Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”
  • Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modele
  • Zastosować zasady motywowania pracowników
  • Przedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjne
  • Skutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywujące
  • Dopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmie
  • Ominąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowania
  • Dopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnego
  • Przeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Zespół
    • Budowanie autorytetu
    • Efektywny zespół – różnorodność ról
    • Autodiagnoza własnej roli w zespole
    • Lider zespołu – zadanie / zespół / jednostka
  2. Przywództwo w obliczu zmian w organizacji
  3. Motywowanie
    • Podstawowe teorie motywacyjne i ch praktyczne zastosowanie
      • Teoria Maslowa
      • Teoria Herzberga
    • Zasady motywowanie pracowników
      • Motywowanie przez nagradzanie i karanie
      • Pomysły na działania motywujące
    • Motywowanie pracownika w oparciu o model przywództwa sytuacyjnego (K. Blanchard)
    • Kultura organizacyjna w motywowaniu pracowników (wartości, normy, wytwory)
    • Systemy motywacyjne
      • Motywacyjny system wynagradzania za pracę
      • Planowanie ścieżek rozwoju i kariery
      • Zaangażowanie stopniowane
    • Błędy w motywowaniu pracowników
    • Reguły skutecznego motywowania
    • System oceny pracowników, jako element motywowania
  4. Zarządzanie sytuacyjne
    • Dostosowanie działań zarządczych do indywidualnych zachowań pracowników
    • Prowadzenie rozmów motywująco-oceniających z pracownikiem
      • Efektywna rozmowa
      • Etapy prowadzenia rozmowy
  5. Sztuka delegowania zadań
    • Wyznaczanie celów (SMART)
    • Proces delegowania i jego procedura
    • Czynniki sukcesu w delegowaniu
    • Elementy, które można delegować
    • Granice delegowania
    • Opory przeciwko delegowaniu
    • Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania
    • Komunikacja w procesie delegowania
    • Krąg reguł, które obowiązują w delegowaniu
  6.     Zestaw psychologicznych narzędzi szefa
    • Informacja zwrotna
    • Pytania i parafrazy
    • Stawianie granic i sztuka mówienia „NIE”
    • Sztuka czynienia ustępstw
  7.    Szef coachem, mentorem, liderem

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów