Jak dobrze rozmawiać przez telefon, aby odnieść sukces w pracy i w biznesie? - szkolenie online

Jednodniowy, intensywny warsztat kompetencyjny w formie online.

Motto szkolenia:  
"Ludzie mogą zapomnieć, co powiedziałeś, mogą zapomnieć, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak się dzięki Tobie poczuli."

– Maya Angelou
 

Każdy biznes, każda sprzedaż, każda obsługa Klienta, w zasadzie każda zawodowa sprawa zaczyna się od rozmowy często telefonicznej, poprzez  kontakt zdalny jest realizowana i na rozmowie ma swój finał. Nie sposób myśleć o sukcesie w jakiejkolwiek dziedzinie życia, tak zawodowego, jak prywatnego, bez umiejętności rozmowy, a rozmowy telefonicznej w szczególności.  

Korzyści dla uczestników szkolenia z komunikacji telefonicznej w biznesie

Oferowane szkolenie z rozmów telefonicznych z klientem - nauczy jego uczestników tego, jak przeprowadzać dobre, wartościowe rozmowy telefoniczne, jak kreować dobre relacje z wykorzystaniem telefonu.  
 
W czasach pandemii i powodowanych nią trudności gospodarczych, zarówno sprzedawcy, jak i pracownicy szeroko rozumianej obsługi klienta muszą poświęcać wiele czasu, aby wzmocnić bieżące relacje, ożywiać dawne i rozpoczynać nowe w sposób zdalny. Rodzi się więc, przy tej okazji pytanie - jaka jest Wasza skuteczność w zakresie komunikacji telefonicznej? Co możemy zrobić by zwiększyć zarówno wskaźniki efektywności, jak i zaangażowanie pracowników i klientów?

Nie chcesz, jako menadżer, ciągle uspokajać swojej załogi, przymykać oczu na uciekających gdzieś klientów i motywować wciąż nowymi metodami i benefitami swojego zespołu? Poprzez oferowane szkolenie z sprzedaży telefonicznej - nauczysz się jak dobrze rozmawiać przez telefon, aby odnieść sukces. Aktywne, angażujące zajęcia, w praktyczny sposób rozwiną temat prowadzenia rozmowy telefonicznej i nauczą tego jak dobrze, poprzez skuteczną rozmowę - budować biznes.

Zakres szkolenia ze skutecznych rozmów handlowych przez telefon

Proponowany warsztat obejmował będzie swoim zakresem merytorycznym i problemowym taką tematykę jak:  

  • Psychologia wpływu społecznego i socjologia relacji  
  • Clienting - sztuka kreowania relacji w formacie b2b oraz b2c  
  • Argumentacja, perswazja i radzenie sobie z obiekcjami, zastrzeżeniami i obawami Klienta w trakcie rozmowy telefonicznej
  • Unikanie manipulacyjnych pułapek ze strony Klienta obsługiwanego telefonicznie
  • Zarządzanie emocjami, radzenie sobie ze stresem, presją czasu, asertywność i planowanie zadań w czasie (tzw. zarządzanie czasem) w sprzedaży telefonicznej

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z efektywnych rozmów telefonicznych w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Jak dobrze rozmawiać przez telefon, aby odnieść sukces w pracy i w biznesie?  - program szkolenia online 

Wykład - pierwsza część szkolenia z rozmów biznesowych przez telefon

Szkolenie ze skutecznego pozyskiwania klientów przez telefon rozpocznie wykład wprowadzający w jego zagadnienia –  Czym jest rozmowa przez telefon i dlaczego jest taka ważna?

Kreatywnie poprowadzony wykład, wzbudzić w uczestnikach naturalną chęć i autentyczną potrzebę aktywnego udziału w warsztatach z komunikacji telefonicznej. Spełni on także rolę integrującą uczestników wokół tematyki szkolenia ze sprzedaży przez telefon, i wynikających z nich celów oraz zadań. Finałem tej części będzie gra szkoleniowa > Emocje to dźwięki! Naucz się je rozumieć. 

Gra stanowić będzie podsumowanie pierwszej części spotkania. Dzięki niej, uczestnicy szkolenia z metod telefonicznej obsługi klienta w przystępnej formule zorientują się, w jaki sposób - praktycznie - wykorzystywać zdobytą podczas wykładu wiedzę w codziennym zawodowym działaniu z klientem. Spełni ona także rolę integracyjną, bo poprzez jej efektywną, ale i efektowną formułę – stworzy atmosferę zaangażowania, tak niezbędną dla szkoleniowej aktywności.  Gra doskonale wpisuje się w model kształcenia oparty na metodyce Action Learning, w myśl której:  

  • powiedz mi a zapomnę, pokaż mi a zapamiętam,  
  • zaangażuj mnie a zrozumiem!  

