Szkolenia z zakresu wielokulturowo┼Ťci daj─ů zarówno praktyczn─ů wiedz─Ö, jak i pozwalaj─ů zrozumie─ç zachowania tak innych, jak i swoje w┼éasne. S─ů to bardzo praktyczne szkolenia wskazuj─ůce na mo┼╝liwe b┼é─Ödy interpretacyjne pojawiaj─ůce si─Ö w kontakcie z odmienno┼Ťci─ů kulturow─ů. W zale┼╝no┼Ťci od ukierunkowania, kursy te dostarczaj─ů praktycznych wskazówek dotycz─ůcych odczytywania komunikacji niewerbalnej, znaczenia kontekstu przestrzennego, itd.

Cel szkolenia:

  • Nabycie kompetencji z zakresu pracy w zespole wielokulturowym
  • Nabycie umiej─Ötno┼Ťci skutecznej komunikacji werbalnej i rozumienia kominikatów niewerbalnych osób z odmiennych kr─Ögów kulturowych
  • Poznanie b┼é─Ödów, których nale┼╝y unika─ç w kontaktach w ┼Ťrodkowisku wielokulturowym

Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy maj─ů do czynienia w swojej pracy zawodowej z przedstawicielami odmiennych kultur. Szkolenie skierowane jest zarówno do osób, które zamierzaj─ů (lub ju┼╝ to robi─ů) nawi─ůzywa─ç kontakty handlowe z partnerami zagranicznymi, prowadzi─ç negocjacje, sprzedawa─ç i promowa─ç swoje produkty, ale tak┼╝e osób, które wspó┼épracuj─ů z obcokrajowcami na miejscu w Polsce.
W szkoleniu mog─ů bra─ç udzia┼é przedstawiciele ró┼╝nych bran┼╝, niezale┼╝nie od wieku czy szczebla menad┼╝erskiego.
W zale┼╝no┼Ťci od zapotrzebowania szkolenie mo┼╝e zosta─ç dostosowane dla grupy zaawansowanej w danej dziedzinie i dotyczy─ç konkretnego regionu lub kraju (np. kraje skandynawskie, kraje arabskie, itd.)

Metody, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • Warsztaty
  • Prezentacja
  • Dyskusja
  • Wyk┼éad

Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODU┼ü I.  WPROWADZENIE DO ZAGADNIE┼â KOMUNIKOWANIA SI─ś

  1. proces komunikacji i jego etapy
  2. znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  3. techniki i narz─Ödzia skutecznego porozumiewania si─Ö.
  4. Komunikacja bezpo┼Ťrednia a komunikacja za pomoc─ů mediów: telefon, mail, komunikatory

MODUŁ II. ZASADY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI, JAKO ELEMENT ZASADNICZY W EFEKTYWNYCH KONTAKTACH W ORGANIZACJI

  1. autoanaliza własnego stylu komunikowania się
  2. błędy w komunikacji ich korekta i unikanie
  3. bariery komunikacyjne
  4. etapy tworzenia kontaktu interpersonalnego

MODU┼ü III. EFEKTYWNE PROWADZENIE ROZMÓW

  1. kształtowanie własnego wizerunku w roli nadawcy i odbiorcy komunikatu
  2. asertywne reagowanie na zastrzeżenia na krytykę i pochwałę
  3. rozpoznawanie i omijanie barier w komunikacji, aktywne słuchanie jako narzędzie skutecznej komunikacji
  4. rozpoznawanie i radzenie sobie czynniki zak┼éócaj─ůce s┼éuchanie i rozumienie wypowiedzi
  5. sztuka zadawania pytań
  6. p­sychologiczne mechanizmy i techniki wywierania wp┼éywu

MODUŁ IV. INTERKULTUROWE ASPEKT KOMUNIKACJI

  1. podstawy proksymiki - dystans w komunikacji
  2. formu┼éowanie komunikatów w kontaktach interkulturowych
  3. ekspresja własna a spostrzeganie interkulturowe
  4. kulturowe odczytywanie komunikatów
  5. kulturowe postawy w codziennej komunikacji i negocjacjach
  6. podejmowanie decyzji w aspekcie kulturowym

MODU┼ü V. PODSTAWOWE ZASADY KOMUNIKACJI INTERKULTUROWEJ

  1. kultury zorientowane na kontakt
  2. kultury zorientowane na zasady
  3. kultury propartnerskie i protransakacyjne
  4. kultury ceremonialne i nieceremonialne
  5. kultury monochromiczne i polichroniczne
  6. Czy „a” zawsze znaczy „a” ? -ukryte za┼éo┼╝enia i przemilczane oczekiwania w komunikacji z przedstawicielami poszczególnych kultur
  7. Mówimy wszyscy po……., ale czy naprawd─Ö mówimy w tym samym j─Özyku

MODU┼ü VI. „INSTRUKCJA OBS┼üUGI KONTRAHENTA”- CO ROBI─ć, CZEGO RACZEJ NIE I TOTALNE „FAUX PAS”

  1. Kultury Europy Zachodniej
  2. Kultury j─Özyka niemieckiego

MODU┼ü VII. PODSUMOWANIE

Szkolenie pomy┼Ťlane jest jako interaktywne, gdzie udzia┼é uczestników si─Öga ponad 80% czasu. Ka┼╝da sesja przebiega wed┼éug podobnej dynamiki, opartej o metodologi─Ö opracowan─ů z uwzgl─Ödnieniem cyklu Kolba: ─çwiczenie otwieraj─ůce na nowe nawyki (buduj─ůce ┼Ťwiadomo┼Ť─ç), mini wyk┼éad o technikach (wiedza), ─çwiczenie nowych taktyk i technik (umiej─Ötno┼Ť─ç). Po zamkni─Öciu ka┼╝dej sesji uczestnicy otrzymuj─ů materia┼éy pomocnicze dotycz─ůce omówionej sesji.

Materia┼é praktyczny jest podsumowywany mini wyk┼éadami daj─ůcymi teoretyczne podstawy oraz wyja┼Ťniaj─ůcymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy do┼Ťwiadczaj─ů w trakcie pracy na sali szkoleniowej.