Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy związanej ze skutecznym coachingiem, a także przećwiczenie praktycznych umiejętności niezbędnych podczas przekazywania zadań podwładnym i współpracownikom. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia dotyczące zasad i reguł obowiązujących w procesie coachingu, komunikacji podczas przekazywania zadań, a także przezwyciężania oporów w procesie delegowania, pojawiających się po stronie delegujących i pracowników.

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Rozpoznać sytuację coachingu
  • Umiejętnie przeprowadzić coaching, stosując obowiązujące zasady
  • Efektywnie pracować nad własna postawą w trakcie pełnienia roli coacha
  • Dopasować do potrzeb organizacji rodzaj coachingu
  • Stosować w praktyce elementy komunikacyjne związane z przekazywaniem wiedzy
  • Przeprowadzić profesjonalna procedurę delegowania zadań
  • Przezwyciężyć opory w delegowaniu u siebie i swoich podwładnych
  • Uniknąć błędów komunikacyjnych na etapie przekazywania zadania
  • Rozpoznać zadania, które można delegować
  • Usprawnić proces przepływu informacji we własnej organizacji

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Coaching
    • Czym jest coaching?
    • Kto to jest coach? - rola i zadania
    • Korzyści coachingu
    • Kiedy stosować coaching
    • Rodzaje coachingów i dopasowanie ich do wymagań organizacji
  2. Etapy prowadzenia coachingu
  3. Modele rozmowy coachingowej
  4. Skuteczność komunikacji coachingowej
  5. Umiejętności coacha
    • Aktywne słuchanie jako podstawowy element coachingu
    • „Pozycje terapeutyczne”
    • Przezwyciężanie barier komunikacyjnych
    • Budowanie relacji coachingowej
    • Uzasadnianie swoich poglądów – argumentacja
    • Obserwacja – co jest ważne i na co zwracać uwagę
  6. Praktyka prowadzenia coachingu
    • Trudności i zagrożenia podczas spotkania
    • Różnorodność zachowań ludzkich
  7. Planowanie i wyznaczanie celów i ścieżek rozwoju
  8. Coaching i inne metody pracy – mentoring, konsulting
  9. Delegowanie zadań
    • Co delegować?
    • Kiedy delegować?
    • Komu delegować?
    • Jak delegować?
    • Po co delegować?
  10. Proces delegowania i jego procedura
  11. Czynniki sukcesu w delegowaniu
    • Komunikacja w procesie delegowania
    • Krąg reguł, które obowiązują w delegowaniu
    • Monitoring i kontrola
    • Przekazanie odpowiedzialności
    • Udzielanie informacji zwrotnej
    • Wyznaczanie i uzgadnianie celów
  12. Przywództwo sytuacyjne a delegowanie
  13. Trudności delegowania zadań
    • Granice delegowania
    • Opory przeciwko delegowaniu
    • Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania
    • Wzbudzanie samodzielności u pracownika

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • praca z kamerą video
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów