Cel szkolenia:

Zdobycie praktycznej wiedzy na temat rozwi─ůza┼ä z zakresu efektywnego zarz─ůdzania gabinetem stomatologicznym prowadz─ůcych do optymalizacji dzia┼éalno┼Ťci bie┼╝─ůcej i strategicznej oraz omówienie mo┼╝liwo┼Ťci ich implementacji w obliczu sytuacji kryzysowych zwi─ůzanych z pandemi─ů koronawirusa. Podniesienie i przeprofilowanie kompetencji zarz─ůdczych w nowej sytuacji, w jakiej znalaz┼éy si─Ö centra dentystyczne. 

 

Korzy┼Ťci ze szkolenia:

  1. Zdobycie lub pog┼é─Öbienie analitycznej wiedzy w zakresie czynników wewn─ůtrz i na zewn─ůtrz centrum medycznego, które mog─ů sprzyja─ç rozwojowi, jak i go os┼éabia─ç.
  2. Pokazanie dlaczego tak wa┼╝na jest kontrola strategiczna na ka┼╝dym etapie wprowadzania nowej us┼éugi czy planu rozwojowego. 
  3. Stworzenie wspólnych rozwi─ůza┼ä komunikacyjnych.
  4. Nabycie nowego podej┼Ťcia do funkcji w┼éa┼Ťcicielskiej i mened┼╝erskiej w dobie koronawirusa 
  5. Pokazanie jak mo┼╝na wdro┼╝y─ç nowy paradygmat my┼Ťlenia i dzia┼éania strategicznego w sytuacji kryzysu wywo┼éanego pandemi─ů, które z jednej strony b─Ödzie prowadzi─ç do optymalizacji kosztowej a z drugiej do wzrostu przychodów.

 

W jakim zakresie jeste┼Ťmy w stanie Pa┼ästwa wesprze─ç, wzmocni─ç i rozwin─ů─ç: 

  • Czas pandemii koronawirusa spowodowa┼é niespotykane dot─ůd zawirowania i zagro┼╝enia dla ca┼éej bran┼╝y medycznej, w tym centrów stomatologicznych. W sytuacji powa┼╝nego ryzyka biznesowego, w jakim znalaz┼éy si─Ö gabinety dentystyczne, niezb─Ödne jest zarz─ůdzanie antykryzysowe, wzmo┼╝ony controlling bie┼╝─ůcy i strategiczny oraz opracowanie nowych rozwi─ůza┼ä rozwojowych
  • Dotychczasowe plany uleg┼éy przedawnieniu, dotychczasowe sposoby my┼Ťlenia i dzia┼éania musz─ů ulec zmianie. St─ůd zarz─ůdzanie zmian─ů w sytuacji nadal trwaj─ůcej pandemii jest obecnie jednym z najgor─Ötszych tematów w ca┼éym sektorze ochrony zdrowia
  • W obliczu tej sytuacji jedn─ů ze strategii mo┼╝e by─ç racjonalizacja kosztów ale z drugiej wymusza ona nowe podej┼Ťcie i id─ůce za tym dzia┼éania, w jaki sposób zwi─Ökszy─ç przychody oraz przyci─ůgn─ů─ç do siebie klienta. Na te problemy mo┼╝emy znale┼║─ç odpowiedzi razem

 

Szkolenie mo┼╝e by─ç zrealizowane w j─Özyku angielskim.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegó┼éowy harmonogram do ustalenia: 1 dzie┼ä (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkni─Ötego grupowego to ┼é─ůcznie 5-6 godzin w zale┼╝no┼Ťci od tematu szkolenia (z mo┼╝liwo┼Ťci─ů podzia┼éu na sesje). Finalna d┼éugo┼Ť─ç, ilo┼Ť─ç i cz─Östotliwo┼Ť─ç sesji zostan─ů dopasowane do Pa┼ästwa oczekiwa┼ä i mo┼╝liwo┼Ťci.

Terminy sesji uzgadniane s─ů indywidualnie i dopasowane do Pa┼ästwa potrzeb, mo┼╝liwo┼Ťci i oczekiwa┼ä.


Przyk┼éadowy harmonogram: 7 sesji trwaj─ůcych od 1 do 3 godzin, daj─ůcych ┼é─ůcznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to mo┼╝e by─ç równie┼╝ realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegó┼éy opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Do┼é─ůcz do nas! B─ůd┼║ na bie┼╝─ůco! Znajd┼║ promocje! Odbieraj bezp┼éatne materia┼éy! Ôľ║

Zapisz si─Ö! Ôľ║

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o mo┼╝liwo┼Ťci realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zale┼╝no┼Ťci od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizacj─Ö szkolenia wy┼é─ůcznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji ka┼╝dego projektu mamy na uwadze efektywno┼Ť─ç prowadzonych przez nas warsztatów oraz Pa┼ästwa satysfakcj─Ö.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

  1. Jak zarz─ůdza─ç wyzwaniami stoj─ůcymi przed gabinetami stomatologicznymi w dobie koronawirusa – przegl─ůd interwencji dopasowanych do zaistnia┼éych sytuacji  (zarz─ůdzanie antykryzysowe i zarz─ůdzanie zmian─ů)
  2. Jak zmieni┼éo si─Ö otoczenie i trendy i zdeterminowa┼éo to zmian─Ö w podej┼Ťciu do klienta czyli co musimy wiedzie─ç, ┼╝eby przyci─ůgn─ů─ç klienta i zatrzyma─ç go na d┼éu┼╝ej
  3. Kontrola strategiczna w gabinecie stomatologicznym - czym jest,  jak j─ů  wdra┼╝a─ç i jakie p┼éyn─ů  z tego korzy┼Ťci
  4. Przedefiniowanie funkcji mened┼╝erskich w czasach kryzysu - jak rozmawia─ç z zespo┼éem i jak motywowa─ç wspó┼épracowników w dobie koronawirusa 
  5. Nowe strategie na nowe czasy - dawne plany i sposoby dzia┼éania uleg┼éy zmianie czyli jak odnale┼║─ç si─Ö w nowej rzeczywisto┼Ťci i stworzy─ç innowacyjne rozwi─ůzania dostosowane do ogranicze┼ä wynikaj─ůcych z pandemii