Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu:

  • uświadomienie znaczenia roli przywódcy we współczesnych organizacjach
  • określenie cech dobrego przywódcy oraz poznanie własnych umiejętności przywódczych
  • narzędzi przywódczych: budowania autorytetu w trudnych sytuacjach, zwiększania doskonalenie umiejętności organizowania pracy w zespole
  • identyfikacji z firmą, motywującego rozliczania, przewodzenia podczas prowadzenia spotkań i odpraw
  • doskonalenie komunikacji wewnętrznej i wymiany informacji
  • doskonalenie umiejętności zarządzania czasem
  • kształcenie umiejętności zarządzania zespołem
  • przedstawienie stylów przewodzenia
  • nabycie umiejętności  efektywnego kierowania zespołem
  • wskazanie znaczenia różnorodności ról w zespole

Biorąc udział w szkoleniu:

  • Rozwiniesz swoje indywidualne umiejętności świadomego budowania osobowości przywódcy
  • Nauczysz się zauważać, nazywać i eliminować błędy w przywództwie
  • Poznasz różne modele i strategie przywództwa
  • Dowiesz się jakie cechy powinien posiadać współczesny przywódca i jakie oczekiwania są mu stawiane
  • Zobaczysz, które z tych cech już posiadasz  oraz wyznaczysz swoją drogę do osiągnięcia pozostałych

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. Cechy dobrego przywódcy

  1. Elementy autodiagnozy cech osobowości jako przywódcy
  2. Znaczenie przywódcy w organizacji
  3. Atrybuty dobrego przywódcy
  4. Style przywódcze - wybór właściwego
  5. Profil kompetencji dojrzałego przywódcy w 4 aspektach inteligencji

 

MODUŁ II.Pułapki i błędy przywództwa

  1. Pułapki władzy
  2. Model strategii władzy
  3. Władza, wywierania wpływu i manipulacja - meandry mechanizmów budowania relacji w przywództwie

 

MODUŁ III. Jak Cię widzą, tak Cię piszą - słów kilka o wizerunku przywódcy

  1. Postawa przywódcy
  2. Atrybuty przywództwa
  3. Droga mistrza - zachowanie równowagi między światem wartości i wizerunkiem

 

MODUŁ IV. Różnorodność ról w organizacji        

  1. Zwierzchnik, lider a przywódcą - kim są i czego od nich oczekujemy?
  2. Wprowadzania idei i systemu wartości do organizacji
  3. Zmiana to jedyne czego przywódca może być pewien-jak je inicjować i wprowadzać

 

MODUŁ V. Etyczne i społeczne aspekty przewodzenia

  1. Wizja w przywództwie
  2. Cele w przywództwie
  3. Wartości w przywództwie

 

MODUŁ VI. Droga służebnego przywództwa (Blanchard, Zohar / Marshall)

  1. Samoświadomość przywódcy: ankieta diagnostyczna
  2. Archetypy przywódcy (Jung, Caroline Myss)
  3. Strategia przywódcy

 

MODUŁ VII. Komunikacja jako czynnik podstawowy dla pracy z zespołem

  1. Zasady efektywnej komunikacji
  2. Odkrywanie ukrytych zasad i motywów innych osób
  3. Komunikaty w „drugiej” i ‘trzeciej” ścieżce dźwiękowej
  4. Postawy : aspekt intelektualny, emocjonalny i behawioralny – ich wpływ na współpracę i możliwości oraz sposoby ich zmiany
  5. Umiejętności przekonywania i wywierania wpływu na ludzi
  6. Zasady zjednywania ludzi

 

MODUŁ VIII. Etapy budowania się zespołu i ich wpływ na współpracę

  1. Etapy rozwoju zespołu - zasady funkcjonowania i niebezpieczeństwa na każdym z nich
  2. Drogi do współpracy na każdym z nich
  3. Role zespołowe i ich identyfikacja

 

MODUŁ IX. Czynniki zewnętrzne wpływające na współpracę z innymi

  1. Czas i jego presja
  2. Kultura organizacyjna
  3. Zmiany w organizacji

 

MODUŁ IX. Konflikt i rywalizacja w grupie jako największe zagrożenia dla współpracy

  1. Źródła  rodzaje konfliktów
  2. Strategie radzenia sobie z konfliktami
  3. Rywalizacja w zespole - za i przeciw

 

MODUŁ XII. Zarządzanie czasem własnym i zespołu

  1. Analiza wykorzystania własnego czasu
  2. Planowanie czasu
  3. Mechanizmy oporu: identyfikacja i rozbrajanie
  4. Efektywne prowadzenie spotkań zespołu
  • warsztaty
  • zajęcia treningowe
  • mini wykład