Cel szkolenia:

Zdobycie praktycznej wiedzy na temat rozwiązań z zakresu efektywnego zarządzania gabinetem stomatologicznym prowadzących do optymalizacji działalności bieżącej i strategicznej oraz omówienie możliwości ich implementacji w obliczu sytuacji kryzysowych związanych z pandemią koronawirusa. Podniesienie i przeprofilowanie kompetencji zarządczych w nowej sytuacji, w jakiej znalazły się centra dentystyczne. 

 

Korzyści ze szkolenia:

  1. Zdobycie lub pogłębienie analitycznej wiedzy w zakresie czynników wewnątrz i na zewnątrz centrum medycznego, które mogą sprzyjać rozwojowi, jak i go osłabiać.
  2. Pokazanie dlaczego tak ważna jest kontrola strategiczna na każdym etapie wprowadzania nowej usługi czy planu rozwojowego. 
  3. Stworzenie wspólnych rozwiązań komunikacyjnych.
  4. Nabycie nowego podejścia do funkcji właścicielskiej i menedżerskiej w dobie koronawirusa 
  5. Pokazanie jak można wdrożyć nowy paradygmat myślenia i działania strategicznego w sytuacji kryzysu wywołanego pandemią, które z jednej strony będzie prowadzić do optymalizacji kosztowej a z drugiej do wzrostu przychodów.

 

W jakim zakresie jesteśmy w stanie Państwa wesprzeć, wzmocnić i rozwinąć: 

  • Czas pandemii koronawirusa spowodował niespotykane dotąd zawirowania i zagrożenia dla całej branży medycznej, w tym centrów stomatologicznych. W sytuacji poważnego ryzyka biznesowego, w jakim znalazły się gabinety dentystyczne, niezbędne jest zarządzanie antykryzysowe, wzmożony controlling bieżący i strategiczny oraz opracowanie nowych rozwiązań rozwojowych
  • Dotychczasowe plany uległy przedawnieniu, dotychczasowe sposoby myślenia i działania muszą ulec zmianie. Stąd zarządzanie zmianą w sytuacji nadal trwającej pandemii jest obecnie jednym z najgorętszych tematów w całym sektorze ochrony zdrowia
  • W obliczu tej sytuacji jedną ze strategii może być racjonalizacja kosztów ale z drugiej wymusza ona nowe podejście i idące za tym działania, w jaki sposób zwiększyć przychody oraz przyciągnąć do siebie klienta. Na te problemy możemy znaleźć odpowiedzi razem

 

Szkolenie może być zrealizowane w języku angielskim.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

  1. Jak zarządzać wyzwaniami stojącymi przed gabinetami stomatologicznymi w dobie koronawirusa – przegląd interwencji dopasowanych do zaistniałych sytuacji  (zarządzanie antykryzysowe i zarządzanie zmianą)
  2. Jak zmieniło się otoczenie i trendy i zdeterminowało to zmianę w podejściu do klienta czyli co musimy wiedzieć, żeby przyciągnąć klienta i zatrzymać go na dłużej
  3. Kontrola strategiczna w gabinecie stomatologicznym - czym jest,  jak ją  wdrażać i jakie płyną  z tego korzyści
  4. Przedefiniowanie funkcji menedżerskich w czasach kryzysu - jak rozmawiać z zespołem i jak motywować współpracowników w dobie koronawirusa 
  5. Nowe strategie na nowe czasy - dawne plany i sposoby działania uległy zmianie czyli jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości i stworzyć innowacyjne rozwiązania dostosowane do ograniczeń wynikających z pandemii