Szkolenie online i stacjonarne z odwagi menedżerskiej w zarządzaniu zespołem. Co wyróżnia nasz trening?

  • Od pierwszych godzin szkolenia tworzymy takie sytuacje, które odpowiadają realiom uczestników.
  • Przez 3 miesiące po szkoleniu będziesz miał zapewnioną opiekę merytoryczną trenera prowadzącego, który poznał potrzeby każdego z uczestników.
  • Podczas treningu wypracujemy wspólnie proste do zastosowania sposoby na to, abyś rozwijał swoje umiejętności jako lider.









 



Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z odwagi menedżerskiej w zarządzaniu zespołem w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I
KLUCZOWE ASPEKTY EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI W BIZNESIE

  • Po co taka umiejętność? Co się dzieje, kiedy komunikacja zawodzi?
  • Jak zespół/dział może polepszyć efekty swojej pracy dzięki dobrej komunikacji? Mapa komunikacji (ćwiczenie warsztatowe).
  • Emocje w komunikacji – wszyscy wokół się "odczytują" i co z tego wynika?
  • Nieskuteczna vs skuteczna komunikacja – kryteria skuteczności (ćwiczenie warsztatowe).


MODUŁ II
OSOBOWOŚCIOWE ORAZ BEHAWIORALNE CZYNNIKI DOBREJ KOMUNIKACJI

  • Czteropolówka Junga – podnieś swoją samoświadomość, poznaj swoje mocne strony i ograniczenia (kwestionariusz stylu socjalno-komunikacyjnego).
  • Naucz się rozmawiać z tymi, których postrzegasz jako "innych" od siebie.
  • Model komunikacji interpersonalnej Myrona Chartier’a – wykorzystaj go w pracy (ćwiczenie warsztatowe).
  • Zjawisko statusu w relacjach biznesowych. Gry statusowe – jak najlepiej je wykorzystać? (ćwiczenie warsztatowe).


MODUŁ III
POROZUMIEWANIE SIĘ Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI

  • Narzędzie odsłaniania intencji – eliminuj niebezpieczne projekcje (ćwiczenie warsztatowe).
  • Interes czy stanowisko – poznaj psychologiczne mechanizmy osiągania celów (ćwiczenie warsztatowe).
  • Rola globalnego i synergicznego słuchania we współpracy.
  • Jak stawać się naprawdę dobrym słuchaczem (ćwiczenie warsztatowe).
  • Typowe problemy związane z przekazywaniem informacji.
  • Etapy skutecznego przekazywania informacji (ćwiczenie warsztatowe).
  • Odmienność modeli świata. Błędy w komunikacji – jak im przeciwdziałać?
  • Posługuj się skuteczną argumentacją (ćwiczenie warsztatowe).
  • Niezawodny model wywierania wpływu Cohena-Bradforda (ćwiczenie warsztatowe).


MODUŁ IV
KONFLIKTY KOMUNIKACYJNE W ZESPOLE I ORGANIZACJI. JAK JE WYKORZYSTYWAĆ DO BUDOWANIA POROZUMIENIA?

  • Najczęstsze przyczyny konfliktów:
    • niewłaściwie zorganizowana struktura wewnętrzna,
    • niewłaściwa kultura organizacyjna.
  • Warunki sprzyjające współpracy (ćwiczenie warsztatowe):
    • wyjaśnione relacje i role,
    • zgodność interesów, priorytetów i celów,
    • zaufanie do kompetencji partnera,
    • wykluczenie rywalizacji.


MODUŁ V
BIZNESOWA CODZIENNOŚĆ – KOMUNIKACJA PISEMNA

  • Najważniejsze zasady komunikacji pisemnej.
  • Metoda KISS – porządkuje i porcjuje (ćwiczenie warsztatowe).
  • Trójkąt retoryczny jako narzędzie budowania logicznej całości przekazu.

Metody wykorzystywane podczas szkolenia zodwagi menedżerskiej w zarządzaniu zespołem:

  • symulacje
  • zadania grupowe i indywidualne
  • gry
  • dyskusje problemowe
  • wykłady interaktywne
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne