelne szkolenie przeprowadzone w przyjemnej atmosferze."

"Polecam serdecznie skorzystanie z usług firmy AVENHANSEN. Bardzo przydatne informacje, które pomogę w przyszłości poprawić funkcjonowanie firmy."

"Inspirujące szkolenie, wspaniała, luźna atmosfera. Profesjonalna prowadząca, która posiada ogromną wiedzę i doświadczenie, które potrafi przekazać w fenomenalny sposób."

Metody szkoleniowe:

  • konsultacje
  • warsztaty
  • case studies
  • wykład