Internet stwarza szerokie możliwości rozwoju przeróżnych form marketingowych. Jest też środowiskiem, w którym dynamicznie wykorzystywane są nowoczesne, innowacyjne narzędzia promocji produktów, usług, marek i osób. Aby dobrze posługiwać się narzędziami związanymi z marketingiem internetowym, zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu otwartym „Marketing internetowy”.
O szkoleniu
Szkolenie „Marketing internetowy” przeznaczone jest dla wszystkich zainteresowanych klientów. Będzie ono trwało dwa dni - od 3 do 4 września 2015 roku, a organizowane jest w Hotelu trzygwiazdkowym Columbus w Krakowie, przy ulicy Starowiślnej 57. Jego koszt wynosi 1580 zł netto. Prowadzącym szkolenie będzie Janusz Wala, który wprowadzi uczestników w tajniki związane ze światem marketingu internetowego. Przekaże on kursantom praktyczne informacje dotyczące sposobów promocji i sprzedaży ecommerce. Dzięki szkoleniu można uzyskać przewagę konkurencyjną nad innymi witrynami sklepowymi online i poszerzać swój dotychczasowy udział rynkowy.
Korzyści dla uczestników szkolenia
Poprzez uczestnictwo w szkoleniu można zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę dotyczącą szeroko rozumianego e-marketingu, tak pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Osoby biorące w nim udział będą finalnie wiedzieć, jak zaistnieć w sieci, jak się w niej promować i w jaki sposób łączyć marketing internetowy z narzędziami klasycznymi. Cenne informacje zostaną przekazane na temat promocji w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowania i polepszania swojej obecności w sieci w taki sposób, aby maksymalizować uwagę klientów.
Uczestnicy poznają opłacalne metody rozliczeń z kontrahentami i wydawcami oraz narzędzia, dzięki którym skontrolują skuteczność podejmowanych działań. Poznają strategię promocji internetowej oraz zasady planowania efektywnych i skutecznych kampanii reklamowych online. Dowiedzą się, jak zwiększyć sprzedaż, zarabiać więcej i pozyskiwać na bieżąco nowych klientów. Wykłady pomogą im w zdobyciu wiedzy o budowaniu pozytywnego PR-u i zwiększania zasięgu swojego oddziaływania.
Dla kogo?
Szkolenie z marketingu internetowego jest w szczególności polecane dla:
-
pozycjonerów,
-
przedsiębiorców,
-
pracowników działu marketingu i sprzedaży,
-
osób noszących się z zamiarem otwarcia własnej działalności online,
-
właścicieli i administratorów sklepów internetowych,
-
osób zainteresowanych marketingiem internetowym, chcących podnieść swoje kwalifikacje zawodowe.
Przebieg szkolenia
Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem wykładów teoretycznych, warsztatów i ćwiczeń, zarówno indywidualnych, jak i grupowych, z zastosowaniem dyskusji i burzy mózgów. Będzie się ono składało z pięciu modułów:
-
Moduł 1 - wykłady wprowadzające do tematyki marketingu internetowego, wraz z ćwiczeniami indywidualnymi, dyskusją grupową i burzą mózgów.
-
Moduł 2 - o zasadach prowadzenia kampanii marketingowej w serwisie społecznościowym Facebook.
-
Moduł 3 - wykłady dotyczące promocji w Google i jego narzędziach oraz w serwisie YouTube.
-
Moduł 4 - działania z wykorzystaniem Google AdWords.
-
Moduł 5 – o mailingach i newsletterach.
Zapraszamy na szkolenie: Marketing internetowy
Maciej Firlit
O autorze:
Założyciel i Prezes Zarządu AVENHANSEN Sp. z.o.o. z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży szkoleniowej. Przeszedł wszystkie szczeble kariery zawodowej od sekretarza, przez HR-Managera, po Dyrektora i Prezesa Zarządu. Duży nacisk kładzie na wysoką jakość obsługi klienta. Jego liberalne podejście do zarządzania, bazujące na partnerstwie, słuchaniu innych i dyscyplinie jakościowej, przyczyniło się do sukcesu firmy AVENHANSEN. Jest precyzyjny, nie akceptuje półśrodków i dróg na skróty. Prywatnie największą radość czerpie z podróżowania i obcowania z naturą.
Więcej informacji: Maciej Firlit