Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy związanej ze skutecznym coachingiem, a także przećwiczenie praktycznych umiejętności niezbędnych podczas przekazywania zadań podwładnym i współpracownikom. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia dotyczące zasad i reguł obowiązujących w procesie coachingu, komunikacji podczas przekazywania zadań, a także przezwyciężania oporów w procesie delegowania, pojawiających się po stronie delegujących i pracowników.

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Rozpoznać sytuację coachingu.
  • Umiejętnie przeprowadzić coaching, stosując obowiązujące zasady.
  • Efektywnie pracować nad własna postawą w trakcie pełnienia roli coacha.
  • Dopasować do potrzeb organizacji rodzaj coachingu.
  • Stosować w praktyce elementy komunikacyjne związane z przekazywaniem wiedzy.
  • Przeprowadzić profesjonalna procedurę delegowania zadań.
  • Przezwyciężyć opory w delegowaniu u siebie i swoich podwładnych.
  • Uniknąć błędów komunikacyjnych na etapie przekazywania zadania.
  • Rozpoznać zadania, które można delegować.
  • Usprawnić proces przepływu informacji we własnej organizacji.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Coaching.

  • Czym jest coaching?
  • Kto to jest coach? - rola i zadania.
  • Korzyści coachingu.
  • Kiedy stosować coaching?
  • Rodzaje coachingów i dopasowanie ich do wymagań organizacji.


Moduł II
Etapy prowadzenia coachingu.


Moduł III
Modele rozmowy coachingowej.


Moduł IV
Skuteczność komunikacji coachingowej.


Moduł V
Umiejętności coacha.

  • Aktywne słuchanie jako podstawowy element coachingu.
  • „Pozycje terapeutyczne”.
  • Przezwyciężanie barier komunikacyjnych.
  • Budowanie relacji coachingowej.
  • Uzasadnianie swoich poglądów – argumentacja.
  • Obserwacja – co jest ważne i na co zwracać uwagę.


Moduł VI
Praktyka prowadzenia coachingu.

  • Trudności i zagrożenia podczas spotkania.
  • Różnorodność zachowań ludzkich.


Moduł VII
Planowanie i wyznaczanie celów i ścieżek rozwoju.


Moduł VIII
Coaching i inne metody pracy – mentoring, konsulting.


Moduł IX
Delegowanie zadań.

  • Co delegować?
  • Kiedy delegować?
  • Komu delegować?
  • Jak delegować?
  • Po co delegować?


Moduł X
Proces delegowania i jego procedura.


Moduł XI
Czynniki sukcesu w delegowaniu.

  • Komunikacja w procesie delegowania.
  • Krąg reguł, które obowiązują w delegowaniu.
  • Monitoring i kontrola.
  • Przekazanie odpowiedzialności.
  • Udzielanie informacji zwrotnej.
  • Wyznaczanie i uzgadnianie celów.


Moduł XII
Przywództwo sytuacyjne a delegowanie.


Moduł XIII
Trudności delegowania zadań.

  • Granice delegowania.
  • Opory przeciwko delegowaniu.
  • Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania.
  • Wzbudzanie samodzielności u pracownika.

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje,
  • studium przypadku,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • kwestionariusze i testy zachowań,
  • odgrywanie scenek/ról,
  • praca z kamerą video,
  • gry symulacyjne,
  • burze mózgów.