MODUŁ I: POZYTYWKA

Potencjał:
- Czujesz swoją wartość
- Doceniasz siebie i swoją skuteczność
- Cieszysz się swoimi możliwościami
1 godzinny wykład motywacyjny z elementami warsztatu
Korzyści z udziału:
- działania w kierunku poprawy jakości pracy i życia
- poznawanie siebie i swojej skuteczności
- wzrost poczucia własnej wartości i sprawczości
- energia i inspiracje do skutecznych i pozytywnych działań
- nauka metod wpływania na lepszy nastrój
Ramowe pytania:
- Czy znasz wszystkie swoje mocne strony?
- Czy doceniasz siebie?
- Czy wiesz ile zalet i dobrych skutków ma śmiech i ćwiczenia oddechowo-śmiechowe?
- Czy wiesz, jakie myśli i działania dodają ci siły?
Resume:
Pandemia to dla wielu osób trudny czas. Jak sobie radzić z codziennością w życiu zawodowym i prywatnym, które obecnie bardzo często dzieje się w tym samym pomieszczeniu/miejscu. Co może pomóc przeżyć ten etap? Jakie myśli i działania mogą dodać energii? Jak sobie radzić z trudnymi emocjami? Co robić, żeby nie dać się zwariować? Czy są metody indywidualne, grupowe, zespołowe? Jak zorganizować swoje miejsca mocy? Jak realizować swoją skuteczność pomimo licznych przeszkód? Na te i inne pytania odpowiem w czasie wykładu motywacyjnego. Dostaną Państwo konkretne narzędzia, ćwiczenia i wskazania do codziennego stosowania. To działa, już wiele osób potwierdza.
MODUŁ II: NARZĘDZIOWNIK SPRZEDAWCY / MENEDŻERA
W oparciu o narzędziową typologię osobowości

Potencjał:
- Czujesz swoją wartość
- Współpracujesz z innymi
- Wychodzisz naprzeciw oczekiwaniom klienta/pracownika XXI wieku
1 godzinny wykład z elementami komunikacji sprzedażowej i zarządczej
Korzyści z udziału:
Poznanie, utrwalenie wybranych technik:
- przekonywania,
- argumentowania,
- angażowania,
- motywowania do działania klientów/pracowników,
- zapobieganie konfliktom
Ramowe pytania:
- Czy znasz swoje mocne zawodowe strony?
- Czy wiesz jakie są osobowościowe potrzeby Twoich klientów/pracowników?
- Czy umiesz prowadzić rozmowę tak żeby zbudować pozytywną dla rozmówcy biznesową relacje?
- Czy potrafisz zmotywować nawet trudnego klienta / pracownika do działania?
PROGRAM SZKOLENIA
,,Narzędziownik Sprzedawcy / Menedżera w Oparciu O Narzędziową Typologię Osobowości’’
I) Rozpoznanie osobowości stron:
- Jak podczas nawet krótkiej rozmowy telefonicznej lub bezpośredniej rozpoznać dominujący fragment osobowości rozmówcy
II) Techniki sprzedaży i zarządzania oparte o Narzędziową Typologię Osobowości:
- Budowanie i wzmacnianie Twojego pozytywnego wizerunku u rozmówcy
- Budowanie i wzmacnianie relacji biznesowej
- Przekonywanie, argumentowanie i motywowanie
- Zapobieganie konfliktom
OPIS SZKOLENIA:
Być może powiesz:
,,Jak nie ma chemii między mną a rozmówcą to się nie dogadamy.’’
,,Denerwuję się, jak rozmawiam ze stanowczym czy wręcz agresywnym rozmówcą i nie wiem jak go zmotywować do określonego działania’’
Bardzo możliwe, że potrzebujesz tylko kilku wskazówek i wspomniana chemia nie będzie potrzebna, a stanowczy rozmówca przestanie być tak bardzo stanowczy i zaakceptuje Twoje stanowisko.
Czy to możliwe? Moim zdaniem tak.
Na poparcie zacytuję opinię jednego z uczestników mojego szkolenia:
,,Słyszałem wcześniej o osobowościach, nawet byłem wcześniej na takim szkoleniu, ale dopiero teraz po warsztacie z Tobą wiem o co chodzi z tymi osobowościami i jak współpracować nawet z trudnym partnerem.’’
Czego możesz się spodziewać w treści merytorycznej tego spotkania?
Wniosków z Narzędziowej Typologii Klienta, która jest autorskim połączeniem:
- 25 programów informacyjnych /metaprogramów
- 4 typów osobowości /stylu komunikowania się zgodnego z DISC D3
- Trenerskiego nazewnictwa
- Postawy asertywnej i postaw nieasertywnych: agresywnej, manipulującej, biernej