Celem całego szkolenia jest przekazanie Uczestniczkom profesjonalnych, sprawdzonych rozwiązań w tematyce zaprezentowanej w programie szkolenia, zwiększenie zaangażowania Uczestniczek w pracę, a tym samym pozytywny wpływ na zadowolenie z pracy, a także przekazanie inspiracji do analizowania swojej pracy i poszukiwania własnych, autorskich pomysłów na usprawnienie swojej pracy.

 

 

 


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Część I Sekretarka i jej stanowisko pracy

W tej części warsztatu Uczestniczki będą odpowiadały na pytania:

1. Jakie są moje obowiązki na tym stanowisku
2. Jak zwiększyć swoją motywację do angażowania się w pracę
3. Jak wykonywać swoją pracę jak najlepiej
4. Jakimi metodami mogę zorganizować swoją pracę tak, aby była jak najbardziej efektywna.
 

Część II Sekretarka i jej kompetencje

W tej części warsztatu Uczestniczki:

1. Przeprowadzą autodiagnozę posiadanych kompetencji, wybiorą te, które gwarantują sukces w pracy na stanowisku sekretarki / asystentki.
2. Stworzą ścieżkę własnego rozwoju w pracy na tym stanowisku.
3. Będą zaproponowane poniżej umiejętności:

A. Komunikacji interpersonalnej:

  • poznają i przećwiczą zasady prowadzenia rozmów telefonicznych, przekazywania i odbierania informacji
  • dowiedzą się, na co należy zwracać uwagę pisząc pisma firmowe
  • różnice i podobieństwa pomiędzy komunikacją wewnętrzną, a zewnętrzną w firmie

B. Sporządzania  i zarządzania dokumentacją firmową:

  • dowiedzą się, co jest ważne w wyglądzie pism wychodzących,
  • na co zwracać uwagę sporządzając biznesową korespondencję mailową
  • poznają systemy kancelaryjne obowiązujące w Polsce,
  • poznają sprawdzone wzorce archiwizacji dokumentacji
  • dowiedzą się, jaki stworzyć jednolity system zarządzania dokumentacją przychodzącą w firmie
  • poznają wymogi czasowe związane z przechowywaniem dokumentacji kadrowej i finansowej

C. Tworzenia wizerunku profesjonalistki:

  • dowiedzą się, jakie obowiązki należą do stanowiska recepcjonistki, sekretarki, asystentki, office managera,
  • poznają metody profesjonalnego zarządzania czasem własnym i organizacji pracy, nadawania hierarchii zadaniom, prowadzenie kalendarza własnego, szefa lub zespołu
  • co zrobić, aby mój urlop nie był dla nikogo utrapieniem
  • dowiedzą się, jak za pomocą wyglądu zewnętrznego zarządzać opinią o sobie
  • obsługiwanie klientów – profilaktyka trudnych sytuacji w obsłudze klienta