Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy związanej ze skutecznym coachingiem, a także przećwiczenie praktycznych umiejętności niezbędnych podczas przekazywania zadań podwładnym i współpracownikom. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia dotyczące zasad i reguł obowiązujących w procesie coachingu, komunikacji podczas przekazywania zadań, a także przezwyciężania oporów w procesie delegowania, pojawiających się po stronie delegujących i pracowników.


Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Rozpoznać sytuację coachingu.
  • Umiejętnie przeprowadzić coaching, stosując obowiązujące zasady.
  • Efektywnie pracować nad własna postawą w trakcie pełnienia roli coacha.
  • Dopasować do potrzeb organizacji rodzaj coachingu.
  • Stosować w praktyce elementy komunikacyjne związane z przekazywaniem wiedzy.
  • Przeprowadzić profesjonalna procedurę delegowania zadań.
  • Przezwyciężyć opory w delegowaniu u siebie i swoich podwładnych.
  • Uniknąć błędów komunikacyjnych na etapie przekazywania zadania.
  • Rozpoznać zadania, które można delegować.
  • Usprawnić proces przepływu informacji we własnej organizacji.

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z rozwijania kompetencji pracowników  poprzez coaching i delegowanie zadań w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. COACHING

  • Czym jest coaching?
  • Kto to jest coach? - rola i zadania.
  • Korzyści coachingu.
  • Kiedy stosować coaching?
  • Rodzaje coachingów i dopasowanie ich do wymagań organizacji.

MODUŁ II. ETAPY PROWADZENIA COACHINGU
MODUŁ III. MODELE ROZMOWY COACHINGOWEJ
MODUŁ IV. SKUTECZNOŚĆ KOMUNIKACJI COACHINGOWEJ
MODUŁ V. UMIEJĘTNOŚCI COACHA

  • Aktywne słuchanie jako podstawowy element coachingu.
  • „Pozycje terapeutyczne”.
  • Przezwyciężanie barier komunikacyjnych.
  • Budowanie relacji coachingowej.
  • Uzasadnianie swoich poglądów – argumentacja.
  • Obserwacja – co jest ważne i na co zwracać uwagę.

MODUŁ VI. PRAKTYKA PROWADZENIA COACHINGU

  • Trudności i zagrożenia podczas spotkania.
  • Różnorodność zachowań ludzkich.

MODUŁ VII. PLANOWANIE I WYZNACZANIE CELÓW I ŚCIEŻEK ROZWOJU
MODUŁ VIII. COACHING I INNE METODY PRACY – MENTORING, KONSULTING.
MODUŁ IX. DELEGOWANIE ZADAŃ

  • Co delegować?
  • Kiedy delegować?
  • Komu delegować?
  • Jak delegować?
  • Po co delegować?

MODUŁ X. PROCES DELEGOWANIA I JEGO PROCEDURA
MODUŁ XI. CZYNNIKI SUKCESU W DELEGOWANIU

  • Komunikacja w procesie delegowania.
  • Krąg reguł, które obowiązują w delegowaniu.
  • Monitoring i kontrola.
  • Przekazanie odpowiedzialności.
  • Udzielanie informacji zwrotnej.
  • Wyznaczanie i uzgadnianie celów.

MODUŁ XII. PRZYWÓDZTWO SYTUACYJNE A DELEGOWANIE
MODUŁ XIII. TRUDNOŚCI DELEGOWANIA ZADAŃ

  • Granice delegowania.
  • Opory przeciwko delegowaniu.
  • Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania.
  • Wzbudzanie samodzielności u pracownika.

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje,
  • studium przypadku,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • kwestionariusze i testy zachowań,
  • odgrywanie scenek/ról,
  • praca z kamerą video,
  • gry symulacyjne,
  • burze mózgów.