Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.

Korzyści dla Uczestników szkolenia:
Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:

  • Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”
  • Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modele
  • Zastosować zasady motywowania pracowników
  • Przedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjne
  • Skutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywujące
  • Dopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmie
  • Ominąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowania
  • Dopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnego
  • Przeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników


Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów) i do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. ZESPÓŁ
Moduł ten skupia się na pokazaniu funkcjonowania zespołu i poszczególnych osób w zespole. Uczestnicy poznają etapy formowania się zespołu, funkcjonowanie ludzi na tych etapach, a także sposoby komunikacji z nimi. 

  1. Budowanie autorytetu
  2. Efektywny zespół - różnorodność ról
  3. Autodiagnoza własnej roli w zespole
  4. Lider zespołu - zadanie / zespół / jednostka
  5. Zestaw psychologicznych narzędzi szefa
    • Informacja zwrotna
    • Pytania i parafrazy
    • Stawianie granic i sztuka mówienia „NIE”
    • Sztuka czynienia ustępstw
    • Rozmowy z pracownikami
  6. Komunikacja w pracy lidera
  7. Strukturalizacja czasu na każdym etapie rozwoju zespołu


MODUŁ II. ZARZĄDZANIE SYTUACYJNE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Aby skutecznie motywować ludzi trzeba pracować z nimi bardzo indywidualnie, dlatego podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się czy jest zarządzanie sytuacyjne i przećwiczą je w praktyce, ucząc się jakie podejście zastosować do jakich pracowników. 

  1. Motywowanie pracownika w oparciu o model przywództwa sytuacyjnego (K. Blanchard)
  2. Kultura organizacyjna w motywowaniu pracowników (wartości, normy, wytwory)
  3. Dostosowanie działań zarządczych do indywidualnych zachowań pracowników
  4. Błędy w motywowaniu pracowników
  5. Reguły skutecznego motywowania
  6. Prowadzenie rozmów motywująco-oceniających z pracownikiem
    • Efektywna rozmowa
    • Etapy prowadzenia rozmowy


MODUŁ III. SZTUKA DELEGOWANIA ZADAŃ
Podczas pracy nad zagadnieniem delegowania uczestnicy poznają zasady, które kierują tym procesem. Zobaczą też kiedy i jak można delegować swoją pracę, aby rozwijać pracowników. 

  1. Wyznaczanie celów (SMART)
  2. Proces delegowania i jego procedura
  3. Czynniki sukcesu w delegowaniu
  4. Opory przeciwko delegowaniu
  5. Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania


MODUŁ IV. SZEF COACHEM, MENTOREM, LIDEREM
Ten moduł zachęca uczestników do rozwoju i poszukiwania alternatywnych ról dla siebie w roli lidera. Dlatego poznają oni podstawowe techniki pracy mentorskiej i coachingowej, które mogą zastosować i włączyć w swój proces zarządzania ludźmi. 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów