Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu:

  • uświadomienie znaczenia roli przywódcy we współczesnych organizacjach
  • określenie cech dobrego przywódcy oraz poznanie własnych umiejętności przywódczych
  • narzędzi przywódczych: budowania autorytetu w trudnych sytuacjach, zwiększania doskonalenie umiejętności organizowania pracy w zespole
  • identyfikacji z firmą, motywującego rozliczania, przewodzenia podczas prowadzenia spotkań i odpraw
  • doskonalenie komunikacji wewnętrznej i wymiany informacji
  • doskonalenie umiejętności zarządzania czasem
  • kształcenie umiejętności zarządzania zespołem
  • przedstawienie stylów przewodzenia
  • nabycie umiejętności  efektywnego kierowania zespołem
  • wskazanie znaczenia różnorodności ról w zespole

Biorąc udział w szkoleniu:

  • Rozwiniesz swoje indywidualne umiejętności świadomego budowania osobowości przywódcy
  • Nauczysz się zauważać, nazywać i eliminować błędy w przywództwie
  • Poznasz różne modele i strategie przywództwa
  • Dowiesz się jakie cechy powinien posiadać współczesny przywódca i jakie oczekiwania są mu stawiane
  • Zobaczysz, które z tych cech już posiadasz  oraz wyznaczysz swoją drogę do osiągnięcia pozostałych

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Cechy dobrego przywódcy

  • Elementy autodiagnozy cech osobowości jako przywódcy
  • Znaczenie przywódcy w organizacji
  • Atrybuty dobrego przywódcy
  • Style przywódcze – wybór właściwego
  • Profil kompetencji dojrzałego przywódcy w 4 aspektach inteligencji

2.Pułapki i błędy przywództwa

  • Pułapki władzy
  • Model strategii władzy
  • Władza, wywierania wpływu i manipulacja – meandry mechanizmów budowania relacji w przywództwie

3. Jak Cię widzą, tak Cię piszą – słów kilka o wizerunku przywódcy

  • Postawa przywódcy
  • Atrybuty przywództwa
  • Droga mistrza: zachowanie równowagi między światem wartości i wizerunkiem

4. Różnorodność ról w organizacji        

  • Zwierzchnik, lider a przywódcą- kim są i czego od nich oczekujemy?
  • Wprowadzania idei i systemu wartości do organizacji
  • Zmiana to jedyne czego przywódca może być pewien-jak je inicjować i wprowadzać

5. Etyczne i społeczne aspekty przewodzenia

  • Wizja w przywództwie
  • Cele w przywództwie
  • Wartości w przywództwie

6. Droga służebnego przywództwa (Blanchard, Zohar / Marshall)

  • Samoświadomość przywódcy: ankieta diagnostyczna
  • Archetypy przywódcy (Jung, Caroline Myss)
  • Strategia przywódcy

7. Komunikacja jako czynnik podstawowy dla pracy z zespołem

  • zasady efektywnej komunikacji
  • odkrywanie ukrytych zasad i motywów innych osób
  • komunikaty w „drugiej” i ‘trzeciej” ścieżce dźwiękowej
  • postawy : aspekt intelektualny, emocjonalny i behawioralny – ich wpływ na współpracę i możliwości oraz sposoby ich zmiany
  • umiejętności przekonywania i wywierania wpływu na ludzi
  • zasady zjednywania ludzi

8. Etapy budowania się zespołu i ich wpływ na współpracę

  • Etapy rozwoju zespołu : zasady funkcjonowania i niebezpieczeństwa na każdym z nich
  • Drogi do współpracy na każdym z nich
  • Role zespołowe i ich identyfikacja

8. Czynniki zewnętrzne wpływające na współpracę z innymi

  • Czas i jego presja
  • Kultura organizacyjna
  • Zmiany w organizacji

9. Konflikt i rywalizacja w grupie jako największe zagrożenia dla współpracy

  • Źródła  rodzaje konfliktów
  • Strategie radzenia sobie z konfliktami
  • Rywalizacja w zespole : za i przeciw

10. Zarządzanie czasem własnym i zespołu

  • Analiza wykorzystania własnego czasu
  • Planowanie czasu
  • Mechanizmy oporu: identyfikacja i rozbrajanie
  • Efektywne prowadzenie spotkań zespołu
  •     mini wykład
  •     warsztaty
  •     zajęcia treningowe