• Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
  • Zdobycie wiedzy na temat reklamy internetowej na portalach społecznościowych
  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku jednostek ochrony zdrowia w sieci

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku jednostek ochrony zdrowia:
    • Social media i ich rola w promocji dla administracji
    • Social media jako miejsce do informowania społeczeństwa
    • Social media jako miejsce kontaktu z dziennikarzami
    • Case studies
  2. Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
    • Bezpośrednie zaangażowanie odbiorcy – kreatywne metody
    • Budowanie lojalności za pośrednictwem social media
    • Elementy marketingu wirusowego i partyzanckiego
    • Tworzenie zamkniętych grup (społeczności) w celach marketingowych
  3. Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:
    • Facebook 
  • Kreatywne prowadzenie fan page
  • Pomysłowa reklama na facebook
  • Kiedy i dla kogo organizować konkursy
  • Grupy i ich znaczenie w budowaniu wizerunku marki
    • Pinterest oraz Instagram i ich znaczenie dla budowania wizerunku jednostki
    • Inne portale wykorzystujące zdjęcia jako zasadniczy środek komunikacji
  1. Blogi i mikro blogi:
    • Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy:
  • Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
  • Twitter.com – czy dla wszystkich?
    • Kto jest targetem?
    • Czy i kiedy pisać bloga?
  1. You Tube:
    • Marketing na You Tube
    • Case studies
    • Zwiększanie oglądalności poprzez angażowanie odbiorcy
  2. Skuteczna strategia marketingowe w social media:
    • Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
    • Rodzaje i formy reklam w sieci
    • Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową
    • Planowanie internetowej strategii reklamowej
    • Mierzenie efektywności działań w social media
  3. Narzędzia pozwalające na planowanie i wdrażanie strategii: Buffer, Hootsuite – jak wybrać najlepsze dla nas.
  4. Internetowy Public Relations:
    • Znaczenie Internetu w kreowaniu wizerunku
    • E-media Relations
    • Pisanie do sieci – rodzaje i tworzenie treści pisemnych na użytek Internetu

 Forma przeprowadzenia zajęć:  wykład – konsultacje, warsztaty, case studies