Cele szkolenia:

  • zdobycie wiedzy na temat kreowania marki osobistej
  • poznanie sposobów i narzędzi kreowanie siebie na eksperta w danej dziedzinie
  • opracowanie indywidualnego planu na budowanie spójnego wizerunku

Efektem szkolenia będzie stworzenie spójnego planu działań marketingowych mających na celu budowanie marki osobistej.

 

 

 

 

 

Grupa docelowa:

  • trenerzy personalni
  • projektanci
  • politycy
  • prezesi
  • szkoleniowcy
  • dziennikarze
  • lekarze, stomatolodzy
  • prawnicy, notariusze, radcy prawni
  • architekci

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z personal brandingu w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Moduł 1: Tożsamość a wizerunek.
Moduł 2: Czym jest marka?
•    marka osobista – case studies
•    kiedy i dlaczego warto budować markę osobistą
Moduł 3:  Świadome planowanie strategii marki osobistej:
•    ustalenie celu
•    określenie grupy docelowej
•    osobista analiza SWOT
•    konkurencja
•    modelowanie sylwetki eksperta
Moduł 4: Działania marketingowe w promocji marki osobistej
•    public relations, z uwzględnieniem kontaktów  z mediami
•    dobór mediów, ze względu na branżę i grupę docelową
•    nowoczesne formy marketingu
•    marka osobista  w mediach społecznościowych
Moduł 5: Zarządzanie reputacją.
Moduł 6: Przeciwdziałanie kryzysom i zarządzanie kryzysowe

Interaktywne warsztaty z wykorzystaniem takich metod pracy z grupą, jak:
- ćwiczenia
- case study
- dyskusje
- prezentacje