Warsztaty - druga część szkolenia z rozmów telefonicznych

Następnie uczestnicy warsztatów z biznesowych rozmów przez telefon wezmą udział w części stricte warsztatowej będącej zbiorem najlepszych przykładów – case study - wziętych z zawodowych doświadczeń osób zajmujących się zarządzaniem biznesowymi relacjami oraz  rozwojem kompetencyjnym w tych obszarach. 

Część warsztatowa składać się będzie z modułów tematycznych, a każdy realizowany będzie w aktywnej formule ćwiczeń, quizów, symulacji, case study. Podsumowaniem każdego modułu szkolenia z komunikacji telefonicznej w biznesie będzie moderowany FOCUS, dyskusja, w trakcie której uczestnicy będą mogli „na gorąco”, pod okiem prowadzącego zajęcia eksperta – sprawdzić stan swojej wiedzy i umiejętności, doskonalić je i rozwijać, oraz przekonać się o efektywności proponowanych rozwiązań.  
Spotkanie zakończy gra strategiczna - stanowiąca praktyczny egzamin w zakresie wiedzy oraz umiejętności z interesujących nas obszarów tematycznych, będących celem szkolenia z profesjonalnej komunikacji telefonicznej. 

Baza Dobrych Praktyk - trzecia część szkolenia z telefonicznych rozmów z klientami

Na finale szkolenia z biznesowych rozmów telefonicznych, w trakcie podsumowania (dyskusji moderowanej przez prowadzącego zajęcia eksperta) opracowana zostanie tzw. Baza Dobrych Praktyk: katalog sprawdzonych rozwiązań, podpowiedzi i reguł sprawdzających się w telefonicznych rozmowach handlowych. Wiedzę tą,  uczestnicy szkolenia będą mogli „od zaraz” wykorzystywać w swojej pracy, zaś sam katalog traktować – w pewnym sensie - jako „zawodową ściągę”. Każdy z uczestników spotkania otrzyma taką Bazę Dobrych Praktyk – tak, aby korzystając z niej, mógł się rozwijać i lepiej zarządzać powierzonymi zadaniami.  

Moduły kursu z komunikacji telefonicznej w biznesie

MODUŁ I. NAUCZ SIĘ PROWADZIĆ WYŁĄCZNIE DOBRE ROZMOWY PRZEZ TELEFON

  1. Co to znaczy dobra rozmowa telefoniczna?  
  2. Wasza najlepsza/ najgorsza rozmowa handlowa przez telefon. Jaki jest wzór, schemat telefonicznych rozmów sprzedażowych
  3. Co można zrobić, by z każdym rozmawiało się lepiej przez telefon?  
  4. Jak to wpływa na rezultat dla firmy i satysfakcję pracownika  

MODUŁ II. PRZYGOTOWANIE PRZED ROZMOWĄ TELEFONICZNĄ

  1. Ważne wskazówki, o których zwykle zapominamy rozpoczynając sprzedażową rozmowę telefoniczną. Zaczynaj dobrze albo wcale
  2. Upewnij się z czym będziesz dzwonił i po co?  
  3. Dobre przygotowanie do rozmowy telefonicznej z klientem. Co to właściwie znaczy? 
  4. Jak uprościć sobie pracę? Czyli wilk syty i owca cała

MODUŁ III. CZYM SIĘ ZAJMUJESZ?  

  1. Praktyczne zadanie - jak z klienta zrobić partnera biznesowego przez telefon

MODUŁ IV. JAK NIE TRACIĆ CZASU NA ZADAWANIE BEZSENSOWNYCH PYTAŃ W TRAKCIE ROZMOWY TELEFONICZNEJ

  1. Kontakt telefoniczny z Niewłaściwą osobą – czyli dotarcie do osoby decyzyjnej

MODUŁ V. WEDŁUG DANYCH 33% ROZMÓW TELEFONICZNYCH JEST TRACONYCH NA POSZUKIWANIU WŁAŚCIWEJ OSOBY

1.  Jak nie tracić cennego czasu na rozmowach handlowych przez komórkę? 

MODUŁ VI. JAK ZAKOTWICZYĆ SIĘ W MÓZGU KLIENTA? – CZYLI JAK WZBUDZIĆ I PODTRZYMAĆ ZAINTERESOWANIE KLIENTA PRZEZ TELEFON

  1. Pytania i odpowiedzi – na co zwrócić uwagę. Jakie pytania sprawdzają się u Was, a jakich unikać w trakcie sprzedaży telefoniczne?  
  2. Jak dobrze zadawać pytania handlowe przez telefon? Case study. 
  3. Co zrobić, by uzyskać potrzebne Ci informacje zdalnie i nigdy nie nudzić się w pracy? 

