Uczestnicy po szkoleniu:

  • Będą świadomi występowania różnych stylów przywódczych w kierowaniu urzędem

  • Przećwiczą dobieranie odpowiedniego stylu przywódczego do sytuacji.

  • Będą świadomi działania różnych motywatorów dla swoich pracowników, co przyczyni się do skuteczniejszego indywidualnego motywowania pracowników

  • Poznają zasady delegowania pracownikom odpowiedzialnych zadań

  • Przećwiczą ustalanie priorytetów w organizacji

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. PRZYWÓDZTWO JAKO NATURALNY OBSZAR DZIAŁAŃ MENEDŻERSKICH

  • Przywództwo a zarządzanie - podobieństwa i różnice
  • Cechy dobrego przywódcy - co go wyróżnia, które cechy są kluczowe?
  • Kompetencje przywódcze w organizacji
  • Siły napędowe przywództwa (środowisko, zespół, lider)

 

MODUŁ II. PRZYWÓDCA CZY ZARZĄDZAJĄCY

  • Koncentracja na zadaniach, ludziach i osobach
  • Podstawowe funkcje kierownicza
  • Kultura organizacji a zarządzający

 

MODUŁ III. KOMUNIKACJA W PRACY LIDERA

  • Systemy poznawcze i ich znaczenie w pracy menedżerskiej
  • Zadawanie inspirujących i motywujących pytań
  • Znaczenie języka w przekazywanych komunikatach
  • Język skuteczny i osłabiający komunikaty

 

MODUŁ IV. MOTYWACJA ZESPOŁU

  • Znajomość własnego stylu motywacji
  • Motywacja w praktyce lidera - poziomy potrzeb i motywacji
  • Zdiagnozowanie demotywatorów naszych pracowników i współpracowników
  • Dobór właściwych motywatorów do danych osób.

 

MODUŁ V. PLANOWANIE - PRIORYTETY ZADAŃ

  • Specyfikacja celów do realizacji
  • Siatka celów: ważne - pilne
  • Wybór priorytetów a konsekwencja działań według ważny-pilny

 

MODUŁ VI. PODEJMOWANIE DECYZJI W URZĘDZIE

  • Opcje i procedury jako system poznawczy przy podejmowaniu decyzji
  • Siatka decyzyjna jako narzędzie pomocne do wyboru
  • Odpowiedzialność za podejmowane decyzje

 

MODUŁ VII. DELEGOWANIE ZADAŃ

  • Poziomy delegowania w organizacji
  • Dobór zadań przez kierownika do kompetencji pracownika
  • Monitorowanie delegowanych zadań
  • Rozliczanie delegowanych zadań przez kierownika

 

MODUŁ VIII. ROZWÓJ MENEDŻERA PRZYWÓDCY

  • Świadomość zasobów, czym dysponuje dobry kierownik urzędu
  • Co jest moją mocną stroną - osobista analiza potencjału
  • Co warto rozwijać, o co warto zadbać, by być skutecznym kierownikiem

Szkolenie prowadzone będzie z wykorzystaniem teorii doświadczalnego uczenia się osób dorosłych Dawida A. Kolba. Koncepcja Kolba pozwala zaangażować w istotny sposób uczestników w cały proces zdobywania wiedzy i ćwiczenie umiejętności. Zajęcia prowadzone będą przy wykorzystaniu zróżnicowanych metod dydaktycznych: symulacje różnych sytuacji; opisy sytuacyjne (case method), prezentacje, omówienia, dyskusja, wymiana poglądów gry i ćwiczenia między uczestnikami szkolenia.