Praca z klientami wymaga doskonałego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, czy umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami – a przede wszystkim proaktywnej, asertywnej postawy i umiejętności budowania relacji z klientami. Obsługa klienta jest niezwykle ważna dla organizacji, którym zależy na nawiązywaniu długotrwałych relacji z klientem. Badania pokazują bowiem, że głównym powodem, dla którego klienci rezygnują z dotychczasowej współpracy, jest niezadowolenie z poziomu obsługi. Podczas szkolenia kładziony zostanie nacisk na przećwiczenie narzędzi komunikacyjnych pozwalających doskonalenie profesjonalnego podejścia do klienta.
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
- rozwój umiejętności związanych analizowaniem potrzeb klienta, poznanie technik
- uświadomienie znaczenia budowania wizerunku organizacji poprzez profesjonalną obsługę
- zdobycie i poszerzenie wiedzy na temat proaktywnej obsługi klienta
- autodiagnoza mocnych i słabych stron w obsłudze klientów
- rozwój umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem
- poznanie zwrotów, których należy unikać podczas rozmowy z klientem
- rozwinięcie umiejętności empatycznego słuchania klientów i eliminowania ryzyka powstania sytuacji trudnych
- radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowach z klientem
- ćwiczenie symulacji rozmów z klientem
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie jest polecane szczególnie osobom, które w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek organizacji.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenie ma charakter warsztatowy, silnie odwołujące się do doświadczenia uczestników. Z dużą ilością dyskusji, ćwiczeń indywidualnych, w parach oraz grupowych, w tym:
- Analizy przypadków
- Scenki symulacyjne
- Nagrania z symulatorem dźwięku
- Zadania indywidualne
- Testy
- Dyskusje
- Krótkie prezentacje wykładowe
- Film
Wybrane opinie uczestników szkolenia:
"Praktyczne szkolenie bez zbędnej teorii, prowadzone na ciekawych i życiowych przykładach."
"Pełen profesjonalizm Trenera i świetne przygotowanie do prowadzonego szkolenia."
"Rewelacyjny Trener ze świetnym podejściem."
"Szkolenie w którym warto wziąć udział. Pokazuje naszą osobowość i przedstawia osobowości/typy ludzi z którymi mamy, mieliśmy lub możemy mieć kontakt i sposoby radzenia sobie z nimi w różnych sytuacjach."
"Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób czytelny dla uczestników. Udział w nim był wielką przyjmenością."
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego we Wrocławiu gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. ĆWICZENIA WPROWADZAJĄCE
MODUŁ II. LICZY SIĘ DOSKONAŁOŚĆ W PODEJŚCIU DO KLIENTA
- Czego oczekuje dzisiejszy Klient?
- Czynniki satysfakcji klienta
- Co się zmieniło w podejściu do klienta? Trendy w obsłudze klienta
MODUŁ III. JAKOŚĆ OBSŁUGI MA CORAZ WIĘKSZE ZNACZENIE
MODUŁ IV. PROAKTYWNA OBSŁUGA KLIENTA - ZASADY
- Wyprzedzanie oczekiwań klienta, czyli jak klient chciałby być obsługiwany
- Wpływ pierwszej cechy - ćwiczenie
- Wymagania stawiane pracownikom obsługujących klientów
- Umiejętności osobiste - ćwiczenie indywidualne
- Obsługa bezpośrednia
- Oozmowa telefoniczna
- E-obsługa
MODUŁ V. PSYCHOLOGICZNE TYPY ZACHOWAŃ KLIENTÓW
- Analiza zachowań klientów jako element przewidywania i zapobiegania sytuacjom trudnym
- Ćwiczenie - jak rozpoznać zachowania klientów? Czego unikać w rozmowie z poszczególnymi typami klientów
- Analiza Transakcyjna wg Erica Berne’a - jak rozmawiać z klientem?
- Dostosowanie się do klienta podczas rozmowy
- Ćwiczenia - studium przypadków
- Trudny klient czy trudna sytuacja?
- Dlaczego powstają trudne sytuacje z klientem?
- Wymagający klient, to nie trudny klient!
- Jak dotrzeć do istoty sprawy?
- Narzędzia empatycznego słuchania
- Poświęcanie rozmówcy całkowitej uwagi
- Dawanie sygnałów potwierdzających aktywne słuchanie
- Pytania, parafrazowanie, empatyczne słuchanie
- Klient oczekuje rozwiązań, a nie wymówek! Unikanie usprawiedliwiania się
- Dokładne przekazywanie informacji
- Udzielanie informacji, propozycje rozwiązań - język korzyści
MODUŁ VI. ĆWICZENIA ROZMÓW Z KLIENTEM - SYMULACJE
- Trudne sytuacje z klientem - dlaczego powstają?
- Nastawienie do pracy z klientem ma znaczenie
MODUŁ VII. TEST NA WŁASNE NASTAWIENIE
- Emocje pozytywne klienta
- Słowa, zdania, wyrażenia, które mogą być źródłem powstawania trudnych sytuacji
- Emocje negatywne klienta
- Wyrażenia, których należy unikać, jak je zastąpić na pozytywnie brzmiące?
MODUŁ VIII. ĆWICZENIE INDYWIDUALNE - „CZARNE SŁOWA, CZARNE WYRAŻENIA”
- Zastrzeżenia klienta. Narzędzia komunikacyjne w radzeniu sobie z zastrzeżeniami
- Kiedy klient ma rację… Empatyczne przeprosiny
MODUŁ IX. PRZYDATNE TECHNIKI W BUDOWANIU DOBRYCH RELACJI Z KLIENTEM
- Odzwierciedlanie
- Otwarte wyrażanie intencji
- Pamiętajmy o empatii
- Zadawanie właściwych pytań
- Podtrzymywanie rozmowy
- Kierowanie rozmową
- Gotowość niesienia pomocy
- Pozytywny język
Przykłady struktur rozmów - ćwiczenie
MODUŁ X. ASERTYWNOŚĆ W SYTUACJACH TRUDNYCH
- Asertywność - budowanie postawy asertywnej
- Zdarta płyta jako narzędzie radzenia sobie z niemożliwymi do realizacji żądaniami klienta
- Stawianie granic
- Konstruktywna informacja zwrotna
- Odgrywanie ról - scenki z wykorzystaniem poznanych technik asertywnych. Wspólna analiza, wnioski
MODUŁ XII. PODSUMOWANIE
2024-11-21 (2 dni)
I dzień: 10:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Hotel*** PURO
ul. Pawła Włodkowica 6
Wrocław
Szkolenie rozpoczyna się za 39 dni
Rejestracja
ul. Pawła Włodkowica 6, Wrocław