Na szkoleniu uczestnik zodobędzie wiedzę na temat:

  • skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
  • reklamy internetowej na portalach społecznościowych
  • efektywnego kreowania wizerunku jednostek ochrony zdrowia w sieci

 

 

 

 

 

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z social media w służbie zdrowia w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

​​​​​​

MODUŁ 1: Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku jednostek ochrony zdrowia

  1. Social media i ich rola w promocji dla administracji
  2. Social media jako miejsce do informowania społeczeństwa
  3. Social media jako miejsce kontaktu z dziennikarzami
  4. Case studies

MODUŁ 2: Komunikacja z publicznością za pomocą social media

MODUŁ 3: Blogi i mikro blogi

  1. Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy:
  2. Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
  3. Twitter.com – czy dla wszystkich?
  • Kto jest targetem?
  • Czy i kiedy pisać bloga?

MODUŁ 4: You Tube

  1. Marketing na You Tube
  2. Case studies
  3. Zwiększanie oglądalności poprzez angażowanie odbiorcy

MODUŁ 4: Skuteczna strategia marketingowe w social media

  1. Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
  2. Rodzaje i formy reklam w sieci
  3. Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową
  4. Planowanie internetowej strategii reklamowej
  5. Mierzenie efektywności działań w social media
  6. Narzędzia pozwalające na planowanie i wdrażanie strategii: Buffer, Hootsuite – jak wybrać najlepsze dla nas.
  7. Internetowy Public Relations:
  • Znaczenie Internetu w kreowaniu wizerunku
  • E-media Relations
  • Pisanie do sieci – rodzaje i tworzenie treści pisemnych na użytek Internetu

 

 Forma przeprowadzenia zajęć: 

  • wykład 
  • konsultacje,
  • warsztaty,
  • case studies