W czasie rozmów sprzedażowych większość handlowców czuje się bardzo swobodnie: są znakomitymi negocjatorami, z łatwością odczytują reakcje, motywy i potrzeby swoich rozmówców. Umiejętności te znikają w chwili, gdy potencjalny klient poprosi o e-maila.

Gdy nie słyszymy i nie widzimy drugiej osoby, musimy zastosować zupełnie inną technikę sprzedaży: argumentację na piśmie.

Cel szkolenia

Praktyczna nauka komunikacji pisemnej z klientami oraz nauka szybkiego, jasnego raportowania i dobrej komunikacji wewnątrz firmy.

Szkolenie polecamy dla:

Pracowników działu sprzedaży.


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Blok 1. Pisanie jako narzędzie wywierania wpływu.

  • Wprowadzenie: proces – bariery – narzędzia.
  • Trzy najważniejsze zasady: czas, brzmienie, sens.
  • Jak uprościć: strukturę, zdania, słowa.
  • Myślenie czytelnikiem.

Blok 2. Poprawność językowa.

  • Gramatyka i interpunkcja biurowa – najczęstsze problemy.

Blok 3. Komunikacja z klientem.

  • Zwięzłe podsumowywanie rozmów handlowych.
  • Przedstawianie klientowi jasnego planu działań.
  • Tworzenie ofert na piśmie.
  • Sprawne raportowanie wewnątrz firmy.

Metoda szkoleniowo-warsztatowa. 70 proc. to ćwiczenia.