Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Usprawnić komunikację wewnątrz organizacji.
  • Skutecznie przekazać komunikat.
  • Zastosować prawa asertywności.
  • Przekonać innych do swoich racji.
  • Praktycznie przełożyć zagadnienia teoretyczne na umiejętności komunikacyjne stosowane na co dzień.
  • Wskazać, na czym polega różnica między świadomością uczuć własnych a świadomością uczuć innych ludzi.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Podstawowe zasady komunikacji.

  • Koło komunikacji i najważniejsze elementy decydujące o zrozumieniu przekazywanego komunikatu.
  • Intonacja – jeden z kluczowych czynników wywierania wpływu.
  • Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy.
  • Lejek komunikacyjny – od tego, co mówimy do tego, co odbiorca zapamiętuje.
  • Przekazywanie informacji zwrotnej.
  • Sztuka oddzielenie informacji kluczowej od szumu informacyjnego.
  • Skąd się bierze plotka.
  • Przepływ informacji pionowy i poziomy.


Moduł II
Komunikacja werbalna i niewerbalna.

  • Słuchanie – jeden z najważniejszych elementów komunikacji.
  • Mowa ciała – niewerbalny przekaz informacji.
  • Parafraza – sztuka powtórzeń i hamowania emocji.


Moduł III
Emocje.

  • Jak budować satysfakcjonujące relacje z klientem, podwładnymi, współpracownikami i przełożonymi?
  • Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy.
  • Budowanie samoświadomości zarządzania emocjami.


Moduł IV
Sztuka argumentowania i perswazji.

  • Rozpoznawanie i obrona przed manipulacją.
  • Sztuka argumentowania i wywierania wpływu.
  • Teoria dwóch mózgów – umiejętność dobru argumentacji.
  • Przekonywanie innych do swoich racji.


Moduł V
Komunikacja w praktyce.

  • Sztuka prowadzenia rozmów.
  • Tworzenie kultury zarządzania informacją.

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje,
  • studium przypadku,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • kwestionariusze i testy zachowań,
  • odgrywanie scenek/ról,
  • gry symulacyjne,
  • burze mózgów.