Specjalistyczne warsztaty dla osób pracujących w międzynarodowych, wielokulturowych zespołach, w których do komunikacji wykorzystywany jest język angielski oraz osób współpracujących z partnerami zagranicznymi lub delegowanymi do pracy ‘daleko od domu’.

A short training for managers and specialists who want to succeed in an international business environment.


‘You don’t need me to tell you that business is international. But what impact does the globalization of business have on the way we communicate? Well, what it means is that speaking ‘good English’ is not good enough anymore. We have also to understand and engage with the challenges of working across cultures. We have to become more aware of the differences between ourselves and people from other cultures. And we have to adapt, and work and communicate in a way that is sensitive to these differences.’

Bob Dignen


‘What managers do is the same world over. How they do it is determined by culture and tradition’

Peter Drucker

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Video study – different people, different cultures, different personalities

2. The bipolarity of cultures - a true or false idea

3. Ceremonial and unceremonious behaviors – what do we prefer

4. Comparison - the only opportunity to observe cultural differences

5. Understanding culture through one-hundred-page and five-word definitions

6. The iceberg of culture - visible and invisible products of culture

7. What makes us who we are – national culture, regional culture, corporate culture, personality

8. Stereotypes, dreams and nightmares

9. The journey through the dimensions of national culture

10. Analysis of selected national cultures

11. Corporate culture - cultures in culture

12. Two-dimensional analysis of corporateculture

13. The eight dimensions of organizational culture

14. The basic principle of diversity – team building done wrong

15. Different styles of communication

16. High and low context

17. Peaches and coconuts

18. International Negotiations – the three broad cultural types

19. One on one and team negotiations

20. Choosing players and distributing roles for team negotiations

21. Africa, Asia, South America – opportunity or threat

22. Leaders of the new world

23. Gaffes, blunders and taboos

24. The ‘Big Five’ of personality traits – self-awareness of our strengths and limitations

25. Making decisions, giving feedback, apologizing in different cultures

26. What do they think about US, what do we think about THEM

27. How beautifully different we are


28. Case studies, texts and video case

  • Warsztaty prowadzone są w języku angielskim
  • Zagadnienia są wprowadzane i krótko omawiane przez prowadzącego, po czym uczestnicy mają możliwość przećwiczenia niektórych zagadnień
    i przeanalizowania możliwości zastosowania ich w praktyce
  • Uczestnicy wyrażają własne opinie na temat zagadnień, co sprzyja dyskusji i burzy mózgó
  • W trakcie warsztatów pojawiają się również quizy i gry komunikacyjne