Co wyróżnia nasz trening od innnych:

  • Od pierwszych godzin szkolenia tworzymy takie sytuacje, które odpowiadają realiom uczestników
  • Przez 3 miesiące po szkoleniu będziesz miał zapewnioną opiekę merytoryczną trenera prowadzącego, który poznał potrzeby każdego z uczestników
  • Podczas treningu wypracujemy wspólnie proste do zastosowania sposoby na to, abyś rozwijał swoje umiejętności jako lider.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Kluczowe aspekty efektywnej komunikacji w biznesie

  • Po co taka umiejętność? Co się dzieje, kiedy komunikacja zawodzi?
  • Jak zespół/dział może polepszyć efekty swojej pracy dzięki dobrej komunikacji? Mapa komunikacji (ćwiczenie warsztatowe)
  • Emocje w komunikacji – wszyscy wokół się "odczytują" i co z tego wynika?
  • Nieskuteczna vs skuteczna komunikacja – kryteria skuteczności (ćwiczenie warsztatowe)


2. Osobowościowe oraz behawioralne czynniki dobrej komunikacji

  • Czteropolówka Junga – podnieś swoją samoświadomość, poznaj swoje mocne strony i ograniczenia (kwestionariusz stylu socjalno-komunikacyjnego)
  • Naucz się rozmawiać z tymi, których postrzegasz jako "innych" od siebie
  • Model komunikacji interpersonalnej Myrona Chartier’a – wykorzystaj go w pracy (ćwiczenie warsztatowe)
  • Zjawisko statusu w relacjach biznesowych. Gry statusowe – jak najlepiej je wykorzystać? (ćwiczenie warsztatowe)


3. Porozumiewanie się z partnerami biznesowymi

  • Narzędzie odsłaniania intencji – eliminuj niebezpieczne projekcje (ćwiczenie warsztatowe)
  • Interes czy stanowisko – poznaj psychologiczne mechanizmy osiągania celów (ćwiczenie warsztatowe)
  • Rola globalnego i synergicznego słuchania we współpracy
  • Jak stawać się naprawdę dobrym słuchaczem (ćwiczenie warsztatowe)
  • Typowe problemy związane z przekazywaniem informacji
  • Etapy skutecznego przekazywania informacji (ćwiczenie warsztatowe)
  • Odmienność modeli świata. Błędy w komunikacji – jak im przeciwdziałać?
  • Posługuj się skuteczną argumentacją (ćwiczenie warsztatowe)
  • Niezawodny model wywierania wpływu Cohena-Bradforda (ćwiczenie warsztatowe)


4. Konflikty komunikacyjne w zespole i organizacji. Jak je wykorzystywać do budowania porozumienia

  • Najczęstsze przyczyny konfliktów
    • niewłaściwie zorganizowana struktura wewnętrzna
    • niewłaściwa kultura organizacyjna
  • Warunki sprzyjające współpracy (ćwiczenie warsztatowe):
    • wyjaśnione relacje i role
    • zgodność interesów, priorytetów i celów
    • zaufanie do kompetencji partnera
    • wykluczenie rywalizacji

5. Biznesowa codzienność – komunikacja pisemna

  • Najważniejsze zasady komunikacji pisemnej.
  • Metoda KISS – porządkuje i porcjuje (ćwiczenie warsztatowe)
  • Trójkąt retoryczny jako narzędzie budowania logicznej całości przekazu.

Interaktywne warsztaty z wykorzystaniem aktywnych metod pracy z grupą (case study, ćwiczenia, dyskusje)