MODUŁ VII. SCHEMAT ROZMOWY TELEFONICZNEJ – POCZUJ SIĘ PEWNIE W KONTAKCIE Z KLIENTEM

  1. Prosty schemat rozmowy przez telefon
  2. Uzyskaj kontrolę nad rozmową telefoniczną
  3. Wybadaj klienta w trakcie kontaktu telefonicznego
  4. Spraw aby klient sam sobie sprzedawał 
  5. Jeśli to konieczne daj sobie i jemu czas
  6. Zamykaj sprzedaż telefoniczną - oddzielając osobę od problemu 

MODUŁ VIII.  JĘZYK KORZYŚCI W SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON W SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON – NIE MÓW WSZYSTKIEGO TEGO, CO INNI

  1. Naucz się płynnie i precyzyjnie rozmawiać przez telefon z różnymi typami klienta, dostosowując odpowiednie słowa, wyrażenia, wtłaczając w klienta dobre treści 
  2. Proponuj produkt, usługę w kontakcie telefonicznym w sposób tak naturalny jak rozmawiasz ze swoimi bliskimi

MODUŁ IX. JAK ZACZĄĆ DOBRĄ RELACJĘ BIZNESOWĄ PRZEZ TELEFON? 

  1. Co to znaczy dobra relacja w biznesie 
  2. Networking, nie tylko od tych co kupują  

MODUŁ X. UTRZYMYWANIE KONTAKTU – BĄDŹ ZAPAMIĘTANY PO ROZMOWIE TELEFONICZNEJ! 
 

Praktyczny egzamin, gra szkoleniowa!

Specjalnie zaadaptowana na potrzeby szkolenia ze skutecznych biznesowych rozmów przez telefon godzinna gra strategiczna, pełna emocjonujących wyzwań, zwrotów akcji oraz wyskalowanych zadań, będąca dobrym sprawdzianem dla zdobytych kwalifikacji oraz praktycznych kompetencji bezpośrednio związanych z celem szkolenia.  Uczestnicy szkolenia ze sprzedaży telefonicznej zostaną podzieleni na rywalizujące zespoły - otrzymają zadania, w maksymalnym stopniu zbliżone do ich realnego zawodowego kontekstu, tak aby w trakcie ich realizowania - doświadczyć “na własnej skórze” tego, co dało im szkolenie z profesjonalnej komunikacji telefonicznej. Pod okiem prowadzącego zajęcia eksperta uczestnicy szkolenia będą mogli sprawdzić i przetestować uzyskane w czasie zajęć rozwiązania, skorygować ich metodykę, tak aby wdrożyć autorskie metody skutecznego działania, co ważne - dostosować wszystko do indywidualnych predyspozycji.
Takie rozwiązanie w maksymalnym stopniu uczyni szkolenie z rozmów sprzedażowych przez telefon efektywnym!

Jakie metody stosujemy podczas szkolenia ze skutecznej komunikacji przez telefon?

Szkolenie z komunikacji telefonicznej w biznesie zrealizowane zostanie w formule warsztatu kompetencyjnego, dzięki czemu poprzez maksymalną liczbę angażujących ćwiczeń, analiz, gier symulacyjnych i case study skutecznie nauczy jego uczestników trwałych postaw i zachowań, które służyć będą celom szkolenia.
 
Co istotne - w trakcie zajęć, uczestnicy otrzymają wiele praktycznych wskazówek, rad, a przede wszystkim sprawdzonych i skutecznych narzędzi, pomocnych w efektywnym realizowaniu ustalonych celów i zadań w komunikacji przez telefon.

Spotkaniu przyświecała będzie fundamentalna zasada > minimum nudnej teorii – maksimum przydatnej praktyki!  

Dzięki warsztatowej formule stanie się ono wartościowe, zarówno dla osób rozpoczynających swoją zawodową przygodę w call center, jak też i dla osób posiadających już pewne doświadczenie w rozmowach handlowych przez telefon. Będzie stymulować oraz kreować ich rozwój, a także dostarczy im treści stanowiące praktyczną bazę dla rozwiązań i wartościowych wniosków, refleksji, podpowiedzi.  

Ma swoją wartość także i to, że w ramach spotkania, jego uczestnicy dostaną możliwość zrealizowania indywidualnych konsultacji z prowadzącym zajęcia ekspertem – dzięki temu będą mogli rozwiązać swoje problemy, uzyskać wartościowe rady, wskazówki dla telefonicznej obsługi klienta. Otrzymają inspiracje i wsparcie służące faktycznemu rozwojowi kompetencyjnemu w interesującym nas temacie komunikacji telefonicznej.

Każdy uczestnik szkolenia z rozmów handlowych przez telefon otrzyma zestaw materiałów szkoleniowych oraz 5 praktycznych – przydatnych w codziennej pracy książek (ebooków) tematycznie związaną z problematyką szkolenia.