DLA KOGO?

Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż relacyjna

GŁÓWNY CEL SZKOLENIA:

Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem budowania i wzmacniania zadowolenia u Klienta ze współpracy z nami.

Korzyści szczegółowe dla uczestników Warsztatu:

Możliwość zdobycia i doskonalenia umiejętności z zakresu:

  • Rozwoju komunikacyjno- sprzedażowego ukierunkowanego na wzrost sprzedaży i jednoczesne budowanie i wzmacnianie zadowolenia oraz lojalności Klienta

  • Budowania swoją postawą wizerunku profesjonalnej i godnej zaufania Firmy

  • Tworzenia profesjonalnego, pozytywnego pierwszego wrażenia

  • Praktycznego wykorzystywania technik ułatwiających komunikację z Klientem

  • Rozpoznawania preferencji komunikacyjnych Klientów

  • Efektywnego prowadzenia rozmowy sprzedażowej przez telefon i bezpośrednio

  • Aktywnego słuchania i dopasowywania swoich komunikatów do potrzeb Klienta

  • Stosowania skutecznych technik zadawania pytań

  • Kreowania / wzbudzania potrzeb klientów

  • Sprzedaży w oparciu o analizę potrzeb Klienta

  • Wywierania wpływu na Klienta

  • Przełamywania zastrzeżeń Klientów

  • Efektywnego komunikowania się z trudnym Klientem

  • Przekonującego mówienia


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Dostałem informacje jak będziemy pracować i czego będzie dotyczyć szkolenie

  • Cele i program szkolenia

  • Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu

  • Oczekiwania uczestników związane ze szkoleniem.

 

  1. Wiem jakich efektów się ode mnie oczekuje i jestem zmotywowany do pracy

  • Czego ode mnie oczekują? – Klient i mój Przełożony

  • Strefy wpływu uczestników szkolenia w odniesieniu do oczekiwań stron

  • Korzyści z profesjonalnego podejścia do procesu sprzedaży

 

  1. Analiza moich mocnych stron

  • Osobowościowy test autoanalizy

  • ,,Przekonaj mnie’’ – gra sprzedażowa

  • Indywidualna informacja zwrotna

    • Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować

    • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

 

  1. Jestem efektywnym sprzedawcą i buduję biznesową relację z każdym, nawet trudnym Klientem przez dostosowanie się do jego osobowości.

  • Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy

  • Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?

    • Podczas spotkania bezpośredniego

    • Podczas rozmowy telefonicznej

  • Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych - osobowościach w procesie:

    • Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu

    • Budowania relacji biznesowej/sprzedażowej/doradczej

    • Przekonywania

    • Argumentowania

    • Zapobiegania konfliktom

    • Motywowania do zakupu

    • Zamykania sprzedaży

 

  1. Wywieram wpływ sprzedażowy za pomocą własnej mowy ciała

  • Komunikacja niewerbalna w rozmowie sprzedażowej

  • Robienie profesjonalnego pierwszego wrażenia

  • Budowanie relacji

  • Wzmacnianie i akcentowanie wypowiedzi

  • Spójność sygnałów werbalnych i niewerbalnych

 

  1. Wiem jakie ma powody Klient żeby kupić

  • Proszę powiedzieć…? – pytania pierwszym filarem sprzedaży

  • Zasady uzyskiwania informacji

  • Analiza potrzeb i oczekiwań klienta – Lista pytań

 

  1. ,,To jest dokładnie to, czego oczekuję’’ – myśli Klient

  • Model: Cecha – Zaleta – Korzyść – Dowód

  • Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji

  • Przedstawianie oferty - ćwiczenie

 

  1. ,,To jest za drogie’’

  • Podłoże obiekcji Klientów

  • Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży

  • Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi

  • Scenki warsztatowe

 

  1. Cholera jasna…!

  • Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?

  • Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem

  • Gry i manipulacje Klientów

  • Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym’’ Klientem

 

  1. Podsumowanie szkolenia

  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia

  • Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce

  • Zadanie wdrożeniowe

  • Ewaluacja szkolenia

 

METODY SZKOLENIOWE:

Zajęcia odbywają się w formie warsztatu, w którym uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę w danej dziedzinie oraz umiejętności praktyczne potrzebne do zastosowania w Ich codziennej pracy. Pracuję metodami, które dają możliwość opanowania nowych umiejętności, zachowań i nawyków w łatwy i skuteczny sposób, w atmosferze akceptacji, wyzwalającej ciekawość i poczucie komfortu. Szkolenie jest zorientowane na osiąganie pożądanych rezultatów, wprowadzając zmiany z poszanowaniem odrębności i wartości świata drugiej osoby. Kładę nacisk na myślenie kreatywne i metody integrowania wiedzy z  doświadczeniem. Wykorzystuję doświadczenie i umiejętności uczestników wynikające z Ich obecnej i wcześniejszej pracy zawodowej.

Podczas pracy warsztatowej pracuję na przykładach uwzględniających aktualne realia uczestników szkolenia.

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić: wprowadzenia i podsumowania; moderowane dyskusje; ćwiczenia pojedyncze i w grupach; studia przypadków; dzielenie się najlepszymi praktykami, scenki i grę szkoleniową.