Chwytliwy początek, wciągająca treść i błyskotliwa pointa – to całkiem proste i jednocześnie... niezmiernie trudne. Skąd brać nowe pomysły, jak przyspieszyć proces tworzenia, jakich nie popełnić błędów? Poznaj najlepsze sposoby na to, aby Twój firmowy fanpage stał się wzorem dla innych.

W mediach społecznościowych słowa nierozerwalnie łączą się z obrazami: zdjęciami, grafikami i filmami. Dlatego na szkoleniu nauczysz się skąd brać ilustracje do twoich pomysłów i jak łączyć je z tekstami.

Cel szkolenia

Praktyczna nauka komunikacji pisemnej z klientami.

Szkolenie polecamy dla:

Pracowników działu marketingu i PR, copywriterów, a także wszystkich, którzy chcę samodzielnie tworzyć jakościowe treści do Internetu. 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Blok 1. Pisanie jako narzędzie wywierania wpływu.

  • Wprowadzenie: proces – bariery – narzędzia.
  • Trzy najważniejsze zasady: czas, brzmienie, sens.
  • Jak uprościć: strukturę, zdania, słowa.
  • Myślenie czytelnikiem.

Blok 2. Poprawność językowa.

  • Gramatyka i interpunkcja biurowa – najczęstsze problemy.

Blok 3. Pisanie kreatywne

  • Współczesny język reklamy.
  • Struktura przekazu promocyjnego.
  • Hasła i slogany współbrzmiące z grafiką.
  • Pisanie kreatywne – baza pomysłów.
  • Charakterystyka różnych kanałów komunikacji.

Metoda szkoleniowo-warsztatowa. 70 proc. to ćwiczenia