Wielu z szefów, którym przyszło zarządzać nawet małymi zespołami nie zdaje sobie sprawy, że zarządzanie jest umiejętnością, czyli można ją zmierzyć i rozwijać.

Gdy jesteśmy kompetentnym szefem, łatwiej nam jest rozumieć  podwładnych, intencje ich zachowań i działania oraz motywować ich do bardziej efektywnej pracy. Możemy zrozumieć jak nasz styl kierowania ludźmi sprawdza się w konkretnych przypadkach i co zrobić, by nasz preferowany styl pracy z innymi był bardziej skuteczny.

Korzyści szkoleniowe dla uczestników:

Na szkoleniu uczestnicy nauczą się jak:

  • Motywować podległych pracowników
  • Diagnozować stopień rozwoju podległego zespołu i stosować adekwatne narzędzia zarządzania
  • Posługiwać się kontraktem psychologicznym w pracy z podwładnymi
  • Skutecznie prowadzić rozmowę oceniająca i motywującą
  • Diagnozować i rozwijać kompetencje komunikacyjne pracowników
  • Budować autorytet efektywnego managera

Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. ZARZĄDZANIE A PRZYWÓDZTWO - ISTOTNE  RÓŻNICE I WSPÓLNE ELEMENTY

  1. Czym się rożni leader od managera
  2. Czynniki osobowościowe w rozwoju kompetencji przywódczych
  3. Droga do przywództwa - kluczowe kroki

 

MODUŁ II. MODEL HERSEYA-BLANCHARDA - JAK DIAGNOZOWAĆ PODWŁADNYCH I CAŁY ZESPÓŁ

  1. Preferowany własny styl zarządzania
  2. Elastyczność i efektywność w kierowaniu zespołem - diagnoza
  3. Praca z podwładnymi ze zróżnicowanymi kompetencjami i motywacją - czego unikać i na co zwracać uwagę

 

MODUŁ III. KLUCZOWE DZIAŁANIA DLA BUDOWY EFEKTYWNEGO ZESPOŁU

  1. Kontrakt psychologiczny - podstawowe zasady -  jak umawiać się z ludźmi i konfrontować oczekiwania zawodowe i osobiste

 

MODUŁ IV. TRUDNE SYTUACJE W PRACY MANAGERA - DIAGNOZA I DZIAŁANIE

  1. Demotywowany pracownik
  2. Konflikty w zespole
  3.  Nadmierne oczekiwania płacowe
  4.  Zmienna efektywność podległego zespołu
  5. Rekrutacja i de-rekrutacja

 

MODUŁ V. JAK LEPIEJ KOMUNIKOWAĆ SIĘ Z PODWŁADNYMI

  1. Uwarunkowania temperamentu w relacjach zawodowych
  2. Asertywność z relacjach zależności biznesowej

 

MODUŁ VI. MOTYWACJA PODLEGŁEGO ZESPOŁU

  1. Czynniki motywacji zewnętrznej i wewnętrznej pracowników
  2. Elementy coachingu w rozwoju motywacji pracownika
  3. Praktyczne narzędzia w relacjach szef- podwładny sprzyjające motywacji

 

 

Metody pracy zaplanowane na szkoleniu:

  • Praca indywidualna
  • Praca w parach i grupach
  • Dyskusja moderowana
  • ćwiczenia
  • testy