Cele szkolenia:
- zdobycie wiedzy na temat kreowania marki osobistej
- poznanie sposobów i narzędzi kreowanie siebie na eksperta w danej dziedzinie
- opracowanie indywidualnego planu na budowanie spójnego wizerunku

Efektem szkolenia będzie stworzenie spójnego planu działań marketingowych mających na celu budowanie marki osobistej.

Grupa docelowa:
- trenerzy personalni
- projektanci
- politycy
- prezesi
- szkoleniowcy
- dziennikarze
- lekarze, stomatolodzy
- prawnicy, notariusze, radcy prawni
- architekci


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1.Tożsamość a wizerunek.
2. Czym jest marka?
•    marka osobista – case studies
•    kiedy i dlaczego warto budować markę osobistą
3. Świadome planowanie strategii marki osobistej:
•    ustalenie celu
•    określenie grupy docelowej
•    osobista analiza SWOT
•    konkurencja
•    modelowanie sylwetki eksperta
4. Działania marketingowe w promocji marki osobistej
•    public relations, z uwzględnieniem kontaktów  z mediami
•    dobór mediów, ze względu na branżę i grupę docelową
•    nowoczesne formy marketingu
•    marka osobista  w mediach społecznościowych
5. Zarządzanie reputacją.
6. Przeciwdziałanie kryzysom i zarządzanie kryzysowe
 

Interaktywne warsztaty z wykorzystaniem takich metod pracy z grupą, jak:
- ćwiczenia
- case study
- dyskusje
- prezentacje