Celem szkolenia jest:

  • Usystematyzowanie i nabycie nowej wiedzy na temat ekspozycji towarów
  • Nabycie umiejętności opracowania strategii i standardów merchandisingowych
  • Zdobycie wiedzy na temat zwiększenia sprzedaży dzięki wiedzy z zakresu merchandisingu

 

 

 

 

 

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z merchandisingu - skutecznej ekspozycji towarów w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. Trade marketing – postawowe pojęcia:

  1. Shopper a consumer
  2. ZMOT, FMOT, SMOT

MODUŁ II. Merchandising – nowe ujęcie!

  1. AIDA w merchandisingu (gra korzyściami)
  2. Trendy w merchendisingu
  3. Elementy skutecznego merchandisingu
  4. Ruch klienta w sklepie – jaki ma wpływ na planowanie ekspozycji
  5. Różne typy klientów
  6. Decyzje zakupowe, a typy klientów

MODUŁ III. Zmysły w merchandisingu:

  1. Wzrok (wykorzystanie światła i kolorów)
  2. Słuch
  3. Zapach
  4. Smak

MODUŁ IV. Narzędzia efektywnego merchandisingu:

  1. Popełniane błędy
  2. Ekspozycje produktów – rodzaje i możliwości
  3. Materiały POS – dlaczego tak ważne i jakie wybrać
  4. Schemat budowania ekspozycji
  5. Plan półki, plan ekspozycji
  6. Opracowywanie standardów merchandisingu

MODUŁ V. Promocje w miejscu sprzedaży:

  1. Czy sama ekspozycja wystarczy?
  2. Jakie są formy promocji i od czego zależy ich skuteczność?
  3. Strefy przykasowe – potęga zakupów impulsowych (opracowanie sposobów na zwiększenie efektywności sprzedaży przykasowej)
  4. Określenie tego, co decyduje o zakupie

MODUŁ VI. Planogram dla moich produktów

  1. Założenia + standardy
  2. Strategie ustawiania
  3. Zarządzanie ekspozycją

 

Podczas szkolenia wykorzystamy mtody takie jak:

  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • prezentacja
  • dyskusja
  • studium przypadku
  • analiza materiałów z własnych punktów sprzedaży