Narzędziowa sprzedaż relacyjna. Jak odejść od wciskania Klientom na rzecz kupowania przez nich? - szkolenie online i stacjonarne
DLA KOGO?
Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż relacyjna
GŁÓWNY CEL SZKOLENIA:
Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem budowania i wzmacniania zadowolenia u Klienta ze współpracy z nami.
Korzyści szczegółowe dla uczestników Warsztatu:
Możliwość zdobycia i doskonalenia umiejętności z zakresu:
- Rozwoju komunikacyjno- sprzedażowego ukierunkowanego na wzrost sprzedaży i jednoczesne budowanie i wzmacnianie zadowolenia oraz lojalności Klienta
- Budowania swoją postawą wizerunku profesjonalnej i godnej zaufania Firmy
- Tworzenia profesjonalnego, pozytywnego pierwszego wrażenia
- Praktycznego wykorzystywania technik ułatwiających komunikację z Klientem
- Rozpoznawania preferencji komunikacyjnych Klientów
- Efektywnego prowadzenia rozmowy sprzedażowej przez telefon i bezpośrednio
- Aktywnego słuchania i dopasowywania swoich komunikatów do potrzeb Klienta
- Stosowania skutecznych technik zadawania pytań
- Kreowania / wzbudzania potrzeb klientów
- Sprzedaży w oparciu o analizę potrzeb Klienta
- Wywierania wpływu na Klienta
- Przełamywania zastrzeżeń Klientów
- Efektywnego komunikowania się z trudnym Klientem
- Przekonującego mówienia
Szkolenie w trybie online?
Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z narzędziowej sprzedaży relacyjnej w czasie w systemie nauki zdalnej.
► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.